hej, da;s dichtbijquote:
Alhoewel afstand ook maar relatief is, is dit onbegonnen werk. Maar ik blijf gewoon dromen als dat mag!!quote:
Nee: openlijk-wij-willen-skippy22-lynchen-topic...quote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef krioro het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-aantrekkelijk-gevonden-worden-door-een-trieste-sukkel topic.
Dat zou betekenen dat onze grote vriend skippy vlakbij woontquote:
hehe ik heb wel een paar ideetjesquote:Op zondag 16 december 2007 22:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat onze grote vriend skippy vlakbij woont![]()
En dat ik 'm wellicht een lift ga geven naar dusseldorf tegen betaling
nieuw topic: opper hier ideeën voor Isdatzo om skippy22 pijnlijk te vermoorden
Als ie nu slim was had ie de L van clumsy vervangen door een hoofdletter iquote:Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij heeft een clumsy._clown-kloon gemaakt. Beat thát, MUUS.
Hoezo?quote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
OJ, doe 's weghalen. Geen foto's zonder toestemming, ook niet als het gaat om de minder bedeelden onder ons.
IK MAAK KAPOT!!quote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
OJ, doe 's weghalen. Geen foto's zonder toestemming, ook niet als het gaat om de minder bedeelden onder ons.
Maar.. het is geen foto.quote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoezo, iemand kan niet zomaar dat mailadres gebruiken.quote:Op zondag 16 december 2007 22:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het was hem geeneens
Hij heeft een brede smoel donker haar en een vieze sik![]()
![]()
op zn msnplaatje enzulks
Misschien weer ff toevoegen
pm zijn msn eensquote:Op zondag 16 december 2007 22:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het was hem geeneens
Hij heeft een brede smoel donker haar en een vieze sik![]()
![]()
op zn msnplaatje enzulks
Misschien weer ff toevoegen
Mijn voorhuid blijft aan m'n onderbroek plakken, ik vermoed dat daar ergens een zaadvlek zit.quote:
Maar ik zie daar nergens dat emailadres staan hoor!quote:Op zondag 16 december 2007 22:43 schreef OldJeller het volgende:
Hoezo, iemand kan niet zomaar dat mailadres gebruiken.
Hij was actief onder dat mailadres. Dat mailadres is gekoppeld aan dat hyvesprofiel, dus het moet wel en was de foto die hij op MSN gebruikte gewoon niet zijn foto. Zo simpel.
Denk je dat hij echt z'n eigen foto ging gebruiken? Met zo'n hoofd? Kom op zeg.
quote:Op zondag 16 december 2007 22:45 schreef Dirkh het volgende:
Mijn voorhuid blijft aan m'n onderbroek plakken, ik vermoed dat daar ergens een zaadvlek zit.
Als ik nou héél snel mijn onderbroek uittrek dan heb ik meteen m'n bar mitswa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is 'm nietquote:Op zondag 16 december 2007 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
Maar als dat email adres klopt is http://forum.fok.nl/user/history/137896 een kloon van skippy?
wie gaat dat eens uitzoeken
Dat was dan ook de laatste, maar ik heb geen zin om moeilijk te doenquote:Op zondag 16 december 2007 22:57 schreef Liquidootje het volgende:
Drie keer waarschuwen en dan nog steeds vriendelijk vragen? Valt me tegen van je c_c
Raad eens hoe snel ik een ban zou krijgen na 1 zo een linkjequote:Op zondag 16 december 2007 22:57 schreef Liquidootje het volgende:
Drie keer waarschuwen en dan nog steeds vriendelijk vragen? Valt me tegen van je c_c
Normaal zou ik zeggen 'je hebt gelijk, iemands gegevens posten is onfatsoenlijk'. Bij deze user echter, heb ik dat niet.quote:Op zondag 16 december 2007 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is 'm niet. En OJ, kap 's met persoonlijke gegevens posten.
Ligt aan de user.quote:Op zondag 16 december 2007 22:57 schreef Liquidootje het volgende:
Wat ben je rellerig vandaag OJ?quote:Op zondag 16 december 2007 23:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ligt aan de user.
Jij daarentegen verdient om het minste of geringste een levenslange ban te krijgen, je zit immers vol onzin en bent waardeloos.
Weekban en dan vergeten ze je ook nog eens denk ikquote:Op zondag 16 december 2007 22:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Raad eens hoe snel ik een ban zou krijgen na 1 zo een linkje
Je geeft jezelf echt véél te veel kredit. M'n eerste ban was één of andere spammer.quote:Op zondag 16 december 2007 22:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Raad eens hoe snel ik een ban zou krijgen na 1 zo een linkje
c_c en ik hebben een speciale band, ik was de 1e die ze bande toen ze modrechten kreeg
c_cquote:Op zondag 16 december 2007 22:59 schreef SolidasRock het volgende:
c_c en ik hebben een speciale band, ik was de 1e die ze bande toen ze modrechten kreeg
Nee hoor, ik pas m'n reacties aan op de (reacties van) users.quote:Op zondag 16 december 2007 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat ben je rellerig vandaag OJ?
2e danquote:Op zondag 16 december 2007 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je geeft jezelf echt véél te veel kredit. M'n eerste ban was één of andere spammer.
Oh, en bannen kan ik alleen met m'n FA-rechten. Maar dat terzijde.quote:Op zondag 16 december 2007 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je geeft jezelf echt véél te veel kredit. M'n eerste ban was één of andere spammer.
Daarom snap ik ook niet waarom ik nog steeds geen ban heb gekregenquote:Op zondag 16 december 2007 23:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Weekban en dan vergeten ze je ook nog eens denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |