Omdat er ook al meerdere keren is ingebroken...quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:20 schreef lady-wrb het volgende:
maar waarom zou je verhuizen als je buren ruzie hebben? laat die buren lekker verhuizen
en ook dat zou voor mij geen reden zijn om te verhuizen. inbreken doen ze overal.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef texelonia het volgende:
[..]
Omdat er ook al meerdere keren is ingebroken...
wij hebben er ook maar 1 cattie, maar hij ging gisteravond stuk en dan kan je zo weinigquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:13 schreef cattie het volgende:
Oeh, da's fijn Belana! (Ik zou binnen een uur een nieuwe tv hebben als deze kapot gaat...We hebben er maar 1 namelijk.)
goed gedaan hoor oxyquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:35 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag heb ik weer even getraind..![]()
We zijn op ''kraamvisite'' geweest, bij een baby. De moeder werkt zelf in dezelfde instelling als waar ik woon (maar dan, op een andere woonvorm), en dat is fijn, want dan weet ze, een beetje, wat ze kan verwachten.![]()
De baby was rustig en sliep in het bakje. Ik durfde haar (Elsbeth) niet vast te houden. En later, toen ze wakker was, durfde ik ook niet (aan) te kijken.![]()
![]()
Er was nog een, kleine peuter bij. Daarvoor hadden we, een kado meegenomen. (een speeltje voor in bad). Ik heb het kindje GEEN pijn gedaan, en ook niet boos geworden. Maar ik wist ook niet goed, wat ik dan wel moest doen.![]()
Volgens mijn begeleiding was de peuter wel bang voor mijn, bewegingen (die soms nogal onverwachts, ofzo zijn). Maar: ik kreeg een 7, voor mijn inzet en een lekkere ,cappucino als afsluiting!
Oxy
ja maar ik dacht dat be er nog niet zolang woonde. ik heb kennelijk gemist dat ze wil verhuizenquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:35 schreef cattie het volgende:
Lady-wrb, wij zijn onder andere gaan verhuizen omdat wij ons niet meer prettig voelden in dat huis en die wijk. En de buren laten verhuizen is moeilijker dan zelf gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |