Ziet er zeer leuk uit, wanneer mijn huis af is en ik heb nog een paar centen over wil ik ook draaitafels gaan scorenquote:
kosten die?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef mstx het volgende:
Zojuist 2 Reloop RMP2's en een Reloop RMX40 besteld.
Het was gruwelijk iddquote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
E-Fect was gruwelijk
A-lusion, Davide Sonar, en D-Block & S-te-Fan helden van de avond!!we zijn zo fijntjes losgegaan
![]()
2x¤475 voor de RMP2's en ¤240 voor de RMX40.quote:Op zondag 23 december 2007 21:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
kosten die?
Heb nu 2 technics en een cdj800 maar zoek nog een iets goedkopere voor thuis wat te mixen. Merk dat ik de laatste tijd steeds meer met cd's draai dan plaat... Heb weinig zin om weer 6-700 euro neer te leggen voor een cd-player...
En die is nog lelijk ook.quote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef LeonH het volgende:
valt me nog mee, als je ziet dat de cdj200 25 euro duurder is en geen scratch functie enzo heeft
Helemaal mee eens. En PoTC vind ik ook een geweldige theme waar Tiesto natuurlijk al wat van gemaakt heeft, maar ben wel benieuwd of er ook qua hardstyle iets mee te doen is. Hans Zimmer rules.quote:Op zondag 23 december 2007 20:07 schreef 16meter het volgende:
De muziek van The Rock. Vette actie muziek. Daar kun je wel wat moois van maken![]()
Heel erg veel respect... Vooral omdat ik weet hoe moeilijk het is om zoiets in elkaar te flansen. Ten eerste alleen al een compliment omdat je er niet echt een frouty loops sound in hoort, terwijl dat bijna altijd het geval is...quote:Op zondag 23 december 2007 23:35 schreef devv05 het volgende:
In navolging van vast vele anderen ben ik ook maar eens aan de slag gegaan met Fruityloops om te proberen een hardstyle sound te maken, gewoon voor fun. Heb inmiddels een ruwe versie van een eerste 'track' af en ben natuurlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Hou er rekening mee dat ik het voor het eerst doe
Paar puntjes die ik sowieso nog wil veranderen;
- Wat meer variatie in intro (vind ik lastig) en nog wat langer maken
- Vocals
- Iets langere outtro
- Nog wel heel veel meer eigenlijk
En alles moet natuurlijk nog afgemixt worden zodat het allemaal wat beter en helderder klinkt nog. Maar goed zoals ik zei, just for fun. De MP3 is nog wel even low-quality, definitieve gooi ik wel ergens een keer online in hogere kwaliteit als iemand 'm wil.
http://www.megafileupload(...)e-versie-lq-mp3.html
Ben benieuwd of ik nu afgekraakt word of dat het meevalt
quote:Op zondag 23 december 2007 23:35 schreef devv05 het volgende:
In navolging van vast vele anderen ben ik ook maar eens aan de slag gegaan met Fruityloops om te proberen een hardstyle sound te maken, gewoon voor fun. Heb inmiddels een ruwe versie van een eerste 'track' af en ben natuurlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Hou er rekening mee dat ik het voor het eerst doe
Paar puntjes die ik sowieso nog wil veranderen;
- Wat meer variatie in intro (vind ik lastig) en nog wat langer maken
- Vocals
- Iets langere outtro
- Nog wel heel veel meer eigenlijk
En alles moet natuurlijk nog afgemixt worden zodat het allemaal wat beter en helderder klinkt nog. Maar goed zoals ik zei, just for fun. De MP3 is nog wel even low-quality, definitieve gooi ik wel ergens een keer online in hogere kwaliteit als iemand 'm wil.
quote:Op zondag 23 december 2007 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
het nummer "spaceman" is toch van de Prophet?
Soort stilte idd ja, soort fade ofzo. maar respect hoor. ik kan noooit de juiste bass en kicks enzo vinden, dus stop ik er maar na een half urtje meequote:Op maandag 24 december 2007 10:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb programma een keer een avondje geprobeerd, maar na 1,5 uur was ik het helemaal zat, kwam geen steek verder.
Je opzet is echt goed, misschien na de eerste break een soort stilte en dan er vol tegenaan. Dat zou bij deze break erg vet klinken
Ik ken alleen een techno/schranz onesided bootleg (BIGBEAUTY11) die zo heet, bedoel je die?quote:Op zondag 23 december 2007 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
het nummer "spaceman" is toch van de Prophet?
ik ben zelf niet into het maken van tracks, dus als een 'buitenstaander' zeg ik: klinkt goedquote:Op zondag 23 december 2007 23:35 schreef devv05 het volgende:
Zie je inboxquote:Op maandag 24 december 2007 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
aangezien hier de mensen met de proggie's wel goed vertegenwoordig zijn
is er iemand die mij kan helpen aan een programma zodat ik kan proberen om plaatjes aan elkaar te mixen, iets van Virtual DJ ofzo??
mocht je wat hebben, dan hoor ik dat graag via PM
alvast bedankt!!
als je begint met dit soort programma's is het het handigst om te beginnen met samples zodat je een beetje vertrouwd raakt met het programma. Samplecds van Vengeance zijn van erg goeie kwaliteit en ook gericht op hardstyle bijvoorbeeld. eenmaal vertrouwd met bijvoorbeeld Fruity, kan je bijv. zelf samples gaan makenquote:Op maandag 24 december 2007 11:01 schreef Silaz het volgende:
[..]
Soort stilte idd ja, soort fade ofzo. maar respect hoor. ik kan noooit de juiste bass en kicks enzo vinden, dus stop ik er maar na een half urtje mee. Maar verder klinkt het wel lekker moet ik zeggen, en dat voor een 1e keer. Keep on the good work
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |