Tuurlijk geilen zoveel Fok!kers op vrouwen/meiden hier.quote:Op zondag 16 december 2007 18:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O god, heb ik nou een kant gekozen door te zeggen dat ik dit niks voor jou vind?
quote:
Ietsje, ja.quote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat was overdadig?
Nee, eigenlijk niet.. hoe kom je daar zo bij?
quote:Op zondag 16 december 2007 18:38 schreef shmoopy het volgende:
Trap er niet in, die slaapkamerogen zijn vals!!!
[ afbeelding ]
O dat is dan ook weer duidelijk, speel dan maar lekker verder met je eten...quote:Op zondag 16 december 2007 18:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuurlijk geilen zoveel Fok!kers op vrouwen/meiden hier.
Tuurlijk wagen zij ook wel eens een gokje.
Tuurlijk zullen zijn er gasten hier die zich al aftrekken op de foto van iemands natte sok.
Tuurlijk heb je altijd en overal kneuzen.
Maar sommige kneuzen moeten af en toe eens een schop in hun klootjes krijgen. Ik speel nu eenmaal graag met mijn eten..
Nu ben je al de lul, SR.quote:Op zondag 16 december 2007 18:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O dat is dan ook weer duidelijk, speel dan maar lekker verder met je eten...
Wat lief van jou. Ga je nu een glaasje drinken voor me halen en m'n nek masseren?quote:Op zondag 16 december 2007 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ietsje, ja.
Ik maak me een beetje zorgen om je OJ, dat heethoofdige kan toch nooit goed voor je zijn. Niet doodgaan op je 30e hoor, dat is allang uit.
En dan...quote:Op zondag 16 december 2007 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Levensduur: tot 18 jaar
Ik ben altijd de lulquote:Op zondag 16 december 2007 18:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu ben je al de lul, SR.
Kijk, jij en zaadskip.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 18:49 schreef donald_dick het volgende:
maar MUUS, je bent ook een vieze cockteaser
gewoon blokkerenquote:Op zondag 16 december 2007 18:51 schreef Tmaatje het volgende:
Dames, pas nu echt op: nu gaat ie krokodillentranen huilen en excuses aanbieden en vervolgens verder fappen .....................................op andere FoBo's...![]()
een rotte tomaat graag...
shmoopy ook, SHE ook, MissHobje ook, Jojoortje ook, clumsy_clown ook, Tmaatje ook... *turft vrolijk verder*quote:Op zondag 16 december 2007 18:49 schreef donald_dick het volgende:
maar MUUS, je bent ook een vieze cockteaser
*stil*quote:Op zondag 16 december 2007 18:52 schreef shmoopy het volgende:
Mag ik een stukje als je met 'm klaar bent, MUUS?
[ afbeelding ]
Ik had echt niet mogen zeggen dat ik het niks voor je vond, nu ben ik de bitch van Skipserquote:Op zondag 16 december 2007 18:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
shmoopy ook, SHE ook, MissHobje ook, Jojoortje ook, clumsy_clown ook, Tmaatje ook... *turft vrolijk verder*
Man, zelfs SolidasRock kijkt altijd met zaadvragende ogen naar skippy22. Het ligt ook gewoon aan ons, heel FOK! wil skippy22.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |