Hedda heeft heel goed gezien dat Lieke alles naar haar hand probeert te zetten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is dan ook al een jaar bevrijd van "alles moet zoals ik het wil" Huub.... dat is vast goed voor haar geweest.
Dus de keuze voor Lieke was de toneelhaak of tegen Huub gaan spelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:48 schreef Ricard0j het volgende:
Nouuuu Lieke is er dus uit over een paar weken als ze zo door gaat?
Zichzelf dat hok ingeneukt, niks meer niks minder.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is gewoon een del
Palma heeft al die tijd gelijk gehad
Het zijn beide manipulators....quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is dan ook al een jaar bevrijd van "alles moet zoals ik het wil" Huub.... dat is vast goed voor haar geweest.
Klinkt waarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dus de keuze voor Lieke was de toneelhaak of tegen Huub gaan spelen.
Lieke gaat verder in de Brian stylo...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:50 schreef Prospera het volgende:
Hedda: gesprekken in bed als hij geil is?![]()
[ afbeelding ]
Lieke probeert Huub te pakken door vaak het woord dronken te gebruiken.
ik hou niet van vrouwen die praten en bewegen als een driil instructeurquote:
En dus beschuldigd ze Huub iets waar ze zelf dus net zo schuldig aan is ??quote:
Nou laten we dat maar niet doen want dan heb je binnen de kortste keren ook een Kenneth ver de vloer....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |