Zo voldoende?quote:Van hun website
Izaak Veerman tribune
Sinds vrijdag 4 juli 2003 beschikt Spakenburg over een nieuwe hoofdtribune: de Izaak Veerman tribune. Het drie verdiepingen hoge complex omvat naast een hoofdtribune (met 750 zitplaatsen), 14 kleedkamers, een fysioruimte, een keuken, een magazijn en archiefruimten van totaal 500 m2, een lift, een radiokamer, een sponsorhome van 200 m2, vier skyboxen en een ontvangstruimte van 60 m2. De skyboxen zijn een unicum in het Nederlandse amateurvoetbal.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:04 schreef Impry het volgende:
Zijn dat niet de velden van de IJsselmeervogels en SV Spakenburg?(dé dorspderby van Nederland, vaak wel in het nieuws)
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. JJH heeft immers wel weten te vinden waar dit is, en wat het is. Ook al was zijn antwoord niet helemaal volledigquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:31 schreef rubbereend het volgende:
Ja da's net zo volledig als een boer van boer zoekt vrouwgraag iets mee detail. Want er is hier wel een unieke situatie
Klopt, maar dat was meer een vraag of ik in die richting moest gaan zoekenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bij Boer Zoekt Vrouw was het onvolledig omdat de plaats niet werd genoemd, laat staan welke boer. Dat kon overal zijn, zelfs uit meerdere seizoenen
zie het als in een quiz te vroeg op de knop duwen, de helft van het antwoord noemen, dan kan de ander er met het goede antwoord vandoor. In het verleden heb ik het ook weleens meegemaakt, gaf ik ook alleen de plaats maar er werd meer gevraagd, ja kon een ander die mooi inkoppen. Als ik alle gevraagd had waar was het wel oke geweest maar ik vraag duidelijk mee dat "het voetbalveld".quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. JJH heeft immers wel weten te vinden waar dit is, en wat het is. Ook al was zijn antwoord niet helemaal volledig
Bij Boer Zoekt Vrouw was het onvolledig omdat de plaats niet werd genoemd, laat staan welke boer. Dat kon overal zijn, zelfs uit meerdere seizoenen
natuurlijk hetzelfde nietszeggende antwoord.quote:De plaatselijke Voetbalvereniging van Spakenburg
Sluis bij Rogatquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:13 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Voldoet het plaatje aan de eisen?
Succes!
Primaquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:20 schreef JJH het volgende:
Doe ons allebei dan maar een half ountje.
Ahja, jij hebt ons beide een punt gegeven voor Spakenburg, dacht dat je ook al punt erbij had gezet voor die sluisquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:52 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij heb jij nog een punt tegoed Impry en niet alle antwoorden staan erbij dus dit is als het goed is de nieuwe lijst:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |