Ik maak ze zelf ook meestal met die sample-packs. Of Nexus VST gebruiken met daarbij het hardstyle pakketje. Staan ook hele mooie dingen in!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:45 schreef devv05 het volgende:
Iemand hier die zelf hardstyle maakt en goede hardstyle kicks heeft of tips hoe die te maken? Ik heb alleen maar van die net-niet kicks die allemaal net dat ene missen.

Wtf @ samir's themequote:Op woensdag 19 december 2007 16:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind SMD - Kutmelodieen ook een lekkere meezinger
raarste openings nr in 2007
Pavo op Decibel met Samir's theme
meest verrassende platenkeuze van 2007:
Headhunterz die The World van Phillipe Rochard erop gooit op 5 jaar XXlerator
 !
!Amen, wat een tiefusnummer.quote:Slechtste plaat die ik dit jaar te vaak heb gehoord
Donkey Rollers - Atrocity

ja ik geloof de C-rius jump edit ofzoquote:Wtf @ samir's theme!

Waar heb je dat hardstyle pakketje vandaan dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 17:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf ook meestal met die sample-packs. Of Nexus VST gebruiken met daarbij het hardstyle pakketje. Staan ook hele mooie dingen in!

Haha ik vond het toen wel grappig en ging erop los maar dat kan ook aan mij hebben gelegenquote:

Veel alcohol enzo... En niet al teveel rust nemen, gewoon doorgassen.
  Veel alcohol enzo... En niet al teveel rust nemen, gewoon doorgassen.   Ik heb het geweten de dagen daarna.
 Ik heb het geweten de dagen daarna.

Nieuwsgroepen FTWquote:Op woensdag 19 december 2007 18:21 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Waar heb je dat hardstyle pakketje vandaan dan?

)
 )
 (Showtek final in Outland was dat)
 (Showtek final in Outland was dat)

Staat ie niet, al gezocht.. Maar heb 'm denk al ergens anders gevonden, duurt alleen wat langer.quote:

kijk kerel, daar zeg je even iets geweldigsquote:Op woensdag 19 december 2007 18:46 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het te moeilijk om zo'n lijstje te maken. Ik kom op zoveel feesten...festivals..middelgrote feesten, kleine feestjes in discotheken.... heeft geen nut
Ik vermaak me overal wel

telt een plaat die veels te weinig gedraaid wordt ook??quote:Op woensdag 19 december 2007 19:36 schreef 16meter het volgende:
Meest ondergewaardeerde plaat van 2007
Komt u maar!

)
)

(grapje
 (grapje  )
) )  maar ik vind hem erg lekker
)  maar ik vind hem erg lekker  

als zulke platen ook tellen, dan noem ik (ondanks dat ik best wel veel kleine feestjes bezoek):quote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef 16meter het volgende:
Ja. Marlboro Man bijv.
Maar goed, mensen als Sethje zullen die wel vaak genoeg gehoord hebben
Ik kom eigenlijk alleen op de grote Q feesten, overige festivals en af en toe kleine feestjes in discotheken.

al hoorde ik dat hij in het buitenland nu net een beetje aan het opkomen is...
 al hoorde ik dat hij in het buitenland nu net een beetje aan het opkomen is...

Mooi voorbeeld hoe het gaat met de hedendaagse hardstylequote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie trouwens dat Josh & Wesz Present Chickz On Fire - Natte Asbak E.P. als een release op 21 feburari 2007 staat
dan nomineer ik die ook!! in het begin zo'n dikke hype, zulke dikke tracks, en na een hele korte periode is het ineens helemaal afgelopen, je hoort hem bijna nooit meer!!!al hoorde ik dat hij in het buitenland nu net een beetje aan het opkomen is...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |