Betonblokken zuigen als de pest. Of dat nou gasbeton (ytong) is of gegoten beton dat is allebei kut met peren. Het feit dat beton niet wil hechten is omdat het alle water uit je lijm/verf zuigt voordat het uit kan harden.quote:Op maandag 17 december 2007 07:56 schreef Marsepein het volgende:
Maar wat is de rede dat je een alternatief product zoekt? Er zijn heel wat producten op de markt die precies voor dit doel bedacht zijn, namelijk voorstrijken. Door zelf te gaan mengen weet je nooit wat het eindresultaat gaat worden...
Bovendien als je het hebt over betonblokken, dan hoef je niets te doen tegen het zuigen, maar moet je iets doen tegen het niet hechten.
Kijk eens naar Knauf Betokontakt. Of naar Flevopol van Metzger.
Puur een kosten aspect. Als het net zo goed werkt, dan werkt het. Moet zeggen dat ik zelf geen prijsvergelijking heb gedaan nog, maar dat ik eerst de opmerking van opleverinspecteur en aannemer wilde verifieren hier op het forum.quote:Op maandag 17 december 2007 07:56 schreef Marsepein het volgende:
Maar wat is de rede dat je een alternatief product zoekt? Er zijn heel wat producten op de markt die precies voor dit doel bedacht zijn, namelijk voorstrijken. Door zelf te gaan mengen weet je nooit wat het eindresultaat gaat worden...
Bovendien als je het hebt over betonblokken, dan hoef je niets te doen tegen het zuigen, maar moet je iets doen tegen het niet hechten.
Kijk eens naar Knauf Betokontakt. Of naar Flevopol van Metzger.
Noem me maar eigenwijs, maar beton zuigt echt niet. Natuurlijk, gasbeton wel. Maar gewoon beton niet.quote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef Deetch het volgende:
[..]
Betonblokken zuigen als de pest. Of dat nou gasbeton (ytong) is of gegoten beton dat is allebei kut met peren. Het feit dat beton niet wil hechten is omdat het alle water uit je lijm/verf zuigt voordat het uit kan harden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |