Invincible is ook het enige album dat ik niet heb liggen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Hoop je. Ik verwacht een tweede Invincible. Lange wachttijd, matig album. Alleen krijgt hij dit keer waarschijnlijk minder tijd op MTV (You Rock My World werd de eerste paar dagen ongeveer elk kwartier gedraaid). Muziek van 50+'ers is niet meer zo in trek..
http://www.telegraaf.nl/p(...)_aan_de_grond__.htmlquote:Jackson Five aan de grond
door Patricia Cortie
AMSTERDAM - Terwijl Michael Jackson een miljoenenschuld met zich meesleept, zijn zijn broers nóg slechter af. De leden van de eens wereldwijd succesvolle popgroep Jackson Five zitten aan de grond. Eén van hen slijt zijn dagen met vakken vullen en twee wonen noodgedwongen weer thuis. Geen wonder dat ze op een reünie hopen…
De vijf zingende broers scoorden megahits met nummers als Blame it on the Boogie en ABC. Maar Michael, Tito, Jermaine, Marlon en Jackie lijkt het geen van allen goed vergaan. Met Michael voorop. De 49-jarige zanger had een vermogen van meer dan een miljard, maar zou nu tegen een faillissement vechten.
Jackie (56) moest weer bij pa en ma Jackson intrekken nadat de stekker uit zijn internetkledingbedrijf ging. Ook 54-jarige broer Jermaine woont nog bij zijn ouders, maar wisselt zijn slaapplaats af met bezoeken aan zijn vriendin. Hij heeft, naar verluidt, een belastingschuld van ruim twee miljoen. En geen werk. Marlon (51) werkt in een supermarkt als vakkenvuller en woont met zijn vrouw in een motel. Tito van 55 is nog wel met muziek bezig: hij is te boeken voor 150 euro per avond. Broer Randy, die in 1980 de plek van Jermaine innam, is nu automonteur. Dan doen de Jackson-zussen het toch beter. De zingende Janet gaat het voor de wind, LaToya heeft een rijke man aan de haak geslagen, net als zus Rebbie.
De mannen, die meer dan honderd miljoen platen verkochten, hopen op een reünie om hun bankrekening en carrière nieuw leven in te blazen. Vader en vroegere manager Joe, nu 79, ziet het helemaal zitten: „Als de Rolling Stones nog steeds geld kunnen binnenhalen met optredens, kunnen mijn jongens dat ook!”
Zou dat echt allemaal zo zijn? Telegraaf hecht ik niet zoveel waarde aan uiteraardquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_aan_de_grond__.html
Sorry voor het Telegraaf artikel, maar; Marlon vakkenvuller en Randy automonteur? Haha, dat wist ik helemaal niet.Wel sneu dat ze sinds Michael de groep verliet eigenlijk geen poot meer hadden om op te staan.
Tjah, deze lijken allemaal heel erg veel op elkaar, behalve die van Kopenhagen. Daar viert ie z'n verjaardagquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:36 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga een dvd van de HIStory tour kopen, welke raden jullie mijn aan? Munchen, Helsinki, Gothenborg of Kopenhagen??
Weet ik, bij iemand van mij op school, die heeft er een hele handel in..quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Waar ga je die kopen? Houd er rekening mee dat het geen officiele dvds zijn, dus dat er waarschijnlijk een TV-logootje bijstaat en geen echte dvd-kwaliteit
Gothenborg of Kopenhagen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:36 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga een dvd van de HIStory tour kopen, welke raden jullie mijn aan? Munchen, Helsinki, Gothenborg of Kopenhagen??
Laat dat nou net een van de slechtste Billie Jean optredens ooit zijn, imo.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Maar Munich is ook wel goed hoor Rnnz, vooral Billie Jean
Billie Jean in Munchen onwijs goed? Hell noquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Maar Munich is ook wel goed hoor Rnnz, vooral Billie Jean
Oké, daar had je me.quote:Op zondag 6 april 2008 01:25 schreef DrDentz het volgende:
Het is vertraagd zodat het een meer bluesy gevoel geeft, en hij doet een soort mime-uitvoering.. echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |