quote:Op maandag 17 december 2007 18:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
-2 Zhenar: nu staan we samen aan de top.
OMG, een vrouw die dat beseft; nu houd ik nog meer van je!quote:Op maandag 17 december 2007 18:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
+2 Cee: grappige vrouwen zie je niet zo vaak, dus dat verdient punten!
quote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef Marble het volgende:
[..]
http://uk.youtube.com/watch?v=obOAek6FqNw
Eigenlijk vind ik je toch wel o.k., LeBeau. Nu heb ik er eigenlijk spijt van dat ik je -2 heb gegeven. Kan ik dit nog wijzigen?quote:Op maandag 17 december 2007 18:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]!!
De complete willekeurigheid raakt me diep.
Zhenar en S_S denken dat ze Fok!s nieuwe supercouple zijn. De Eden en Cruz, Betty en Henry, Holden en Lily, Ennis en Jack, Marge en Homer of Ludo en Janine van het stuk. Ik zeg: tijd voor een plottwist want het wordt wel erg zoetsappig. Misschien moet S_S eens bezeten worden door de duivel zoals Dr. Marlena Evans uit Days of Our Loves of Aisha uit Onderweg Naar Morgen. Of ontvoerd worden door aliens zoals Ed uit ONM of Cassie en Rex uit DOOL.quote:Op maandag 17 december 2007 18:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, een vrouw die dat beseft; nu houd ik nog meer van je!![]()
![]()
!!!!
Had 'm al aangepastquote:Op maandag 17 december 2007 21:57 schreef Bruce117 het volgende:
Mag dat: 3 maal -2 stemmen ?
donequote:Op maandag 17 december 2007 22:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
pas de motivatie bij Andiyan dan ook maar aan
Potdimme nog aan toequote:Op maandag 17 december 2007 20:32 schreef Cee het volgende:
Speciaal toch maar een lijstje omdat ik zo graag
ThaErik -2 want telkens als ik zijn naam lees, zie ik het hoofd van Eric van Tijn voor me die aan het Fok!ken is. Sorry.
En ik dacht nog wel dat ik het deze keer helemaal goed heb gedaanquote:Op maandag 17 december 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Zou je alsjeblieft de puntenvolgorde even goed willen zetten (zeikerd ben ik he, met mijn lijstjes-fetish)
Dus CDP onder D-A, dan klopt ie weer!
En toch doe ik hetquote:Op maandag 17 december 2007 22:28 schreef Svensational het volgende:
Zhenar mag mijn konthaar nog niet kussen dus -2
OMG, jij vieze slijmbal!quote:Op maandag 17 december 2007 23:02 schreef BVO het volgende:
charmed_angel +2: Altijd eerlijk en nooit een blad voor de mond. Later dan maar.
Ik gok dat die afkomstig is van de serie Greys Anatomy?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:27 schreef soylent het volgende:
Greijs Rare nick trouwens.
Hurry up thenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |