Stage / Werk? Zal wel redelijk hardstyle afkicken zijn daar zeker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:39 schreef nattermann het volgende:
* nattermann meldt zich, vanuit zwitserland![]()
Draaitafels blijven leukerquote:Op zondag 23 december 2007 11:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Dit is een tijdelijke tafel, uit de woonkamer gejat![]()
Draaitafels![]()
Was wel lachen gisteren in de Time Out. Flink raggen in ieder gevalquote:Op donderdag 27 december 2007 10:33 schreef Trigalti het volgende:
Iemand gister naar Scantraxx world tour geweest?
Iig.. ik Zondag naar Zany... (Hardstyle Revolutions)..
Topavond.. maar Zany draaide ronduit slecht..
Einde van de avond alleen maar Hardcore gehoord..
denk dat je daar een hele goeie opmerking maakt!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 23:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
19.15 zou best kunnen het begint immers om 20.00 omdat er na 20.00 geen OV meer is
Jep, was best lachenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:33 schreef Trigalti het volgende:
Iemand gister naar Scantraxx world tour geweest?
Ik zag n linkje ergens in TRU en terwijl ik het beluisterde, dacht ik dat deze samples wel dik zouden kunnen klinken met een lekkere opbouw/beat/melody eronder.quote:Op maandag 24 december 2007 13:07 schreef devv05 het volgende:
Alleen wil ik graag nog vocals in het nummer. Geen standaard zooi, maar zelf iets maken. Heeft iemand hier misschien een vet idee voor? Erg lastig om een goede tekst te verzinnen die bij het nummer past. Als iemand hierbij wil helpen of een leuk idee heeft stuur dan even een PMVia Vocoder kan ik er dan wel iets vets van maken denk ik.
Kan niet wachten. De eerste Fok! hardstyle trackquote:Op donderdag 27 december 2007 17:32 schreef devv05 het volgende:
Zitten wel coole stukjes tussen, waar download ik die MP3 dan? De kwaliteit op YouTube is in ieder geval te laag. Track is verder bijna klaar op vocal na.. en het masteren/nabewerken dan.
Nee, geen stage of werk. Zomaar een weekje op wintersportquote:Op donderdag 27 december 2007 09:26 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Stage / Werk? Zal wel redelijk hardstyle afkicken zijn daar zeker.
Waar zit je in swiss?
Van dat nummer heb ik al wel eens een hardtechno remix gehoord.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:54 schreef devv05 het volgende:
dit nummer leent zich ook wel uitermate goed voor een hardstyle track. Heeft iemand het origineel toevallig daarvan? Kan 'm niet vinden helaas.
Knap gevondenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Van dat nummer heb ik al wel eens een hardtechno remix gehoord.
Edit: het begin van deze set dus: http://www.lsdb.nl/set/772/Viper_XXL_-_Reset_Hard_Techno_Special
google: "download barbara bringers of dawn"quote:Op donderdag 27 december 2007 17:32 schreef devv05 het volgende:
Zitten wel coole stukjes tussen, waar download ik die MP3 dan? De kwaliteit op YouTube is in ieder geval te laag. Track is verder bijna klaar op vocal na.. en het masteren/nabewerken dan.
Ah lekker danquote:Op donderdag 27 december 2007 18:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, geen stage of werk. Zomaar een weekje op wintersport
Zaterdagavond kom ik weer thuis aan, dan snel even douchen en meteen door naar de discotheek om weer wat hardstyle aan te horen
Ik zit in een klein gehucht vlakbij Nendaz (in de richting van Vex), skigebied les4vallées.
Heb mn laptop bij me, dus aan hardstyle geen tekort
Aardig, maar niet bijzonder.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
anthem van X-Qlusive Showtek is bekend:
Showtek - We Live For The Music
persoonlijk vind ik het 3x niks
Mwaa achhhh..... op een feestje kan ik het best waarderen denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
What the fuck is dat voor melodiequote:Op donderdag 27 december 2007 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:01. Southstylers - Pounding Sences (Deeper Inside RMX)
02. The Hose - Pressure
03. Zany - Volt
04. Showtek - Shout Out (Donkey Rollers RMX)
05. Headhunterz - Speaka Freak
06. Tnt - Second Match (Noisecontrollers RMX?)
07. DJ Duro - Oldskool Phenomana
08. Noisecontrollers - Crump
09. D-block & stefan - Ride With Uz
10. Headhunterz - Digiwave
11. Abject - In Our Memories
12. Zanzalabs - Control The Nind (Abject RMX)
06. Tnt - Second Match (Noisecontrollers RMX?)quote:Op donderdag 27 december 2007 22:23 schreef JortK het volgende:
Ik ben nu al verliefd:
Frontliner a.k.a. Abject X-Mas special @ HardFM 25-12-07
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |