hej, da;s dichtbijquote:
Alhoewel afstand ook maar relatief is, is dit onbegonnen werk. Maar ik blijf gewoon dromen als dat mag!!quote:
Nee: openlijk-wij-willen-skippy22-lynchen-topic...quote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef krioro het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-aantrekkelijk-gevonden-worden-door-een-trieste-sukkel topic.
Dat zou betekenen dat onze grote vriend skippy vlakbij woontquote:
hehe ik heb wel een paar ideetjesquote:Op zondag 16 december 2007 22:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat onze grote vriend skippy vlakbij woont![]()
En dat ik 'm wellicht een lift ga geven naar dusseldorf tegen betaling
nieuw topic: opper hier ideeën voor Isdatzo om skippy22 pijnlijk te vermoorden
Als ie nu slim was had ie de L van clumsy vervangen door een hoofdletter iquote:Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij heeft een clumsy._clown-kloon gemaakt. Beat thát, MUUS.
Hoezo?quote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
OJ, doe 's weghalen. Geen foto's zonder toestemming, ook niet als het gaat om de minder bedeelden onder ons.
IK MAAK KAPOT!!quote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
OJ, doe 's weghalen. Geen foto's zonder toestemming, ook niet als het gaat om de minder bedeelden onder ons.
Maar.. het is geen foto.quote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoezo, iemand kan niet zomaar dat mailadres gebruiken.quote:Op zondag 16 december 2007 22:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het was hem geeneens
Hij heeft een brede smoel donker haar en een vieze sik![]()
![]()
op zn msnplaatje enzulks
Misschien weer ff toevoegen
pm zijn msn eensquote:Op zondag 16 december 2007 22:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het was hem geeneens
Hij heeft een brede smoel donker haar en een vieze sik![]()
![]()
op zn msnplaatje enzulks
Misschien weer ff toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |