quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:32 schreef Zhenar het volgende:
Erik lijkt last te hebben van een props-vacuüm en daar hoop ik bij deze een einde aan te maken![]()
Het werkt!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef Svensational het volgende:
Ik vind ook dat Erik omhoog moet!
quote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
+2 Marble, whats not to love? Het bijtende sarcasme, de geanimeerde beeldspraak,.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:32 schreef Cee het volgende:
Speciaal toch maar een lijstje omdat ik zo graag
Marble +2 wil geven. Omdat haar icon boekdelen spreekt. You can be as loud as the hellllll you want!
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 20:58 schreef PeRi het volgende:
-2 Charmed_Angel, je bent ook dit jaar, strontirritant.
Vertaling:quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
Prachtig om de sneuheid van sommige users te zienEerst zeiken op de pm "bom" en vervolgens lukraak achterlijke pm'tjes sturen, of gewoon keihard mijn actie kopieren
Sneuuuuuuuuuuu
![]()
Dat doet me nietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef soylent het volgende:
Vertaling:
Ik ben uit het lijstje nadat ik mezelf heb gepwnd en ik kan het niet aan... BAAWwwwwww!!
En leg eens uit hoe ik mezelf gepwnd heb?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef soylent het volgende:
[..]
Vertaling:
Ik ben uit het lijstje nadat ik mezelf heb gepwnd en ik kan het niet aan... BAAWwwwwww!!
Mij ook niet, alleen nu neem ik het leven opeens heel erg serieus, en mijn lol is voorbij en nu is iedereen maar sneuquote:
Troost je met de gedachte dat je het in ieder geval hebt geprobeerd.quote:Maar als de pm bom de reden is dat iemand mij minpunten geeft en vervolgens zelf gaat lopen klooien dan is dat een behoorlijk sneue actie![]()
Ik zal niet liegen. Het toverde een gulle lach op mijn gezicht. Evenals de reactie van veldmuis (alles met veldmuis is eigenlijk leuk).quote:Maar jij vond mijn actie dus geniaal he![]()
Dat doe ik tussen 9 en 5 en daar word ik voor betaaldquote:Wanneer bedenk jij eens iets leuks en origineels?
Wat leuk, is Patrick Lodiers in het echt nou ook zo'n sul?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:39 schreef soylent het volgende:
Dat doe ik tussen 9 en 5 en daar word ik voor betaaldHier kom ik voor het drama, en het mooiste drama is het drama waarbij je lekker achterover kan leunen. Maar het is weer een nieuwe dag, je kan weer stemmen, ik zou zeggen gier die oestrogenen uit over mijn akker
Voor de duidelijkheid zal ik deze vraag ook in een apart bericht beantwoorden. Je hebt jezelf gepwnd door overexposure. Je piekte te vroeg! Je wilde te veel. Het Nederlands publiek is streng. Ben je bekend, dan ligt je leven onder een vergrootglas. Je hebt fans maar je hebt haters. Je hebt roem maar ze staan op je te wachten. Tegenspelers spelen in op onderbuikgevoelens. Homo's voeren haatcampagnes tegen je. Vrouwen kunnen de aandacht voor jou niet uitstaan. Mannen vinden je fotoboek maar leeg. Een misstap kan je einde zijn. Het zwaard van Damocles is gevallen. Zo ga je de lijst uit... om na een jaar weer terug te komen. En zo begint het weer van voor af aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En leg eens uit hoe ik mezelf gepwnd heb?
Ben ik blij dat ik dat niet allemaal gehad hebquote:
En daarom ben ik dus degene met de leuke plannetjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid zal ik deze vraag ook in een apart bericht beantwoorden. Je hebt jezelf gepwnd door overexposure. Je piekte te vroeg! Je wilde te veel. Het Nederlands publiek is streng. Ben je bekend, dan ligt je leven onder een vergrootglas. Je hebt fans maar je hebt haters. Je hebt roem maar ze staan op je te wachten. Tegenspelers spelen in op onderbuikgevoelens. Homo's voeren haatcampagnes tegen je. Vrouwen kunnen de aandacht voor jou niet uitstaan. Mannen vinden je fotoboek maar leeg. Een misstap kan je einde zijn. Het zwaard van Damocles is gevallen. Zo ga je de lijst uit... om na een jaar weer terug te komen. En zo begint het weer van voor af aan.
Floortje is dus echt één van de beste artiesten die Idols ooit heeft voortgebrachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:24 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil helemaal niet bovenaan staan!Zo vang ik teveel wind
. Ik ben meer een Floortje die zo onopvallend mogelijk omhoog zweeft op de vleugels van haar eigen conformiteit en zo tot ieders verrassing opeens bij de last people standing blijkt te zitten... en dan natuurlijk keihard gepwnt wordt omdat de zeepbel van haar quasi-tofheid wordt doorgeprikt en ze te zien is als de verlepte nietzeggende lellebel die ze is
Ik zal in het vervolg wat meer grollen over homo's en AIDS erin gooien.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En daarom ben ik dus degene met de leuke plannetjesJij hebt er echt totaal geen verstand van.
Tieten laten zien. En je penis (voor de homo's).quote:Wat zou mijn "concept" (om in jouw 9-5 taal te spreken) kunnen zijn?
Een sterke opmerking, als het ware.quote:Jij wilt het publiek dus behagen, je laat je als het ware "pwnen" door het publiek![]()
Dank je voor het bevestigen wat ik eigenlijk al wistquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg wat meer grollen over homo's en AIDS erin gooien.
[..]
Tieten laten zien. En je penis (voor de homo's).
[..]
Een sterke opmerking, als het ware.
Dan moet je m'n getal wel verlagen, Perimormelquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:15 schreef PeRi het volgende:
-2 -Vaduz-, leren handschoenen zijn zulks 'n tofheid en getuigen van zelfkennis.
-2 soyboy, nog steeds geen lunch en tis al eind van het jaar lul. Plus je doet gewoon mee aan die zeikpm's.
+2 CDP, want stiekem en geniepig achterbaks achter mensen hun rug om dingen doen is okay!
Als het goed is nu wel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het lijstje van Globe klopt niet!
Dit is nog niet gebeurd. Soylent moet dus op 15 staanquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:23 schreef soylent het volgende:
[..]
Dan moet je m'n getal wel verlagen, PerimormelAl wil ik nog steeds wel lunchen, maar ik ben er steeds niet
Zo zit ik nu weer verkouden thuis.. Ah well, dan heb ik tenminste een voornemen voor 2008
Kee, zal het in mijn lijstje aanpassen dat zo komt!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is nog niet gebeurd. Soylent moet dus op 15 staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |