Zie jij al varkentjes vliegen dan?quote:
Manboobsquote:Op zondag 16 december 2007 11:50 schreef ChocolateJunky het volgende:
[..]
hi remlof
ik moest dit voor je opsturen van mijn buurvrouw:
[ afbeelding ]
je krijgt de kusjes van d'r erbij
enjoy
ik zou er maar uithalen wat er inzit.... dit is het wel zo'n beetje voor jou gok ikquote:Op zondag 16 december 2007 12:17 schreef remlof het volgende:
[..]
En je hebt ze nog echt gestuurd ook
Maar dat soort boobs bedoel ik dus niet
quote:Op zondag 16 december 2007 12:20 schreef ChocolateJunky het volgende:
[..]
ik zou er maar uithalen wat er inzit.... dit is het wel zo'n beetje voor jou gok ik
1040 + uur voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dus...quote:Op zondag 16 december 2007 12:20 schreef ChocolateJunky het volgende:
[..]
ik zou er maar uithalen wat er inzit.... dit is het wel zo'n beetje voor jou gok ik
idd de wanhoop straalt er echt een beetje veel van afquote:
Vind je mijn tieten niet botergeil danquote:Op zondag 16 december 2007 12:17 schreef remlof het volgende:
[..]
En je hebt ze nog echt gestuurd ook
Maar dat soort boobs bedoel ik dus niet
Nee, sorryquote:Op zondag 16 december 2007 12:31 schreef Brillebob het volgende:
[..]
Vind je mijn tieten niet botergeil dan
dus datquote:
gewoon aanzettenquote:Op zondag 16 december 2007 12:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor, wie heeft verstand van de optie IDE/ATA/ATAPI controllers in apparaatbeheer?
Met deze vraag valt FA-kudo's te winnen.
quote:Op zondag 16 december 2007 12:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor, wie heeft verstand van de optie IDE/ATA/ATAPI controllers in apparaatbeheer?
Met deze vraag valt FA-kudo's te winnen.
Nee, ik wil ze ammel verwijderenquote:
En als ik in de Crew kom?quote:Op zondag 16 december 2007 04:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ook.Helaas is SHE geen crew meer
je moet ze iig niet allemaal verwijderenquote:Op zondag 16 december 2007 12:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik wil ze ammel verwijderen. Goed, goed, ik struin wel richting DIG. Kunnen we het hier weer over Remlofs mannelijkheid hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |