quote:Bak Nielsen en Breuer niet tegen FC Twente
nieuws Bak Nielsen is geblesseerd aan een enkel, Michel Breuer heeft last van een achillespees. Geert Arend Roorda ontbrak vorige week tegen NAC Breda al vanwege een knieblessure. Verder is het nog de vraag of Roy Beerens fit genoeg is om te spelen tegen FC Twente.
In de defensie beginnen Calvin Jong-A-Pin en Henrico Drost in de basis. Vooral voor Drost is dat bijzonder. De laatste keer dat hij in de basis stond was op 16 april 2006 in de thuiswedstrijd tegen AZ. Hij begint in het centrum van de verdediging, Jong-A-Pin start op links.
Tegenover die defensieve problemen staat de terugkeer van Afonso Alves. Hij keert terug van een schorsing, maar het is op dit moment nog niet duidelijk of hij meteen weer in de basis verschijnt. Zonder de topscorer presteerde sc Heerenveen immers de laatste weken in aanvallend opzicht naar behoren.
Onder de gordel.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als Grunn weer met 4-2 verliest worden er hele andere dingen gezongen.
Ik schat Erwin ook verstandiger in eigenlijk...quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:50 schreef One_conundrum het volgende:
Erwin koeman zou mij wat tegenvallen, vind ik ook geen echte vooruitgang ...
... 't blijft natuurlijk wel een Groninger, ik zou daar dus maar niet te veel van uit gaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik schat Erwin ook verstandiger in eigenlijk...
Kut...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:43 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik wel:
[..]
Zou leuk zijn als er enkele bussen heengaan.
Dan is het dus goedkoper voor je gewoon die 10 euro aan de kassa te lappen gezien de benzineprijzen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:21 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Kut...
Krijgen alleen de bussers de prijs terug? Ik zit daar 15 kilometer vandaan.
Het feit dat ze Verbeek zo eenvoudig aan de kant schuiven maakt me toch wel erg nieuwsgierig. Het zou zomaar kunnen dat ze met Adriaanse bezig zijn, want zijn contract loopt af in Qatar. En die wil vast nog wel ergens een kunstje vertonen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
... 't blijft natuurlijk wel een Groninger, ik zou daar dus maar niet te veel van uit gaan![]()
Serieus, waarom zou je Verbeek vervangen door Koeman als je aspiraties hebt om 'verder' te komen dan waar je nu als club staat? Niets op de kwaliteiten van beide coaches af, maar in principe is dat lood om oud ijzer.
Het zal me benieuwen wie er voor de groep komt te staan, de huidige directie heeft aangetoond ambitie te hebben. Nu eerst maar afwachten hoe ver die ambities reiken. Er zal in ieder geval nog veel moeten gebeuren, te beginnen met morgen FC Twente te verslaan!
Dat lijkt me nou niet zo'n goed ideequote:Op zaterdag 22 december 2007 04:40 schreef Kreupeldicht het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat Van Gaal niet de beloofde versterkingen (Alves?) in de winterstop voor mekaar krijgt, aan het einde van het seizoen ermee stopt bij AZ en volgend seizoen bij Heerenveen aan de slag wil gaan. Zou zomaar kunnen.
Niet 2 x hetzelfde grapje makenquote:Op zondag 23 december 2007 00:31 schreef Grulez het volgende:
Mooie assist van Zuiverloon.
als je nou gewoon eens zekur.nl intypt weet je het toch meteen?quote:Op zondag 23 december 2007 02:00 schreef De_Postbode het volgende:
Wat was dat eigenlijk voor gare sponsor op jullie shirts vanavond? Toch niet blijvend mag ik hopen, geen gezicht.
Ah ja, van Univé dus. Maar maakt dat het blijvend of eenmalig, bij wijze van promotie?quote:Op zondag 23 december 2007 11:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]
als je nou gewoon eens zekur.nl intypt weet je het toch meteen?
Blessure misschien? Zag meteen de fysio met hem bezig gaan op de bank..quote:Op zondag 23 december 2007 00:29 schreef Mindstate het volgende:
Onbegrijpelijke wissel van Verbeek rond de 60ste minuut toen hij Jong-A-Pin, die Denneboom in de broekzak had, wisselde voor Timmi Johansen..
klopt! ik kom dus ook niet...quote:Op zondag 23 december 2007 22:02 schreef DarkShine het volgende:
Tot donderdag!
Onbegrijpelijke dag om fans om zo'n dag zo'n afstand te laten reizen!
Oh dat had ik niet gezien..quote:Op zondag 23 december 2007 21:28 schreef Stinger__ het volgende:
[..]
Blessure misschien? Zag meteen de fysio met hem bezig gaan op de bank..
Henrico deed het goed inderdaad. Poulsen vind ik echter, net als Johansen een leuke aanvallende back, maar komt verdedigend toch wat te kort. Daardoor dus meer geschikt voor het middenveld. Het zal me benieuwen, duurt nog 2 dagen, maar het zou wel erg fijn zijn wanneer Breuer toch inzetbaar isquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:52 schreef One_conundrum het volgende:
Poulsen kan wel op rechtsback. Henrico deed het prima in het centrum
Dan heeft die nooit in het PLS gespeeld voor Heerenveen.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:22 schreef MaxPower het volgende:
Alves doet niet mee.
Wrom niet?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:22 schreef MaxPower het volgende:
Alves doet niet mee.
Ik hoop het zo dat die niet speelt, dan zouden we gewoon kunnen winnenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:14 schreef MaxPower het volgende:
Alves mogelijk niet meer in Heerenveen-shirt
Gepubliceerd op 27 december 2007, 11:32
Laatst bijgewerkt op 27 december 2007, 11:54
HEERENVEEN -
Er is een kans dat Afonso Alves zaterdag in de met 1-2 verloren thuiswedstrijd tegen FC Twente voor het laatst het shirt van SC Heerenveen heeft gedragen. De Braziliaan verrekte gistermiddag op de training een hamstring en mist waarschijnlijk de uitwedstrijd van vanavond tegen Roda JC. ,,De kans dat hij speelt is niet groot'', aldus trainer Gertjan Verbeek. Alves ondergaat vandaag in Limburg een laatste test.
De kans is aanwezig dat Alves zondag ook de thuiswedstrijd tegen Feyenoord mist. ,,Een hamstringblessure duidt nooit op iets positiefs'', aldus Verbeek. De waarschijnlijke afwezigheid van de topscorer, die volgens onbevestigde informatie uit Alkmaar inmiddels tóch voor een bedrag van circa ¤18 miljoen aan AZ zou zijn verkocht, betekent een nieuwe streep door de rekening. Heerenveen kampt met tal van afwezige spelers.
We?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik hoop het zo dat die niet speelt, dan zouden we gewoon kunnen winnen
Speelt Anderlecht dan tegen Heerenveen?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik hoop het zo dat die niet speelt, dan zouden we gewoon kunnen winnen
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:06 schreef Mar0988 het volgende:
-,- 1-0... Was gewoon geluk, ging via binnenkant van de paal de goal in
Yups, had ook op de paal kunnen komen... Dus ik zie het als geluk...quote:Op donderdag 27 december 2007 20:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dus alle goals die via binnenkant paal binnen gaan zijn geluk?
Geniaal linkje. Ben nu de 2e helft aan het kijken, thanx!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:48 schreef DarkShine het volgende:
Voor de thuisblijvers:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4147&part=sports
Heb je hem gezien danquote:Op donderdag 27 december 2007 22:59 schreef dagizmo het volgende:
Mooi...staan we in de winterstop weer bij AZ in de buurt. Niet te geloven hoe slap en triest er is gespeeld!
tegen Feyenoord ook maar onderuit met een b-elftal en dan lekker Alves deruit in de winter!
Investeren we de 20 mil. maar in fatsoenlijke back's en middenvelders met ballen!
Pranjic wordt met de wedstrijd liever en wordt onderhand slapjes! Dingsdag speelde eindelijk weer goed. VDB blijft een artiest en zorgt voor billeknijpen, maar redt er ook weer een paar. JAP met hangen en wurgen toch goed gespeeld.
Bradley en Breuer....tsja....
Alves...blessure of niet...geen inzet kerel! Had je 1e kerstnacht maar niet zo moeten zuipen!
Waarom? Henrique breekt meer potten en legs dan Alves vanavond. Wat een blunder om Alves op te stellen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef MaxPower het volgende:
Feyenoord gaat nog lachen worden met het halve jeugdteam wat we op moeten stellen..
We staan 5e hoor. Iedereen laat punten liggen. Natuurlijk hadden we de kans om hoger te staan en Roda was nou ook niet bepaald indrukwekkend maar om nou weer te wanhopen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef MasterMido het volgende:
potver weer geen punten. We zijn weer op de weg naar beneden.
We hebben vast nog wel zo'n talent waar nog nooit iemand van heeft gehoordquote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef MaxPower het volgende:
Henrique zit in Brazilie dus dat wordt em zelfs niet.
Was een onbeholpen wraakactie van Breuer.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond die rode kaart trouwens nogal overdreven, had volgens mij vooral te maken met een woordenwisseling die een minuutje eerder tussen Breuer en Wegereef plaatsvond.
Die hele vent is onbeholpen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was een onbeholpen wraakactie van Breuer.
Of je ervan genoten hebt is wat andersquote:Op donderdag 27 december 2007 21:07 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Geniaal linkje. Ben nu de 2e helft aan het kijken, thanx!
Wraak???quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was een onbeholpen wraakactie van Breuer.
Onzin.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:42 schreef DarkShine het volgende:
Het was wraak op een duel van luttele minuten daarvoor.
quote:Actie op Prager staat me niet meer bij kan ik niet over oordelen dus.
Tsja, dat zeiden ik (en alles rondom me) direct na de overtreding al. Nog voordat er een kaart was getrokken.quote:
Als je bier pakt of bent halen is het moeilijk op het veld kijken.quote:
Dan nog blijft het onzinquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tsja, dat zeiden ik (en alles rondom me) direct na de overtreding al. Nog voordat er een kaart was getrokken.
Ja, bier halen tijdens de wedstrijd...quote:Als je bier pakt of bent halen is het moeilijk op het veld kijken.
Hoezo zou het onzin zijn? Wraak nemen past niet bij Heerenveens lieve karakter?quote:
Netjes op je stoel zitten als in het theater..quote:Ja, bier halen tijdens de wedstrijd...
Gewoon een ongelukkige actie, er ging helemaal niks aan vooraf.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:23 schreef DarkShine het volgende:
Net de beelden van de rode kaart nog eens gezien. Gestrekt been in de zij van Lamah terwijl deze de bal kopt.
Ik blij erbij, een wraakactie!
Ik hoorde je zondag anders praten over Hadouir die er nog geschrokken bij opkeek ipv. een speler die zo'n charge niet boeit. Luttele minuten ervoor was er ook al een duel, dat Breuer hem zo terugpakt en eraf moet... Tsja...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon een ongelukkige actie, er ging helemaal niks aan vooraf.
Hopelijk heb je dan de charge op Prager ook gezien
Je had het nu toch terug gezien? Of ben je lekker selectief terug gaan kijkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:38 schreef DarkShine het volgende:
Maar welk deel van 'ik heb de charge op Prager niet gezien' begrijp je niet?
De rode kaart was voor deze wedstrijd niet zo bepalend - Heerenveen was bijna nog weer beter met 10 man. Het is eerder de makke van Roda dat ze niet meer wisten te scoren. Daarom baal ik er uiteindelijk wel van - Roda speelde vrij matig en in normale doen hadden we daar makkelijk moeten winnen. Jammer dat de meeste spelers van Heerenveen nauweljiks inde wedstrijd zaten, dat Alves er geen zin in had. Alleen Sibon steeg er boven uit, net als Prager, maar die werd dan weer vrij laf uit de wedstrijd geschopt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:04 schreef Poepoog het volgende:
Kaart was terecht, de speler was het er min of meer wel mee eens. Andere kaarten hadden ook wel gegeven moeten worden.
Wat een zeikneus ben jij toch.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:02 schreef borisz het volgende:
2 duels is terecht, lekker laten brommen.
Mij ook, maar ik vind het niet meteen een negatief gegeven, je ziet toch dat er vaak dan gretigheid is. Het is een mooi oefenduel voor de beker tegen Quick Boys. Zet gewoon de beloften maar inquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Morgen eerst Feyenoord, het zal me benieuwen met deze gehavende selectie
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:44 schreef MaxPower het volgende:
ojee, hou je je even in? het is niet meer zo gezellig als vroegah hoor.
Nee valt wel mee, vooral veel jeugd.. het is nu een beetje zoals fok eigenlijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben jij er nog 1 van de baasjes? Maar hoezo, is er een rellertig sfeertje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |