je krijgt morgen wel een mailtje met fedex tracking nummer, dus kun je zien wanneer ie geleverd gaat worden. en fedex stuurt je na een week of 4 ook een accept giro met 33% belastingen, invoerrechten, etc..quote:Op zondag 13 januari 2008 16:05 schreef Tim2008 het volgende:
Heeej,
Ik heb vandaag een bestelling bij de site van abercrombie gedaan. Heb hier een paar vragen over aan jullie:
Hoelang duurt het voordat de bestelling in Nederland is?
Sturen ze het gelijk de volgende dag naar Nederland?
Als ik belasting moet betalen over het bedrag bij de douane, is dit altijd 33% of kan dit ook meer/minder zijn?
Hoelang duurt de bestelling voordat ik het thuis heb?
Tim2008
Ik denk dat je het vrijdag binnen hebt.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:05 schreef Tim2008 het volgende:
Tim2008
12% invoerrechten, 19% BTW, de waarde waarover ze dit heffen bepalen zij.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:05 schreef Tim2008 het volgende:
Heeej,
Ik heb vandaag een bestelling bij de site van abercrombie gedaan. Heb hier een paar vragen over aan jullie:
Hoelang duurt het voordat de bestelling in Nederland is?
Sturen ze het gelijk de volgende dag naar Nederland?
Als ik belasting moet betalen over het bedrag bij de douane, is dit altijd 33% of kan dit ook meer/minder zijn?
Tim2008
welke vestiging van America Today?.. Ik ben geweest bij Magna Plaza, Weesperplein (beiden Amsterdam) daar hadden ze helemaal geen A&F.. wel iets wat er op lijkt maar een ander merk, ik geloof een soort van huismerk..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:55 schreef cs-Blade het volgende:
ik zal morgen even proberen uit te zoeken wat ik wel zou willen hebben.. heb namelijk nog nooit wat besteld bij A&F, heb wel 2 tshirts van ze thuis van america today.
Hey wat mooi. Ik woon ook in San Diego in Pacific Beach. Ik ben afgelopen donderdag nog in A&F store downtown geweest. Geen idee dat er ook Nederlanders werkenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 06:31 schreef Proper_fucked het volgende:
Hey mensen,
Heb paar maanden geleden al keer gezegd dat ik bij Abercrombie & Fitch in downtown San Diego werk, en dat ik wel eens een inkoopactie zal opzetten.
knip
Tof! PB is erg tof. Hoop er dit weekend weer heen te gaan. Moondoggies en Typhoonquote:Op maandag 14 januari 2008 02:41 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hey wat mooi. Ik woon ook in San Diego in Pacific Beach. Ik ben afgelopen donderdag nog in A&F store downtown geweest. Geen idee dat er ook Nederlanders werken
Nog een tip als je vrijdag in PB bent, Johnny V happy hour iedere vrijdag van 6 tot iets van (half?) negen. Biertje 2 dollar met gratis appetizer, veel keus en prima te eten. Werk je trouwens nog steeds bij A&F misschien kom ik je dan wel een keer tegen.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:10 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Tof! PB is erg tof. Hoop er dit weekend weer heen te gaan. Moondoggies en TyphoonIk zelf woon ver weg, in east county, vlakbij El Cajon. Beetje jammer wel..
Maar ik heb het eerste deel van de kleine IA gekocht, zie foto. Shirt links is voor mezelf. Wacht nog op 2 bestellingen! EN IEMAND OM HET NAAR TOE TE STUREN.
Kosten waren 140 dollar (incl. tax, totaal 60 dollar korting)
[ afbeelding ]
Nijmegen, maar als het goed is krijgt elke AT vestiging af en toe wat oude meuk toegestuurd.. dit is alleen altijd weinig, en hele oude collectie.. AT heeft inderdaad ook eigen meuk.. geen moose, maar een beer erop ofzoiets.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:52 schreef LLCoolC het volgende:
[..]
welke vestiging van America Today?.. Ik ben geweest bij Magna Plaza, Weesperplein (beiden Amsterdam) daar hadden ze helemaal geen A&F.. wel iets wat er op lijkt maar een ander merk, ik geloof een soort van huismerk..
Kan ook Hollister zijn, toch? Lijkt ook erg op Abercrombie.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:19 schreef cs-Blade het volgende:
[..]
Nijmegen, maar als het goed is krijgt elke AT vestiging af en toe wat oude meuk toegestuurd.. dit is alleen altijd weinig, en hele oude collectie.. AT heeft inderdaad ook eigen meuk.. geen moose, maar een beer erop ofzoiets.
Polo's, shirts en vesten heb ik XL, hoewel bij t-shirts het wel eens verschilt. Ik heb ook een L die prima past. Ik ben wat groter in m'n schouders, dus een L zit vaak te straks. Ik durf je niet echt advies te gevenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef cs-Blade het volgende:
ik kijk (tussen het werk door) af en toe even op de site voor mn bestelling.. zit alleen even met de maten in de knoop. volgens mij heb ik ongeveer hetzelfde postuur als jij, alleen ben ik volgens mijn paspoort 1cm langer
die 2 tshirts van America today die ik heb zijn maat xl. heb jij dat ook? en wat voor een maat polo / sweater of fleece zou ik dan moeten hebben?
Cool, mijn stuff gevonden zie ikquote:Op maandag 14 januari 2008 07:10 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Tof! PB is erg tof. Hoop er dit weekend weer heen te gaan. Moondoggies en TyphoonIk zelf woon ver weg, in east county, vlakbij El Cajon. Beetje jammer wel..
Maar ik heb het eerste deel van de kleine IA gekocht, zie foto. Shirt links is voor mezelf. Wacht nog op 2 bestellingen! EN IEMAND OM HET NAAR TOE TE STUREN.
Kosten waren 140 dollar (incl. tax, totaal 60 dollar korting)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |