Dan waarschuw nog maar een keer, want mijn kloten hangen in je gezicht en ik sommeer je ze te kussen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de policy? Full frontal geslachtsorganen mogen alleen in KPD.
Tevens laatste waarschuwing.
Doeiquote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef Porch_Monkey het volgende:
[..]
Dan waarschuw nog maar een keer, want mijn kloten hangen in je gezicht en ik sommeer je ze te kussen.
Damn homie, you had to do him like that?quote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef Porch_Monkey het volgende:
[..]
Dan waarschuw nog maar een keer, want mijn kloten hangen in je gezicht en ik sommeer je ze te kussen.
Zijn ze geschoren?quote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef Porch_Monkey het volgende:
[..]
Orginele naam.quote:
Je gebruikt een oude lay-out?quote:Op zondag 16 december 2007 19:17 schreef P2rch_Monkey het volgende:
[..]
Een of ander maanlandschaphoofd maakte mijn reageerknop grijs.
Ik gok dat je er een week bij pakt.quote:Op zondag 16 december 2007 19:17 schreef P2rch_Monkey het volgende:
[..]
Een of ander maanlandschaphoofd maakte mijn reageerknop grijs.
fokforum_darkquote:
Ik had al levenslang.quote:Op zondag 16 december 2007 19:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik gok dat je er een week bij pakt.
Waarom dat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |