Dat lieg je, je hebt er ff serieus over nagedacht want kastanova is al zo lang geleden en je hebt wel weer zin in een nieuwe stoeibeest en toen toch maar niet gedaan! GEEF TOE!quote:Op zondag 16 december 2007 21:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee man, ik zag eerst dit topic en toen pas mijn pm en ik ben al langer bekend met de wanhoop van de betreffende user.
Kun jij ooit op mij reageren zonder het woord kastanova in je post te gebruiken?quote:Op zondag 16 december 2007 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat lieg je, je hebt er ff serieus over nagedacht want kastanova is al zo lang geleden en je hebt wel weer zin in een nieuwe stoeibeest en toen toch maar niet gedaan! GEEF TOE!
Mooi, kan ik dat kutwijf wat hier naast me op de bank zit naar je toe sturen? Voorgoed?quote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef MUUS het volgende:
Alle dames die zich nu niet meer bijzonder voelen mogen bij mij komen wonen.
Dan krijgen jullie beltegoed en breezers en shizzles..
quote:Op zondag 16 december 2007 21:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kun jij ooit op mij reageren zonder het woord kastanova in je post te gebruiken?
SR, sorry hoor, maar lul niet zo dom.quote:Op zondag 16 december 2007 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat lieg je, je hebt er ff serieus over nagedacht want kastanova is al zo lang geleden en je hebt wel weer zin in een nieuwe stoeibeest en toen toch maar niet gedaan! GEEF TOE!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, kan ik dat kutwijf wat hier naast me op de bank zit naar je toe sturen? Voorgoed?
Boh gek ik heb gehoord dat ze stemrecht willenquote:Op zondag 16 december 2007 21:46 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga dit allemaal niet lezen, maar geef skippybal eens ongelijk. Kutwijven, zuigen zullen ze!
Hup skippy, hup!
Is SHE ook een lekker ding dan? Oeps.
ik moest lachenquote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, kan ik dat kutwijf wat hier naast me op de bank zit naar je toe sturen? Voorgoed?
Kan je geen abo voor me afsluiten en een paar kratjes HJ neerzetten? Dan kom ik welquote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef MUUS het volgende:
Alle dames die zich nu niet meer bijzonder voelen mogen bij mij komen wonen.
Dan krijgen jullie beltegoed en breezers en shizzles..
Geintje pop.quote:Op zondag 16 december 2007 21:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
SR, sorry hoor, maar lul niet zo dom.
Nou, inderdaad.. komt behoorlijk gay over, zeker in combinatie met je avatar.quote:Op zondag 16 december 2007 21:41 schreef popolon het volgende:
Dat ik geen PM heb gekregen zeg, zeker met zo'n verwijfde username.
Joehoe.quote:Op zondag 16 december 2007 18:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh machtig dit..
Kom, gaan we turven en kijken bij hoeveel vrouwen hij zichzelf voor lul zet..
quote:Op zondag 16 december 2007 21:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.. komt behoorlijk gay over, zeker in combinatie met je avatar.
Mooi, ze gaat nu haar koffers pakken. Het zal wel een dag of drie a vier duren voordat ze voor jouw deur staat, het is best wel een stukje lopen.quote:
Dude.quote:
Jaweljaweljaweljaweeeeeeeeeeel!quote:Op zondag 16 december 2007 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
Fuck. Het gaat niet meer over skippy of wel?
Ik maak haar weer heel.quote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, ze gaat nu haar koffers pakken. Het zal wel een dag of drie a vier duren voordat ze voor jouw deur staat, het is best wel een stukje lopen.
Misschien dat ElisaB er een kerst-actie van kan maken en haar een kopje erwtensoep kan brengen onderweg. Ik adviseer dan wel een licht erwtensoepje, ze is al vet zat.
Veel plezier met haar, ik heb er niks aan gehad. Was vanaf dag één al stuk!
Wellicht als jij nu jouw PM van desbetreffende persoon hier neergooit, dan zijn we weer helemaal terug op het spoor.quote:Op zondag 16 december 2007 21:51 schreef ijsmeis het volgende:
Fuck. Het gaat niet meer over skippy of wel?
quote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, ze gaat nu haar koffers pakken. Het zal wel een dag of drie a vier duren voordat ze voor jouw deur staat, het is best wel een stukje lopen.
Misschien dat ElisaB er een kerst-actie van kan maken en haar een kopje erwtensoep kan brengen onderweg. Ik adviseer dan wel een licht erwtensoepje, ze is al vet zat.
Eh?quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dude.
Als ik ergens een grafhekel aan heb is het dit wel. Nee, je kan beter even uit mijn buurt blijven voorlopig.
quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dude.
Als ik ergens een grafhekel aan heb is het dit wel. Nee, je kan beter even uit mijn buurt blijven voorlopig.
Nope! Hij was net nog op msn, in me black(/block)listquote:Op zondag 16 december 2007 21:56 schreef Dirkh het volgende:whehehehe.
Poppedijntje is nog beter ... of poepedijntje![]()
Oh skippy is inmiddels doodgemarteld?
Tja ik ook wel maar zoiets zeg je toch niet zomaar?quote:
Zet dat mailadres eens hier neer.quote:Op zondag 16 december 2007 21:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nope! Hij was net nog op msn, in me black(/block)list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem net verwijderd
Msnnaam is iets van humordenaar, ofzo![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 22:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:Weet je ook in welke stad hij woont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem net verwijderd
Msnnaam is iets van humordenaar, ofzo
Vind je jezelf nu ook niet een tikkeltje dramatisch doen?quote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eh?
Nou tot zover was het gezellig. Blijkbaar is pop een erg woord of zo in de horende wereld.
Cya.
waarom niet? mijn relatie met haar is altijd heel open geweestquote:Op zondag 16 december 2007 22:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja ik ook wel maar zoiets zeg je toch niet zomaar?
Arnhem I believequote:Op zondag 16 december 2007 22:05 schreef OldJeller het volgende:
Weet je ook in welke stad hij woont?
Veel duidelijker dat je met een zielig persoon te maken had kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 16 december 2007 22:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Arnhem I believe
Ik heb hem maar een keer gesproken!!!
Om erachter te komen wie hij was, waarom hij me had toegevoegd enzo.
En toen ging die opeens van die gekke vragen stellen
"Heb je een cam?"
"Waarom?"
"Ik ben geil"
![]()
je hebt issues met je Multipla?quote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 22:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:Volgens google is dat de email van paaskannekoekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem net verwijderd
Msnnaam is iets van humordenaar, ofzo
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VIII)
Is dat een kloon van skippy?Huilen dan.
The plot thickens.quote:Op zondag 16 december 2007 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens google is dat de email van Paaspannekoekje
Is dat een kloon van skippy?
quote:Op zondag 16 december 2007 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens google is dat de email van paaskannekoekje
Is dat een kloon van skippy?
zou kunnenquote:geregistreerd op: zondag 1 januari 2006 @ 14:50
laatste bezoek: 25 minuten, 2 seconden geleden.
aantal posts: 489 (gemiddeld 1 per dag)
I think you just did!quote:Op zondag 16 december 2007 22:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja ik ook wel maar zoiets zeg je toch niet zomaar?
Ik hoop het niet voor hem. De eerste topic die mijn aandacht trok, schreef die pannekoek dat hij een "date" had.quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef krioro het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-aantrekkelijk-gevonden-worden-door-een-trieste-sukkel topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |