abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2008 @ 18:42:57 #251
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57132068
Er zijn overigens ook al wat titels bevestigd door Will.I.Am , die op deze tracklisting niet te vinden zijn. Deze zal dan ook wel fake zijn..
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_57132093
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:23 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

OMG! wat slecht!
Dat iemand daar kippenvel van krijgt.
Ik krijg geen kippenvel vanwege zijn zangkwaliteit bij het betreffende filmpje. Ik vind het mooi hoe het publiek doet, hoe de achtergrond kinderen reageren en je kunt aan zijn gezicht zien hoe blij hij is om daar op het podium te staan..

Dat maakt het voor mij een kippenvel moment
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 maart 2008 @ 11:22:04 #253
862 Arcee
Look closer
pi_57259142
Wie kreeg z'n jasje?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 9 maart 2008 @ 18:48:46 #254
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_57267530
quote:
Op maandag 25 februari 2008 08:33 schreef One_conundrum het volgende:
Zou mooi zijn
Heb het interview nogal onderschat, het is namelijk een groter artikel dan verwacht..
Ik ga het voor je inscannen alleen kan het nog even duren, sorry.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_57283918
Ik denk dat het met goed zoeken ook nog wel ergens op het internet te vinden is, ik heb het nog op MJNO in jpg gelezen.. alleen die site is inmiddels opgeheven. Wel jammer, want nu volg ik het nieuws rond MJ niet meer op de voet en hoor alles via Shownieuws en Albert Verlinde. Ik mis de site ook wel je had er maffe wijven die in elfjes geloven en ervan overtuigd zijn dat Michael Jackson een engel is die door God persoonlijk naar de aarde gestuurd is om liefde en geluk te brengen en de wereld te Healen en zijn nieuwe album dat "Return of the Beautiful Angel" moet heten enzo
pi_57284352
Mja, ik mis MJNO ook wel een beetje. Kan nergens meer het MJ nieuws als eerste lezen, eigenlijk.

Bovendien, leeft Michael Jackson nog?
  maandag 10 maart 2008 @ 15:46:50 #257
202094 KingOfPop
pi_57285367
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:51 schreef Rnnz het volgende:
Mja, ik mis MJNO ook wel een beetje. Kan nergens meer het MJ nieuws als eerste lezen, eigenlijk.

mjstar.com staan meestal wel goede dingen op. Over twee weken zou overigens in (o.a.) Nederland WBSS 2008 gerealesed worden..
  maandag 10 maart 2008 @ 17:15:25 #258
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_57287012
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:51 schreef Rnnz het volgende:

Nieuws lijkt me gezien de afgelopen jaren een groot woord. Ik denk eerder aan geruchten en leugens...
pi_57287355
Hoe staat het met de concerten die in augustus gegeven zouden worden en waarvan de ticketprijzen rond de ¤ 1500,- lagen?
pi_57288155
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:36 schreef DrDentz het volgende:
Hoe staat het met de concerten die in augustus gegeven zouden worden en waarvan de ticketprijzen rond de ¤ 1500,- lagen?
Helemaal niks over bekend.

en via o.a. mjstar.com kan je het 'nieuws' blijven volgen. Gewoon 1x in de week eens op kijken aangezien er toch weinig 'nieuws' rond de beste man is
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_57320335
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:46 schreef KingOfPop het volgende:

[..]

mjstar.com staan meestal wel goede dingen op. Over twee weken zou overigens in (o.a.) Nederland WBSS 2008 gerealesed worden..
de TMF kijkers denken vast dat het een Rihanna-cover is
pi_57329317
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 01:05 schreef DrDentz het volgende:

[..]

de TMF kijkers denken vast dat het een Rihanna-cover is
ongetwijfeld jah

Komt iets over Michael in de Sunday Observer:

The piece will appear as The Observer's cover story this coming Sunday - 16 March. The extensive article follows Michael's plans for his comeback, for which the associated writer, Elizabeth Day, has spoken both on and off the record to a number of people involved (in the singer's comeback plans).

http://www.guardian.co.uk/theobserver/musicmonthly
pi_57332825
Ben benieuwd. Klinkt wel enigzins veelbelovend.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_57358133
De martelgang houdt aan; Jeroen van der Boom heeft een Nederlandse versie van Billie Jean opgenomen
pi_57358288
quote:
Jackson Lawyer: Neverland Ranch Saved

Michael Jackson has refinanced Neverland ranch in time to save his famed California spread from a public auction that was scheduled for later this month.

Jackson attorney L. Londell McMillan told The Associated Press on Thursday that the pop star has worked out a “confidential” agreement with Fortress Investment Group, LLC. The deal allows him to retain ownership of the famed property in Los Olivos, Calif.

“Neverland and MJ are fine,” McMillan said.
An auction date had been set for March 19 because of $24.5 million the singer owed on the 2,500-acre spread northwest of Santa Barbara.

A source close to the singer who requested anonymity because of the sensitivity of the matter said it’s not clear whether Jackson will keep Neverland. Jackson has not lived there since his acquittal on child molestation charges in 2005.

http://www.mjstar.com/new(...)verland-ranch-saved/
Toch mooi voor hem dat hij Neverland gered heeft
pi_57371346
quote:
[quote]Op donderdag 13 maart 2008 19:41 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Toch mooi voor hem dat hij Neverland gered heeft
Helaas, toch niet:
quote:
Breaking News: Neverland Not Saved!

Stop the presses! Despite proclamations from Michael Jackson’s camp today to the Associated Press, Neverland Ranch is still in foreclosure.

According to Fox News, Jackson was not able to work out a new deal with Fortress Investments. He did get a postponement of the planned public auction. It will now take place on May 14th, at 1 p.m. in Santa Barbara County.

The shock of this is palpable since Jackson’s reps were convinced they’d made a deal with Fortress to prevent an auction. That plan would have put Jackson’s problems off for a year while his group searched for new financing. They would have to pay Fortress around $6 million for the privilege. So: attention wire services—please update with our credit and don’t accept spin. The $24.5 million Neverland auction is going forward.

Fox News
quote:
Financial Title Confirm No Neverland Deal

Conflicting reports are emerging with a representative of Financial Title Co., who filed the notice of default on Michael Jackson’s Neverland Home, said the company had received no information about a deal to save Neverland. Mr. Jackson owes $24.5 million on a loan secured by the property, which is scheduled to be auctioned to the highest bidder on the steps of the Santa Barbara County Courthouse on Wednesday. Meanwhile, Fox News are reporting the auction has been moved to May 14th, at 1 p.m.

Santa Barbara News Press
pi_57375798
Hij zou 't toch nooit verkopen? Dan gaat het financieel dus inderdaad slecht, want dit moet 'm wel echt aan 't hart gaan.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_57383050
Vond de nummers van Thriller altijd al tof als ik ze op de radio hoorde, nu eindelijk eens de cd gekocht
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:19:44 #269
202094 KingOfPop
pi_57387009
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vond de nummers van Thriller altijd al tof als ik ze op de radio hoorde, nu eindelijk eens de cd gekocht
Er zijn dus nog mensen die hem niet hebben
pi_57393278
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Veel plezier ermee man!
pi_57503236
Thriller25 verkoopt meer dan het nieuwe album van Janet Jackson
pi_57577652
Maar ondertussen horen we niets meer..

Ik merk zelf ook dat mijn 'fan zijn' helemaal over is eigenlijk.
pi_57578258
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:22 schreef Rnnz het volgende:
Maar ondertussen horen we niets meer..

Ik merk zelf ook dat mijn 'fan zijn' helemaal over is eigenlijk.
Ohw, dat is bij mij al jaren over

Altijd zo typisch, dan hoor je tijden niets en dan opeens komen er tig berichten over van alles en nog wat omtrent Michael. Het is weer gewoon wachten op de volgende golf met geruchten, geruchten en wellicht nog wat meer geruchten (as usual )
pi_57582297
Soms denk ik ook dat ik geen fan meer ben maar dan kijk ik even Bad Tour in Yokohama of Dangerous Tour in Bucharest en dan gaat dat gevoel ook wel weer weg.. het blijft toch Michael Jackson ook al is hij muzikaal doder dan 2Pac
  maandag 24 maart 2008 @ 19:44:34 #275
202094 KingOfPop
pi_57585057
Het beste is niet goed genoeg voor hem, elke keer vindt hij wel wat om de hele 'show' weer uit te stellen...Het duurt 'eeuwig' bij hem, maar als er wat komt is het ook supergoed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')