Eh?quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dude.
Als ik ergens een grafhekel aan heb is het dit wel. Nee, je kan beter even uit mijn buurt blijven voorlopig.
quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dude.
Als ik ergens een grafhekel aan heb is het dit wel. Nee, je kan beter even uit mijn buurt blijven voorlopig.
Nope! Hij was net nog op msn, in me black(/block)listquote:Op zondag 16 december 2007 21:56 schreef Dirkh het volgende:whehehehe.
Poppedijntje is nog beter ... of poepedijntje![]()
Oh skippy is inmiddels doodgemarteld?
Tja ik ook wel maar zoiets zeg je toch niet zomaar?quote:
Zet dat mailadres eens hier neer.quote:Op zondag 16 december 2007 21:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nope! Hij was net nog op msn, in me black(/block)list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem net verwijderd
Msnnaam is iets van humordenaar, ofzo![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 22:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:Weet je ook in welke stad hij woont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem net verwijderd
Msnnaam is iets van humordenaar, ofzo
Vind je jezelf nu ook niet een tikkeltje dramatisch doen?quote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eh?
Nou tot zover was het gezellig. Blijkbaar is pop een erg woord of zo in de horende wereld.
Cya.
waarom niet? mijn relatie met haar is altijd heel open geweestquote:Op zondag 16 december 2007 22:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja ik ook wel maar zoiets zeg je toch niet zomaar?
Arnhem I believequote:Op zondag 16 december 2007 22:05 schreef OldJeller het volgende:
Weet je ook in welke stad hij woont?
Veel duidelijker dat je met een zielig persoon te maken had kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 16 december 2007 22:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Arnhem I believe
Ik heb hem maar een keer gesproken!!!
Om erachter te komen wie hij was, waarom hij me had toegevoegd enzo.
En toen ging die opeens van die gekke vragen stellen
"Heb je een cam?"
"Waarom?"
"Ik ben geil"
![]()
je hebt issues met je Multipla?quote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi, ze gaat nu haar koffers pakken. Het zal wel een dag of drie a vier duren voordat ze voor jouw deur staat, het is best wel een stukje lopen.
Misschien dat ElisaB er een kerst-actie van kan maken en haar een kopje erwtensoep kan brengen onderweg. Ik adviseer dan wel een licht erwtensoepje, ze is al vet zat.
Veel plezier met haar, ik heb er niks aan gehad. Was vanaf dag één al stuk!
quote:Op zondag 16 december 2007 22:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:Volgens google is dat de email van paaskannekoekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem net verwijderd
Msnnaam is iets van humordenaar, ofzo
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VIII)
Is dat een kloon van skippy?Huilen dan.
The plot thickens.quote:Op zondag 16 december 2007 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens google is dat de email van Paaspannekoekje
Is dat een kloon van skippy?
quote:Op zondag 16 december 2007 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens google is dat de email van paaskannekoekje
Is dat een kloon van skippy?
zou kunnenquote:geregistreerd op: zondag 1 januari 2006 @ 14:50
laatste bezoek: 25 minuten, 2 seconden geleden.
aantal posts: 489 (gemiddeld 1 per dag)
I think you just did!quote:Op zondag 16 december 2007 22:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja ik ook wel maar zoiets zeg je toch niet zomaar?
Ik hoop het niet voor hem. De eerste topic die mijn aandacht trok, schreef die pannekoek dat hij een "date" had.quote:
quote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef krioro het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-aantrekkelijk-gevonden-worden-door-een-trieste-sukkel topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |