Dat lieg je, je hebt er ff serieus over nagedacht want kastanova is al zo lang geleden en je hebt wel weer zin in een nieuwe stoeibeest en toen toch maar niet gedaan! GEEF TOE!quote:Op zondag 16 december 2007 21:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee man, ik zag eerst dit topic en toen pas mijn pm en ik ben al langer bekend met de wanhoop van de betreffende user.
Kun jij ooit op mij reageren zonder het woord kastanova in je post te gebruiken?quote:Op zondag 16 december 2007 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat lieg je, je hebt er ff serieus over nagedacht want kastanova is al zo lang geleden en je hebt wel weer zin in een nieuwe stoeibeest en toen toch maar niet gedaan! GEEF TOE!
Mooi, kan ik dat kutwijf wat hier naast me op de bank zit naar je toe sturen? Voorgoed?quote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef MUUS het volgende:
Alle dames die zich nu niet meer bijzonder voelen mogen bij mij komen wonen.
Dan krijgen jullie beltegoed en breezers en shizzles..
quote:Op zondag 16 december 2007 21:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kun jij ooit op mij reageren zonder het woord kastanova in je post te gebruiken?
SR, sorry hoor, maar lul niet zo dom.quote:Op zondag 16 december 2007 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat lieg je, je hebt er ff serieus over nagedacht want kastanova is al zo lang geleden en je hebt wel weer zin in een nieuwe stoeibeest en toen toch maar niet gedaan! GEEF TOE!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, kan ik dat kutwijf wat hier naast me op de bank zit naar je toe sturen? Voorgoed?
Boh gek ik heb gehoord dat ze stemrecht willenquote:Op zondag 16 december 2007 21:46 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga dit allemaal niet lezen, maar geef skippybal eens ongelijk. Kutwijven, zuigen zullen ze!
Hup skippy, hup!
Is SHE ook een lekker ding dan? Oeps.
ik moest lachenquote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, kan ik dat kutwijf wat hier naast me op de bank zit naar je toe sturen? Voorgoed?
Kan je geen abo voor me afsluiten en een paar kratjes HJ neerzetten? Dan kom ik welquote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef MUUS het volgende:
Alle dames die zich nu niet meer bijzonder voelen mogen bij mij komen wonen.
Dan krijgen jullie beltegoed en breezers en shizzles..
Geintje pop.quote:Op zondag 16 december 2007 21:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
SR, sorry hoor, maar lul niet zo dom.
Nou, inderdaad.. komt behoorlijk gay over, zeker in combinatie met je avatar.quote:Op zondag 16 december 2007 21:41 schreef popolon het volgende:
Dat ik geen PM heb gekregen zeg, zeker met zo'n verwijfde username.
Joehoe.quote:Op zondag 16 december 2007 18:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh machtig dit..
Kom, gaan we turven en kijken bij hoeveel vrouwen hij zichzelf voor lul zet..
quote:Op zondag 16 december 2007 21:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.. komt behoorlijk gay over, zeker in combinatie met je avatar.
Mooi, ze gaat nu haar koffers pakken. Het zal wel een dag of drie a vier duren voordat ze voor jouw deur staat, het is best wel een stukje lopen.quote:
Dude.quote:
Jaweljaweljaweljaweeeeeeeeeeel!quote:Op zondag 16 december 2007 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
Fuck. Het gaat niet meer over skippy of wel?
Ik maak haar weer heel.quote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, ze gaat nu haar koffers pakken. Het zal wel een dag of drie a vier duren voordat ze voor jouw deur staat, het is best wel een stukje lopen.
Misschien dat ElisaB er een kerst-actie van kan maken en haar een kopje erwtensoep kan brengen onderweg. Ik adviseer dan wel een licht erwtensoepje, ze is al vet zat.
Veel plezier met haar, ik heb er niks aan gehad. Was vanaf dag één al stuk!
Wellicht als jij nu jouw PM van desbetreffende persoon hier neergooit, dan zijn we weer helemaal terug op het spoor.quote:Op zondag 16 december 2007 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
Fuck. Het gaat niet meer over skippy of wel?
quote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, ze gaat nu haar koffers pakken. Het zal wel een dag of drie a vier duren voordat ze voor jouw deur staat, het is best wel een stukje lopen.
Misschien dat ElisaB er een kerst-actie van kan maken en haar een kopje erwtensoep kan brengen onderweg. Ik adviseer dan wel een licht erwtensoepje, ze is al vet zat.
Veel plezier met haar, ik heb er niks aan gehad. Was vanaf dag één al stuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |