quote:Op donderdag 27 december 2007 20:06 schreef Mar0988 het volgende:
-,- 1-0... Was gewoon geluk, ging via binnenkant van de paal de goal in
Yups, had ook op de paal kunnen komen... Dus ik zie het als geluk...quote:Op donderdag 27 december 2007 20:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dus alle goals die via binnenkant paal binnen gaan zijn geluk?
Geniaal linkje. Ben nu de 2e helft aan het kijken, thanx!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:48 schreef DarkShine het volgende:
Voor de thuisblijvers:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4147&part=sports
Heb je hem gezien danquote:Op donderdag 27 december 2007 22:59 schreef dagizmo het volgende:
Mooi...staan we in de winterstop weer bij AZ in de buurt. Niet te geloven hoe slap en triest er is gespeeld!
tegen Feyenoord ook maar onderuit met een b-elftal en dan lekker Alves deruit in de winter!
Investeren we de 20 mil. maar in fatsoenlijke back's en middenvelders met ballen!
Pranjic wordt met de wedstrijd liever en wordt onderhand slapjes! Dingsdag speelde eindelijk weer goed. VDB blijft een artiest en zorgt voor billeknijpen, maar redt er ook weer een paar. JAP met hangen en wurgen toch goed gespeeld.
Bradley en Breuer....tsja....
Alves...blessure of niet...geen inzet kerel! Had je 1e kerstnacht maar niet zo moeten zuipen!
Waarom? Henrique breekt meer potten en legs dan Alves vanavond. Wat een blunder om Alves op te stellen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef MaxPower het volgende:
Feyenoord gaat nog lachen worden met het halve jeugdteam wat we op moeten stellen..
We staan 5e hoor. Iedereen laat punten liggen. Natuurlijk hadden we de kans om hoger te staan en Roda was nou ook niet bepaald indrukwekkend maar om nou weer te wanhopen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef MasterMido het volgende:
potver weer geen punten. We zijn weer op de weg naar beneden.
We hebben vast nog wel zo'n talent waar nog nooit iemand van heeft gehoordquote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef MaxPower het volgende:
Henrique zit in Brazilie dus dat wordt em zelfs niet.
Was een onbeholpen wraakactie van Breuer.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond die rode kaart trouwens nogal overdreven, had volgens mij vooral te maken met een woordenwisseling die een minuutje eerder tussen Breuer en Wegereef plaatsvond.
Die hele vent is onbeholpen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was een onbeholpen wraakactie van Breuer.
Of je ervan genoten hebt is wat andersquote:Op donderdag 27 december 2007 21:07 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Geniaal linkje. Ben nu de 2e helft aan het kijken, thanx!
Wraak???quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was een onbeholpen wraakactie van Breuer.
Onzin.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:42 schreef DarkShine het volgende:
Het was wraak op een duel van luttele minuten daarvoor.
quote:Actie op Prager staat me niet meer bij kan ik niet over oordelen dus.
Tsja, dat zeiden ik (en alles rondom me) direct na de overtreding al. Nog voordat er een kaart was getrokken.quote:
Als je bier pakt of bent halen is het moeilijk op het veld kijken.quote:
Dan nog blijft het onzinquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tsja, dat zeiden ik (en alles rondom me) direct na de overtreding al. Nog voordat er een kaart was getrokken.
Ja, bier halen tijdens de wedstrijd...quote:Als je bier pakt of bent halen is het moeilijk op het veld kijken.
Hoezo zou het onzin zijn? Wraak nemen past niet bij Heerenveens lieve karakter?quote:
Netjes op je stoel zitten als in het theater..quote:Ja, bier halen tijdens de wedstrijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |