Daar hopen bijna alle streamers op, maar dat gaat em niet worden, vrees ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop toch eerder op een exit van Brian.
En wat dacht je van zelfbruiningscrème met als resultaat een wortelkop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach gut, dat hummeltje wat uit die buik kruipt krijgt vanaf dag een een pot murrays en een bus haarlak over het net geboren knarretje![]()
Ach, de cossen lopen lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:35 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom Huub dit gedaan heeft. Hij had toch ook zelf kunnen bedenken dat ze hem niet zouden geloven. Het lagt er te dik boven op.......iemand die zelfs zijn moeder zou vergokken voor 2,2 miljoen, die laat heus DGK niet op deze manier achter. Heel slecht ingeschat Huub
het prinsesje op de erwt mag voor mij door de vorstelijke sponde zakkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, Amanda dreigt dus net zo als Zdngmw en we weten hoe dat afgelopen is.
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
'dikke buik' grote-afbeeldingen nummer 7
Jammer... ik zie zo voor me dat ze met z'n 2en die hele fucking kutvilla afbreken, Lieke en Amanda proberen ze tegen te houden en daardoor ook in gevecht raken en Jaap ziet dat alle partijen gelijk zijn en dus nergens tussen hoeft te springen en z'n kladblokje en een pen pakt en het gebeuren nauwlettend verslaat.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:28 schreef maril het volgende:
[..]
Ze zullen wel extra bewaking hebben.
Nou....Brian is wel aardig lam geloof ik. En lamme mensen kunnen gekke dingen doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar hopen bijna alle streamers op, maar dat gaat em niet worden, vrees ik
Kunnen ze niet rekenen? Begon om 12 uur, tot 20 uur. 1,5 uur rijden, nog even achter babbelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:33 schreef Dark het volgende:
Amanda wil gaan bellen, ze wil verhaal halen over al die tijd dat Huub al weg is!
Eerlijk gezegt vind ik dat ook. hij is vanmorgen rond 11.30 vertrokken.Om 12.00 ging zijn tijd in, verlopig is hij er nog niet. Dus Huub heeft meer als 8 uur (ook een kindje van God)quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:31 schreef Dark het volgende:
Amanda is benieuwd hoe laat Huub de villa instapt.
Ze denkt dat het erg mis zal gaan.
Ga zo door en je verliest er meer mee dan je zal denken, Huub!
A en B vinden dat Huub te lang weg is met z'n jaardag!
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:38 schreef Dark het volgende:
huub terug?
ik ben huubfan maar ik zou hem adviseren om thuis te blijven en nooit meer terug te komen. De laatste maanden kon hij zich niet echt als goede speler profileren maar meer als irritant haantje. En met een popp uitslag van 52% is het mooi om te stoppen zeker met de interventies van het MEGA MANIPULATIEVE KUTWIJF FLENSquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:36 schreef noucky het volgende:
Wat zullen de Huubfans straks blij zijn als hun dictator en alcoholist weer in DGK is.
Als hij niet terugkomt en later de waarheden horen, dan zullen ze zeker zeggen: we hebben het niet geweten.
Van 12 tot 8 en dan terugrijden, wat is daar zo raar aan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:39 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt vind ik dat ook. hij is vanmorgen rond 11.30 vertrokken.Om 12.00 ging zijn tijd in, verlopig is hij er nog niet. Dus Huub heeft meer als 8 uur (ook een kindje van God)
Ze rekenen de reistijd niet mee, wel opletten hè?quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:39 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt vind ik dat ook. hij is vanmorgen rond 11.30 vertrokken.Om 12.00 ging zijn tijd in, verlopig is hij er nog niet. Dus Huub heeft meer als 8 uur (ook een kindje van God)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |