die was ik bijna vergetenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 11:15 schreef NLS04 het volgende:
hmmz ik zit net dat setje op te zoeken en bedoelde eigenlijk furyboxHeeft Luna die niet ooit nog op Qlimax gedraaid?
inderdaad, toen kende ik NC al een beetje, en kameraden ook, dus wij gingen compleet los op dat nummer, al bij de 1e toontjesquote:Op donderdag 20 december 2007 11:54 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgens mij draaide Zany die op Qlimax 2006.
Dozer (QrimeTime alias van DJ Tonyquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Weet niet hoe nieuw the church of the darkside van dj tony is, maar ik vind hem bijzonder lekker....!
Sorry, maar "born 4 this" vind ik misschien nog wel slechter dan hun vorige release. (wonderful days remixquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zo showtek is weer uitgebasht zie ik...
Dan kan ik nu wel zeggen dat ik born 4 this ook wel weer een heerlijke plaat vind... T blijven gewoon heerlijke kicks... Het is wel net als headhunterz elke keer hetzelfde liedje, maar zolang het goed klinkt vind ik het wel oke..
Bij Qrimetime zal tony voorzien zijn van een shirtje die door mij is ontworpenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Weet niet hoe nieuw the church of the darkside van dj tony is, maar ik vind hem bijzonder lekker....!
Haha niet dat ik heb gelezen iig... je hebt natuurlijk vast geen screens?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij Qrimetime zal tony voorzien zijn van een shirtje die door mij is ontworpen![]()
Of had ik dat al gezegd?![]()
had je al genoemd, maar vet hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 20:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij Qrimetime zal tony voorzien zijn van een shirtje die door mij is ontworpen![]()
Of had ik dat al gezegd?![]()
Blieft nog ff lekker geheimquote:Op donderdag 20 december 2007 20:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Haha niet dat ik heb gelezen iig... je hebt natuurlijk vast geen screens?
Aaahhh draait showtek daar niet en het is meteen spam..... zielepietjequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:27 schreef MrDice het volgende:
Tyf op met je gespam man.
Heh ik heb niet zo'n blok beton voor m'n kop dat alles zonder Showtek ruk is hoor. In tegendeel... Maar in de afgelopen jaren dat ik hier kom zie ik al dit soort 'verkoop praatjes' afgeschoten worden. Maar goed wat jullie willenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Aaahhh draait showtek daar niet en het is meteen spam..... zielepietje![]()
Maar tis net de hardstyle voor mijn tijd. 2003 is toch meer mijn tijd. Ik waardeer die hardstyle nog steeds. Kan me nog herinneren dat ik helemaal los ging in de Zinc in Arnhem toen in het begin van de avond ff alle bekende platen voorbij kwamen. Heb die set ook nog eens opgestuurd gekregen van de DJ zelf
Dan moet je sehtje ook even uitbokken, aangezien die ook zijn Twisted promoot.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:02 schreef MrDice het volgende:
[..]
Heh ik heb niet zo'n blok beton voor m'n kop dat alles zonder Showtek ruk is hoor. In tegendeel... Maar in de afgelopen jaren dat ik hier kom zie ik al dit soort 'verkoop praatjes' afgeschoten worden. Maar goed wat jullie willen
Ondanks de slechte kwaliteit vanochtend Prophet vs Zany @ Qlimax nog maar eens opgezet. Die opening zorgt toch wel voor kippevel damn! Oh enne the Prophet:"Geile shit ouwe!"
Nee, vorige week kapotgevallenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:16 schreef MrDice het volgende:
Geen mp3 speler bij je? Man ik zou dood gaan!
Hahah en daar ben je treurig om? Gek kind ook ;-)quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:53 schreef nattermann het volgende:
Zo, maar eens even Hunter - I shot the blender (TBY Remix) opgezet.. dat blijft me toch ook een plaatje zeg![]()
Morgen een weekje op wintersport, dus een weekje zonder hardstyle
Ook zany heeft weer een stukje meegeholpen aan de verkrachting van de echte hardstyle... Ga dan gewoon produceren onder die shadowlands shit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:39 schreef Silaz het volgende:
The_Beholder_Meets_DJ_Zany_-_Euphoria__Fear_Reigns_Today-(SMC025)-Vinyl-2008-HB:D:D
Vertel daar ff wat meer over aubquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:24 schreef Sethje het volgende:
Peace out boysalles komt goed.
Inmiddels al bijna 250 kaarten verkocht voor Twisted...gaat echt veel betere dan ik verwacht had
Zentiments zijn hard bezig met het anthem; Twisted Mindz...de vocals van Diel zijn echt om te smullen, vind ik dan![]()
Hopelijk kan ik nog wat mensen van het Hardstyle topic begroeten op mn feestjezal wel leuk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |