Okee, tijd om actie te gaan ondernemen.
Zoals ik zei wil ik het even rustig aan doen, dus laten we zeggen 5 mensen met 2 artikelen (10 total). Is dat fair? M'n managers zijn toffe mensen, maar weet niet hoe strikt ze zijn op de aanschaf van artikelen met personeelskorting.
Uitgaande van snelheid van reageren zou het dan worden:
Syytön
Stiletto
cs-Blade
Teije
Ace1
Reserve (op volgorde van reageren, first comes....):
Roycoooooo
Undergod
Qlubtempo
Ervaren shoppers, hoeveel maakt het uit qua gewicht? De vesten zijn bijvoorbeeld behoorlijk zwaar, ik kan best vesten bestellen maar dan gaan de verzendkosten dus ook omhoog (lijkt me?).
Dus gentleman (volgens mij allemaal heren of niet?) pick some stuff.. Ik kan dus niet garanderen dat we alles in de winkel hebben, dus kies 3 of 4 dingen (en dan op voorkeur), zo specifiek mogelijk (naam, maat, kleur, plaatje).
Stuur mij even een pm met jullie e-mail zodat we het ook via e-mail kunnen regelen.
Grootste punt is dat ik een persoon in NL moet hebben waar ik het naar toe kan sturen, het liefst (en meest logische) dus 1 van bovenstaande.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D