Er zijn er meer met die achternaam.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:11 schreef DANILXL het volgende:
goede beslissing van amrabat en heerenveen
Ligt eraan wat ze betaald hebben. Leuke speler met potentie, maar hij moet het nog wel echt gaan bewijzen natuurlijk. Elke cent meer dan 2 miljoen is sowieso teveel.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:11 schreef DANILXL het volgende:
goede beslissing van amrabat en heerenveen
Daar heeft hij bij Heerenveen dan ook alle ruimte voor, en ik denk ook niet dat ze >2 miljoen betaald hebben voor hem.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze betaald hebben. Leuke speler met potentie, maar hij moet het nog wel echt gaan bewijzen natuurlijk. Elke cent meer dan 2 miljoen is sowieso teveel.
quote:VVV-aanvaller Amrabat: ‘Ik heb nog nergens getekend’
Bij VVV-Venlo is met verbazing kennis genomen van de berichten dat Nordin Amrabat (foto, links) naar SC Heerenveen verhuist, zoals de NOS zondag op teletekst meldde. Technisch directeur Mohammed Allach liet aan Sportweek weten: “Er klopt helemaal niks van, dit is totaal uit de lucht gegrepen.” Ook Amrabat zelf weet van niets. “Dit is onzin. Ik heb nog helemaal nergens getekend.”
Sportweek
Daarom past ie juist niet bij Heerenveen want je kan toch onmogelijk serieus menen dat er bij Heerenveen vooral middelmatige spelers rondlopenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:56 schreef detulp050 het volgende:
Hij past qua transferbeleid prima bij Heerenveen. Ik denk dat hij exceleert tussen middelmatigheid. In een goed draaiend team haalt hij alleen maar het teamverband eruit vrees ik.
Mwah, dat kwam meer door de scheidsrechter. Je ziet dat de mannen in het zwart overal met vrije trappen strooien, maar als Amrabat er een wil, moet hij eerst door midden geschopt worden....quote:Op zondag 24 februari 2008 17:41 schreef The_Verve het volgende:
Hij kwam er vanmiddag niet aan te pas tegen Hiariej...
Neehee! Dat staat er nietquote:Op zondag 24 februari 2008 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom past ie juist niet bij Heerenveen want je kan toch onmogelijk serieus menen dat er bij Heerenveen vooral middelmatige spelers rondlopen
Okay, now we're talking. Ik snap niet waarom Heerenveen hem zo graag wil hebben. Laat ie lekker naar Twente gaan. Zal ook wel gebeuren.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:00 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Neehee! Ik bedoelde dat hij qua transfergezeur bij Heerenveen past. Voor de rest niet natuurlijk. Hij past helemaal niet bij SC Heerenveen.
Vitesse heeft geen geld en Sparta is (vooralsnog) geen vooruitgang. Misschien toch maar een Duitse club....quote:Op zondag 24 februari 2008 20:02 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk dat hij beter bij een Vitesse, Roda of Sparta kan gaan ballen en dan verder kijken. Maar misschien valt hij daar wel door de mand en kan hij beter direct voor het geld kiezen van een iets te grote club...
Gister hadden ze het dak dichtquote:Op zondag 24 februari 2008 20:05 schreef SCH het volgende:
Vitesse kan het water om het gras te besproeien niet eens betalen momenteel
Ontzettend veel dreiging, maar ook ontzettend weinig rendament (naar verhouding)...quote:Op zondag 24 februari 2008 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En als je een hele wedstrijd van 'm ziet valt ie vaak tegen, met de samenvattingen lijkt ie dan weer goed te spelen
Mwah, vond ik vanmiddag toch meevallen. Sterker nog, hij trapte Hiariej 'doormidden'.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:00 schreef JLSB het volgende:
[..]
Mwah, dat kwam meer door de scheidsrechter. Je ziet dat de mannen in het zwart overal met vrije trappen strooien, maar als Amrabat er een wil, moet hij eerst door midden geschopt worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |