Lieke, die heeft zichzelf de villa ingeneukt.quote:Op zondag 16 december 2007 00:51 schreef riri het volgende:
[..]
een aantal maandsalarissen....
wie zijn hier dan hoeren Huub?
Ga je ook nog een keer plakken?quote:Op zondag 16 december 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
KNIP
Nou Sly zal wel een harde piemel hebben nu! Ik vind ze eng bij Nowlifequote:Op zondag 16 december 2007 00:52 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij deze het goede verhaal over de info. Sly had Joris aan de telefoon omdat Sly niet kon komen. Tijdens het gesprek kwam ineens het gesprek tussen Lieke en Janice in beeld waardoor Sly de opmerking maakte naar Joris van; “zo hoor dat, Lieke wil Huub er wel uitstemmen als het erop aan komt”, waarop Joris zei; “dan meen je niet”. Toen Sly later weer mensen aan de telefoon van daar kreeg werd al snel duidelijk dat er ook smsjes gekomen waren op de telefoon van Joris met deze info. Wat daarna met de informatie gebeurd is niet de verantwoordelijkheid van Sly of mensen die een sms sturen. Maar mensen die hier nu een drama van maken, hadden deze zelfde mensen ook een drama gemaakt als het bij hun favoriet gebeurde? En wees nu eerlijk, het spel is wel weer open. Wij zijn geen verantwoording schuldig aan wie dan ook, maar het is wel goed dan het juiste verhaal te plaatsen.
Bron nowlive
say again? ricardo heeft wel handen die op voeten lijken, maar dat bedoel je niet, toch...quote:Op zondag 16 december 2007 00:51 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo heeft nog Razzzzz. Dat heb ik nu ook! Erg lekker brothers
Door dit soort opmerkingen idd nietquote:Op zondag 16 december 2007 00:52 schreef beequeen het volgende:
Ik weet nu al dat ik de nachtCOS/SC niet terug hoef te lezen.
quote:Op zondag 16 december 2007 00:54 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nou Sly zal wel een harde piemel hebben nu!
Dit méén je niet!quote:Op zondag 16 december 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
In een jogging pack met capuchon naar bed. Stel je voor dat Huub je aanrandt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |