abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2007 @ 19:26:22 #226
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_55497416
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:54 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]

Ziet er zeer leuk uit, wanneer mijn huis af is en ik heb nog een paar centen over wil ik ook draaitafels gaan scoren
  zondag 23 december 2007 @ 19:56:42 #227
175985 Silaz
drie bier
pi_55498161
Hmm ik merk het nu pas maar in My Bitch (Josh and Wesz Rmx) zit gewoon een stuk van LOTR trailer.gemixt dan. dat is best wel vet. Wat ik mij nu afvraag aan jullie hé, want er wordt wel meer soundtracks in nummers gepropt, welke zouden jullie iegenlijk wel is zien langskomen? mits het een lekker nummer is enzo he, ik denk Pirates theme wel ofzo.

iig geen BEVERLY HILLS COP THEME *kotskots*
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  Redactie Frontpage zondag 23 december 2007 @ 19:57:31 #228
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_55498178
Iets van 24
pi_55498426
De muziek van The Rock. Vette actie muziek. Daar kun je wel wat moois van maken
pi_55499536
het nummer "spaceman" is toch van de Prophet?
  zondag 23 december 2007 @ 21:19:13 #231
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_55500254
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:34 schreef mstx het volgende:
Zojuist 2 Reloop RMP2's en een Reloop RMX40 besteld.
kosten die?
Heb nu 2 technics en een cdj800 maar zoek nog een iets goedkopere voor thuis wat te mixen. Merk dat ik de laatste tijd steeds meer met cd's draai dan plaat... Heb weinig zin om weer 6-700 euro neer te leggen voor een cd-player...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_55500298
quote:
Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
E-Fect was gruwelijk

A-lusion, Davide Sonar, en D-Block & S-te-Fan helden van de avond!! we zijn zo fijntjes losgegaan
Het was gruwelijk idd

Vooral toen ze Builder - Her Voice draaiden
  zondag 23 december 2007 @ 21:22:04 #233
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_55500321
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:19 schreef LeonH het volgende:

[..]

kosten die?
Heb nu 2 technics en een cdj800 maar zoek nog een iets goedkopere voor thuis wat te mixen. Merk dat ik de laatste tijd steeds meer met cd's draai dan plaat... Heb weinig zin om weer 6-700 euro neer te leggen voor een cd-player...
2x¤475 voor de RMP2's en ¤240 voor de RMX40.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 23 december 2007 @ 21:26:10 #234
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_55500423
valt me nog mee, als je ziet dat de cdj200 25 euro duurder is en geen scratch functie enzo heeft
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 23 december 2007 @ 21:28:21 #235
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_55500475
quote:
Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef LeonH het volgende:
valt me nog mee, als je ziet dat de cdj200 25 euro duurder is en geen scratch functie enzo heeft
En die is nog lelijk ook.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_55500496
Ik ben ook begonnen te spelen met mixsoftware... maar met je muisje heen en weer gaan en wat klikken is geen donder aan. Timen is ook lastig zo. Voor de grap al gekeken wat een en ander aan echte apparatuur kost... fucking duur. TE duur voor wat simpel hobbyen. Helaasch.

Meteen maar een oudejaarslot bestellen.

[ Bericht 8% gewijzigd door 16meter op 24-12-2007 15:14:52 ]
pi_55504035
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:07 schreef 16meter het volgende:
De muziek van The Rock. Vette actie muziek. Daar kun je wel wat moois van maken
Helemaal mee eens. En PoTC vind ik ook een geweldige theme waar Tiesto natuurlijk al wat van gemaakt heeft, maar ben wel benieuwd of er ook qua hardstyle iets mee te doen is. Hans Zimmer rules.
pi_55504377
In navolging van vast vele anderen ben ik ook maar eens aan de slag gegaan met Fruityloops om te proberen een hardstyle sound te maken, gewoon voor fun. Heb inmiddels een ruwe versie van een eerste 'track' af en ben natuurlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Hou er rekening mee dat ik het voor het eerst doe

Paar puntjes die ik sowieso nog wil veranderen;

- Wat meer variatie in intro (vind ik lastig) en nog wat langer maken
- Vocals
- Iets langere outtro
- Nog wel heel veel meer eigenlijk

En alles moet natuurlijk nog afgemixt worden zodat het allemaal wat beter en helderder klinkt nog. Maar goed zoals ik zei, just for fun. De MP3 is nog wel even low-quality, definitieve gooi ik wel ergens een keer online in hogere kwaliteit als iemand 'm wil.

http://www.megafileupload(...)e-versie-lq-mp3.html

Ben benieuwd of ik nu afgekraakt word of dat het meevalt

[ Bericht 0% gewijzigd door devv05 op 23-12-2007 23:47:14 ]
  maandag 24 december 2007 @ 08:34:01 #239
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_55507864
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:35 schreef devv05 het volgende:
In navolging van vast vele anderen ben ik ook maar eens aan de slag gegaan met Fruityloops om te proberen een hardstyle sound te maken, gewoon voor fun. Heb inmiddels een ruwe versie van een eerste 'track' af en ben natuurlijk wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Hou er rekening mee dat ik het voor het eerst doe

- Vocals
- Iets langere outtro

En alles moet natuurlijk nog afgemixt worden zodat het allemaal wat beter en helderder klinkt nog. Maar goed zoals ik zei, just for fun. De MP3 is nog wel even low-quality, definitieve gooi ik wel ergens een keer online in hogere kwaliteit als iemand 'm wil.

Heel erg veel respect... Vooral omdat ik weet hoe moeilijk het is om zoiets in elkaar te flansen. Ten eerste alleen al een compliment omdat je er niet echt een frouty loops sound in hoort, terwijl dat bijna altijd het geval is...

Opbouw opzich ook wel goed... Wellicht dat je je intro sound ook weer achter aan eht nr kunt plakken, die intro klink namelijk best wel oke...

Je begint alleen wel wat vroeg met de break... na1.10 al... Misschien dat je dat nog eits verder kunt rekken.
Njah een goede vocal voegt ook nog erg veel toe, maar daar had je het zelf ook al over!

Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_55508558
quote:

- Vocals
- Iets langere outtro

Ik heb programma een keer een avondje geprobeerd, maar na 1,5 uur was ik het helemaal zat, kwam geen steek verder.

Je opzet is echt goed , misschien na de eerste break een soort stilte en dan er vol tegenaan. Dat zou bij deze break erg vet klinken
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_55508793
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
pi_55509461
quote:
Op maandag 24 december 2007 10:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik heb programma een keer een avondje geprobeerd, maar na 1,5 uur was ik het helemaal zat, kwam geen steek verder.

Je opzet is echt goed , misschien na de eerste break een soort stilte en dan er vol tegenaan. Dat zou bij deze break erg vet klinken
Soort stilte idd ja, soort fade ofzo. maar respect hoor. ik kan noooit de juiste bass en kicks enzo vinden, dus stop ik er maar na een half urtje mee . Maar verder klinkt het wel lekker moet ik zeggen, en dat voor een 1e keer. Keep on the good work
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 24 december 2007 @ 11:53:39 #243
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_55510576
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ken alleen een techno/schranz onesided bootleg (BIGBEAUTY11) die zo heet, bedoel je die?
👾
pi_55510606
quote:

ik ben zelf niet into het maken van tracks, dus als een 'buitenstaander' zeg ik: klinkt goed
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_55510683
aangezien hier de mensen met de proggie's wel goed vertegenwoordig zijn

is er iemand die mij kan helpen aan een programma zodat ik kan proberen om plaatjes aan elkaar te mixen, iets van Virtual DJ ofzo??

mocht je wat hebben, dan hoor ik dat graag via PM

alvast bedankt!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_55510831
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
aangezien hier de mensen met de proggie's wel goed vertegenwoordig zijn

is er iemand die mij kan helpen aan een programma zodat ik kan proberen om plaatjes aan elkaar te mixen, iets van Virtual DJ ofzo??

mocht je wat hebben, dan hoor ik dat graag via PM

alvast bedankt!!
Zie je inbox
pi_55511442
Over een week Qrimetime
pi_55512007
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:01 schreef Silaz het volgende:

[..]

Soort stilte idd ja, soort fade ofzo. maar respect hoor. ik kan noooit de juiste bass en kicks enzo vinden, dus stop ik er maar na een half urtje mee . Maar verder klinkt het wel lekker moet ik zeggen, en dat voor een 1e keer. Keep on the good work
als je begint met dit soort programma's is het het handigst om te beginnen met samples zodat je een beetje vertrouwd raakt met het programma. Samplecds van Vengeance zijn van erg goeie kwaliteit en ook gericht op hardstyle bijvoorbeeld. eenmaal vertrouwd met bijvoorbeeld Fruity, kan je bijv. zelf samples gaan maken
pi_55512163
a1_teequee_-_popcorn.mp3

wat een verschrikkelijk slechte plaat....
pi_55512280
Bedankt voor de positieve kritieken, valt me alles mee! Inderdaad de intro en outtro kunnen nog wel wat aandacht gebruiken. Dat vind ik ook het lastigste, het nummer goed opbouwen. Ik heb ook even gespeeld met een afmix programma en dan gaat alles nog wel een flink stuk mooier klinken, vooral de synths enzo. Dus gaat goedkomen!

Alleen wil ik graag nog vocals in het nummer. Geen standaard zooi, maar zelf iets maken. Heeft iemand hier misschien een vet idee voor? Erg lastig om een goede tekst te verzinnen die bij het nummer past. Als iemand hierbij wil helpen of een leuk idee heeft stuur dan even een PM Via Vocoder kan ik er dan wel iets vets van maken denk ik.

En verder blijven alle tips welkom, keep them coming Wil trouwens hierna misschien iets met de theme van The Rock gaan doen als dat lukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')