Sorrie dat ik niet meedoe met de kudde, ik wou alleen maar zeggen dat ik dit niks vind voor MUUS of het moet 1 grote grap zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sterk staaltje inlikkerij. Keep on the work work.
Blijf op je PM box letten, SR, want nu vindt zaadskip jou ook lief!quote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sorrie dat ik niet meedoe met de kudde, ik wou alleen maar zeggen dat ik dit niks vind voor MUUS of het moet 1 grote grap zijn.
Ik ken nog wel meer gasten die openlijk van alles afstruinen om maar chickies te scoren, ook maar een afmaaktopic openen?
Dat was overdadig?quote:Op zondag 16 december 2007 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg is het allemaal ook weer niet.
Zeg, heb jij niet ontzettende last van een hoge bloeddruk?
O god, heb ik nou een kant gekozen door te zeggen dat ik dit niks voor jou vind?quote:Op zondag 16 december 2007 18:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Blijf op je PM box letten, SR, want nu vindt zaadskip jou ook lief!.
quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef elcastel het volgende:
Komen die PM's hier ook nog online of wat ?
Niet doen!! Anders gaat het volgende topic over jou en ben je een vieze gore pedo of zo...quote:Op zondag 16 december 2007 18:36 schreef Mr_Brownstone het volgende:
* Mr_Brownstone gaat maar eens een paar fotoboekjes bekijken
Aandacht is aandachtquote:Op zondag 16 december 2007 18:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet doen!! Anders gaat het volgende topic over jou en ben je een vieze gore pedo of zo...
Inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef elcastel het volgende:
Komen die PM's hier ook nog online of wat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |