Wtf, staken zul je!quote:Op maandag 17 december 2007 22:25 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Graag gedaanDoe ik ook eens een zinvolle bijdrage ipv kansloze opmerkingen
Overigens voor mij dit weekend weer geen HS. Mag vrijdag,zaterdag, zondag en maandag werken. Een avondje stappen zit er dus niet in
Origineel is van Pendulum.quote:Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rock Civilization, maar dan anders, totaal anders
http://nl.youtube.com/watch?v=ABqh9N-Mw5E
De bussen rijden niet dus al die kutkoters hebben geeen vervoerquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:25 schreef Pelgrim het volgende:
2de kerstdag wellicht naar Time Out met S.W.A.T. on tour, hoop niet dat het gigadruk is aldaar!
Dat klinkt als goed nieuwsquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
De bussen rijden niet dus al die kutkoters hebben geeen vervoerik ben ook aanwezig
hij is echt gruwelijkquote:
ik welquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:36 schreef 16meter het volgende:
Ik kan niks vinden op PF over S.W.A.T. in Time-Out op 2e kerstdag?
quote:* NLS04 kan vanwege herstellende knie pas weer in februari naar feesten..![]()
Ik weet niet of Scope DJ nog meeleest maar die kan je misschien verder de goede richting in helpen...quote:Op woensdag 19 december 2007 09:45 schreef devv05 het volgende:
Iemand hier die zelf hardstyle maakt en goede hardstyle kicks heeft of tips hoe die te maken? Ik heb alleen maar van die net-niet kicks die allemaal net dat ene missen.
heb thuis 3500 hardstyle samples. Kicks. claps en al die shit. Zat bij een fruityloop die ik ooit gedownload heb.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:45 schreef devv05 het volgende:
Iemand hier die zelf hardstyle maakt en goede hardstyle kicks heeft of tips hoe die te maken? Ik heb alleen maar van die net-niet kicks die allemaal net dat ene missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |