Lol, er reageren ook buitenlanders.quote:Op zondag 16 december 2007 17:44 schreef BVO het volgende:
Al veelbekeken op Youtube aan de reactietijden te zien: http://www.youtube.com/watch?v=VoQfuiwnw-s
2269 keer.quote:Op zondag 16 december 2007 17:44 schreef BVO het volgende:
Al veelbekeken op Youtube aan de reactietijden te zien: http://www.youtube.com/watch?v=VoQfuiwnw-s
quote:Op zondag 16 december 2007 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist super dat het een beetje een 'vreemde vogel' is
Al die saaie mutsen hebben we nou wel gezien, dan is ze voor je het weet alleen nog maar samen met Sharon bij de EO te zien.
Haren wild, piercings oppoetsen, schudden en trillen en blingen en zingen maar!
Ja, laten we alles iets minder doen, net zolang tot er een eenheidsworst over blijftquote:Op zondag 16 december 2007 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat grommen valt me overigens nu pas op (gister zat ik helemaal gefocust naar haar gefreak te kijken), had ook wel iets minder gekund.
Top.quote:Op zondag 16 december 2007 18:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, laten we alles iets minder doen, net zolang tot er een eenheidsworst over blijft.
Ik wel, ik hou niet zo van poppenkast.quote:Op zondag 16 december 2007 17:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, lul niet, je kan het door je saaie smaak ruk vinden, maar je vergeet het niet.
Sandy is poppenkast.. deze vrouw is gek maar échtquote:Op zondag 16 december 2007 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wel, ik hou niet zo van poppenkast.
I'm with ya!quote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En daar word ik dus zó kriebelig van. Dat het in Nederland allemaal zo gewoontjes moet zijn, zo alledaags. 'Wat is ze lekker normaal'. 'Ze doet me zo denken aan mijn buurvrouw, zo'n lekker doorsnee meid.' "En echt niet arrogant, maar juist zo bescheiden!'
Ik ben die Mauds, die Floortjes, dievolledig zat. En weet dat ik daarin zowat alleen sta. Zucht.
Precies, ze is zeker niet iedereens favoriet want ze is nogal aanwezig en daar houden 'we' nou eenmaal niet zo van ("Doe maar gewoon.." mentaliteit) maar ik zit potverdorie toch liever naar dit te kijken dan naar de zoveelste sufkut die probeert alle rifjes en adlibjes van Beyoncé en Mariah zo netjes mogelijk te kopiëren.quote:Op zondag 16 december 2007 22:22 schreef suus21 het volgende:
ik vind dat hele kind vreselijk maar ze is zeker de beste van al die suffe kinderen.
Wauw.quote:Op zondag 16 december 2007 22:19 schreef marky het volgende:
Het was duidelijk een liedje dat uitnodigt om er vreselijk op los te gaan. Ik vond het over the top. Je kan het vol vuur brengen maar doe niet zo gek.
Ik vond er op You tube ook een gezongen door een jongen ook een wonderbaarlijke uitvoering
http://www.youtube.com/watch?v=od3sbMeYokI&feature=related
EENSquote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En daar word ik dus zó kriebelig van. Dat het in Nederland allemaal zo gewoontjes moet zijn, zo alledaags. 'Wat is ze lekker normaal'. 'Ze doet me zo denken aan mijn buurvrouw, zo'n lekker doorsnee meid.' "En echt niet arrogant, maar juist zo bescheiden!'
Ik ben die Mauds, die Floortjes, dievolledig zat. En weet dat ik daarin zowat alleen sta. Zucht.
Je bent niet de einige, ik ben het wel met je eens.quote:Op zondag 16 december 2007 12:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dat optreden zag, werd ik bang. Heel bang. Maar het geeft een verslavend effect dus na een tijdje ga je het waarderen en dan ga je de film zien en dan heb je een beetje door waarom ze zo overstuur is en dan kan je alleen maarquote:Op zondag 16 december 2007 22:52 schreef Erotica_ het volgende:
En trouwens, ze hield zich nog best wel inCheck dit:
http://www.youtube.com/watch?v=kC_u_q-iND0
Het origineel
quote:Op zondag 16 december 2007 22:55 schreef Cee het volgende:
Neemt niet weg dat ik nog steeds denk in deze versie dat ze ieder moment haar eigen long op gaat hoesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |