En meer werk...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef sjeppert het volgende:
ik wil ook nog wel meedoen aan de inkoopactie
kan je niet 2 inkoopacties naast elkaar laten lopen
bijvoorbeeld bestelling opnemen van 2x 5 mensen
maak je meer mensen blij mee lijkt me
Ja vast wel, maar wil het eerst even 'testen'. Volgens mij mag ik officieel niet eens kleren voor andere kopen, die korting is voor mezelf bedoelt. Niet dat ze daar streng op zullen controleren, maar denk niet dat ze het leuk vinden als ik in 1 keer 20 stuk kleren koop (of verspreid over paar dagen, wat dan ook).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef sjeppert het volgende:
ik wil ook nog wel meedoen aan de inkoopactie
kan je niet 2 inkoopacties naast elkaar laten lopen
bijvoorbeeld bestelling opnemen van 2x 5 mensen
maak je meer mensen blij mee lijkt me
Ik kan het best wassen en niet netjes opvouwen, maar denk je dat dat echt uit gaat maken bij de doaune, als ze zo'n pakket tegenkomen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:47 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja, dat gaat je een godsvermogen kosten.
Gewoon naar één persoon sturen, en het liefst dan ook nog gewassen of een beetje gekreukelt zodat het er niet al te nieuw uitziet![]()
Thnxquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:37 schreef schatje het volgende:
Proper_fucked fotoboek gekeken heeft.
Ja, terecht een Abercrombie & Fitch model.
Hmm...is niet echt geloofwaardig dat het dan om een 'gift' zou gaan (aangenomen dat je het als gift verstuurt uiteraardquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:44 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik kan het best wassen en niet netjes opvouwen, maar denk je dat dat echt uit gaat maken bij de doaune, als ze zo'n pakket tegenkomen?
Nee je denkt niet te ver vooruit, dit zijn dingen die ik ook wil/moet weten..quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hmm...is niet echt geloofwaardig dat het dan om een 'gift' zou gaan (aangenomen dat je het als gift verstuurt uiteraard), met een x-aantal kledingstukken voor zowel mannen als vrouwen in verschillende maten. En wie gaat er nou kleding 'onnetjes' versturen naar een kennis/vriend - kortom het zal niks uitmaken denk ik. Kaartjes erafhalen zou ik me nog wel kunnen voorstellen dat dat verschil maakt.
Trouwens..wat als het wordt onderschept door de douane, en er zit geen factuur bij? Weet iemand wat ze dan voor prijs zullen hanteren om de BTW over te berekenen?
Of denk ik nu al te ver vooruit?
De douane heeft ook internet hoor, ze zoeken de prijs dus gewoon netjes opquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hmm...is niet echt geloofwaardig dat het dan om een 'gift' zou gaan (aangenomen dat je het als gift verstuurt uiteraard), met een x-aantal kledingstukken voor zowel mannen als vrouwen in verschillende maten. En wie gaat er nou kleding 'onnetjes' versturen naar een kennis/vriend - kortom het zal niks uitmaken denk ik. Kaartjes erafhalen zou ik me nog wel kunnen voorstellen dat dat verschil maakt.
Trouwens..wat als het wordt onderschept door de douane, en er zit geen factuur bij? Weet iemand wat ze dan voor prijs zullen hanteren om de BTW over te berekenen?
Of denk ik nu al te ver vooruit?
Denk je echt dat ze voor elk pakketje dat ze binnen krijgen op internet gaan zoeken wat het kost?quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:40 schreef Teije het volgende:
[..]
De douane heeft ook internet hoor, ze zoeken de prijs dus gewoon netjes op
Ohja, en +19% belastingen was het niet?
Tuurlijk niet. Ik zeg alleen dat de kans steeds groter wordt dat je eruit wordt gepikt, hou hier dus ook zeker rekening mee. (douane beseft zelf ook wel dat zo'n beetje heel nederland nu inkopen via het internet doet)quote:Op woensdag 9 januari 2008 04:27 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze voor elk pakketje dat ze binnen krijgen op internet gaan zoeken wat het kost?
Dan hou ik me aanbevolen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:44 schreef Proper_fucked het volgende:
Dus eerst even rustig, als het goed gaat later nog wel eentje, of 2.... etc.
Youre wrong,quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:30 schreef Horloge het volgende:
Naheffingen krijg je in Nederland alleen van TNT (tenminste dat staat op hun site), en die moet je direct (contant) betalen aan de chauffeur (of wellicht op het postkantoor als je het niet bij de hand hebt?), anders krijg je de zending gewoon niet.
Stel dát het onderschept wordt door de douane, dan blijft er niks over van de korting op het product, je hebt alleen veel voordeel op de verzendkosten. Kosten worden in het slechtste geval: Kosten kledingstuk (-20% korting, +20% van de nieuwprijs aan BTW maakt 0% voordeel), inklaringskosten (¤16,25 gedeeld door deelnemers), verzendkosten van USA naar NL (gedeeld), kosten om het geld over te schrijven (± ¤20 gedeeld) en verzendkosten van NL naar NL (individueel). Correct me if I'm wrong uiteraard.
Ja, ik! Ze zitten heerlijk maar ze zijn niet schrikbarend anders dan een gewone jogginbroek. Ze zijn lekker warm, alleen pluizen ze heel erg in het begin. Paar keer wassen en dan is het over.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:32 schreef LLCoolC het volgende:
heeft iemand van jullie een fleece pant van A&F, ik zou graag willen weten hoe ze zitten vergeleken met een joggingbroek?
euh, jawel. Het is natuurlijk pas tweedehands kleding op het moment dat jij kan bewijzen dat jij ze van de vorige eigenaar heb gekocht. En de vorige eigenaar dus niet Abercrombie is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:34 schreef Syytön het volgende:
Ik heb trouwens nog niet eens een factuur voor naheffing van Fedex ontvangen, is toch ook al ruim een maand geleden dat ik besteld heb.
Trouwens, als alle kaartjes eraf zijn, en alles al eens gewassen is, dan is het in principe wel 2e hands kleding, dus dan kan de douane echt niet met de nieuwwaarde prijzen aan komen zetten.
Verzin iets met verhuizing/emigratie?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:38 schreef Japin het volgende:
[..]
euh, jawel. Het is natuurlijk pas tweedehands kleding op het moment dat jij kan bewijzen dat jij ze van de vorige eigenaar heb gekocht. En de vorige eigenaar dus niet Abercrombie is.
Als jij een pakket ter waarde van 500 euro wil verschepen en je haalt de kaartjes er vanaf en gooit het bij elkaar in een doos, denk je dan echt dat de douane niet door heeft dat het nieuwe kleding is? Je hebt zelfs kans dat ze de waarde van je kleding hoger schatten en je dus een hoger eindbedrag aan de douane af moet dragen.
Die truien vallen wel als dezelfde maat in Nederland. De shirtjes vallen vrij klein. Maat L in Abercrombie zou ik als M in Nederland bestempelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:27 schreef Nooren96 het volgende:
Ik heb een vraagje, als je bij t-shirt en dergelijke maat L bij abercrombie hebt bij de vrouwen.. een trui in maat L bij abercrombie van vrouwen.. welke maten zijn dat hier in Nederland..??
Dat is wel erg veel voor een broek uit de uitverkoop inderdaad.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:14 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb me nu toch een klote naheffing gekregen van FedEx.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |