Hey mn sister in de COSquote:Op zondag 16 december 2007 01:54 schreef Juweel het volgende:
Buffy, google ff de Kieffer Suleika!
ja, ik geef het toe...het begon uit irritatie ivm de verwensingen towards nmns die niet bekritiseerd werden door 'het gezag'. daarna bleef ik er een beetje in hangen..quote:Op zondag 16 december 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WJ, wat ben je ontzettend op de deaudt-tour vanavond.
nou en? alles beter dan dat schorrie-morrie wat er nu zitquote:Op zondag 16 december 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje dubieus type, die Hedda. Eerst was het lang het verhaal dat ze niet op bezoek wilde komen omdat ze niet op straat herkend wilde worden. Met veel moeite kwam ze dan uiteindelijk 'n keer op bezoek voor Huub. En nu genoeg betaald wordt wil ze wel met Huub in bed duiken om Lieke te pesten of oliebollen te maken ......
En het vreemde is dat ze ook met Lieke een goed gesprek heeft gehad ! Over Huubs gedrag etc etc dat dat allemaal heel begrijpelijk was .. Maar ja das al weer 1 uurtje terug ... Al met al ! Hedda is vaag in haar aanwezigheid !quote:Op zondag 16 december 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje dubieus type, die Hedda. Eerst was het lang het verhaal dat ze niet op bezoek wilde komen omdat ze niet op straat herkend wilde worden. Met veel moeite kwam ze dan uiteindelijk 'n keer op bezoek voor Huub. En nu genoeg betaald wordt wil ze wel met Huub in bed duiken om Lieke te pesten of oliebollen te maken ......
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat je hier zou zittenquote:Op zondag 16 december 2007 01:56 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hey mn sister in de COS![]()
Goose is op Nederland 3! Snel kijken!
sorry voor OT
mooie opquote:Op zondag 16 december 2007 01:51 schreef chufi het volgende:
10 min COS
[ afbeelding ]
Huub en Hedda chatten ... over old times etc .. niet boeien
Verder is er na Huubs terugkomst (met Hedda) niet veel gebeurt .. Huub en Leike hebben hun dagelijkse gezeik.
Natas heeft ooit haar haar gedaan toen ze die andere keer in de villa was , mogelijk dat dat zo'n band gecreeerd heeft om haar nu weer te noemen.. maar ja je kent (hoop ik het HOkje ) achter en niet alles is wat je denkt te horen of niet alles wat je hoort is zoals het geweest is of het is niet op de streams geweests dus het is niet waar ...quote:Op zondag 16 december 2007 02:05 schreef Juweel het volgende:
Ik ken de voorgeschiedenis van die 2 niet, maar tis mi een beetje raar dat de ex van Huub 'omgaat' met iemand als Natasoa. Iemand die een beetje herseninhoud heeft wil toch niet met die engerd geassocieerd worden?
Precies, helemaal als je bedenkt wat Natasia allemaal gezegd heeft tegen Huub (bedreigingen, die enge dikke zuster van dr die m aanviel en noem maar op)quote:Op zondag 16 december 2007 02:05 schreef Juweel het volgende:
Ik ken de voorgeschiedenis van die 2 niet, maar tis mi een beetje raar dat de ex van Huub 'omgaat' met iemand als Natasoa. Iemand die een beetje herseninhoud heeft wil toch niet met die engerd geassocieerd worden?
Huub is wel wat ouder. In het begin zei hij wel eens dat Hedda 16 was toen ze met elkaar een relatie kregen. Dat was 2 jaar en daarna Huub 1 jaar in de Kooi. Dan zou ze dus nu 19 zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
hoe oud is hedda? 18?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |