Benieuwd naar de kroketten!quote:Op zondag 16 december 2007 20:13 schreef KrnKje het volgende:
Frituur-succesje vandaag, met wederom lekkere frietjes en de paddestoelen-kroketten waren erg lekker, morgen een blogje schrijven
Mijn zoon woont in Cairns dus vandaar de reis, en we koppelen daar natuurlijk een mooie rondreis aan vastquote:Op zondag 16 december 2007 20:51 schreef AKnynke het volgende:
Heel gaaf! Voor hoe lang gaan jullie? En ideeen waar je heen wilt gaan? Ben vier jaar geleden een maand in ozzie geweest, maar een maand is eigenlijk veel te kort!
Ik heb toen in die maand het "stukje" Brisbane- Cairns via de kust, en Cairns-Brisbane door het binnenland gedaan. Ontzettend gaaf!quote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn zoon woont in Cairns dus vandaar de reis, en we koppelen daar natuurlijk een mooie rondreis aan vast
We werken allebei, dus kunnen niet zomaar maanden weg, en dit is mooi, fly/drive helemaal langs de kust.
@ SOL, ook dat is een prettige bijkomstigheid
Die Fransquote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef Tezz het volgende:
Oe! Expeditie Robinson begint weer!
O Bluezz, wat heerlijk dat jullie hem gaan opzoeken!quote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn zoon woont in Cairns dus vandaar de reis, en we koppelen daar natuurlijk een mooie rondreis aan vast
We werken allebei, dus kunnen niet zomaar maanden weg, en dit is mooi, fly/drive helemaal langs de kust.
@ SOL, ook dat is een prettige bijkomstigheid
We moeten nog wel zien het geld bij elkaar te kunnen schrapen.quote:Op maandag 17 december 2007 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
O Bluezz, wat heerlijk dat jullie hem gaan opzoeken!
Wat spannend en geweldig
Willen jullie een georganiseerde reis of alleen tickets en verder gaan per trein bijvoorbeeld?quote:Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
We moeten nog wel zien het geld bij elkaar te kunnen schrapen.
We hebben nu in ieder geval diverse offertes aangevraagd bij verschillende reisorganisaties.
We zijn de leeftijd van op de bonnefooi backpacken wel een beetje ontgroeid, dus zoeken naar een van te voren georganiseerde fly-drive met accommodaties.quote:Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Willen jullie een georganiseerde reis of alleen tickets en verder gaan per trein bijvoorbeeld?
De tickets zijn een grote kostenpost. Het is ook zo'n rot-end vliegen natuurlijk. Letterlijk naar de andere kant van de aardbol. Het leukste vond ik (metéén na aankomst uitgeprobeerd!) dat het water andersom het doucheputje in cirkelt
Je kan ook zelf van te voren organiseren hè, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn de leeftijd van op de bonnefooi backpacken wel een beetje ontgroeid, dus zoeken naar een van te voren georganiseerde fly-drive met accommodaties.
quote:Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Willen jullie een georganiseerde reis of alleen tickets en verder gaan per trein bijvoorbeeld?
De tickets zijn een grote kostenpost. Het is ook zo'n rot-end vliegen natuurlijk. Letterlijk naar de andere kant van de aardbol. Het leukste vond ik (metéén na aankomst uitgeprobeerd!) dat het water andersom het doucheputje in cirkelt
Gewoon doen inderdaadquote:Op maandag 17 december 2007 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]How raarrrrr
Ik heb er zo'n zin in, we wilden eerst wachten tot 2009, maar ja dat duurt me te lang, en wat gebeurt er allemaal in de tussentijd met hem of met ons enzo, je weetzz, gewoon doen dus.
Spannend, gaaf, en alles tegelijk, die kust als je dat op foto's ziet en reisverhalen leest is het zo
mag ik jou als mijn mama adopteren??quote:Op maandag 17 december 2007 01:09 schreef Bluezz het volgende:
aug. 05 is ie (weer) vertrokken, dus dan is het 3 jaar dude
Het kind blijft platgeknuffeld en verdwaasd achter als zijn moeder weer huiswaarts gaat
mag ik jóu als mijn mama adopteren??quote:Op maandag 17 december 2007 01:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mag ik jou als mijn mama adopteren??
Drie jaar al weer. Mens, wat zul je hem platknuffelen inderdaad! Heerlijk!quote:Op maandag 17 december 2007 01:09 schreef Bluezz het volgende:
aug. 05 is ie (weer) vertrokken, dus dan is het 3 jaar dude
Het kind blijft platgeknuffeld en verdwaasd achter als zijn moeder weer huiswaarts gaat
quote:Op maandag 17 december 2007 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij is het hartstikke leuk om het kleinkind van Bloes te zijn en jou als moeder te hebben.
quote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef Tezz het volgende:
receptje voor een zeer snelle maar smakelijke courgettesoep op verzoek
Voor ongeveer een litertje of drie:
In een hoge soeppan 2 gesnipperde uien met twee teentjes gesnipperde knolfook aanfruiten en daar ongeveer 2 courgettes in kleine blokjes bij doen. Lekker even aanbakken en dan een flinke eetlepel bloem erover strooien en even meebakken.
Dan een liter of 2,5 bouillon er overheen, aan de kook brengen en pureren. Dan een twee kartonnetjes room erbij, op smaak brengen met peper en zout en opdienen met uitgebakken spekreepjes en verse peterseilie.
Voila.
oh sorry ik maak het altijd met runderboullion. En ik maak het trouwens ook wel eens iets steverig, dan doe ik er wat gegrilde courgetteplakken door en en wat gekookte ham. Maar als tussengererecht volstaat ie zo wel.quote:Op maandag 17 december 2007 07:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor de bouillon?
oeiii snel voordat je gaat, wat is de verhoudingen van het deeg van de crumble zo ongeveer.quote:Op maandag 17 december 2007 07:58 schreef ColdFeet het volgende:
Tot half 6? Stakker
Ik ben vandaag vroeger begonnen dan normaal, en ga langer door. Joy![]()
Zometeen college geven...
quote:Op maandag 17 december 2007 08:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oeiii snel voordat je gaat, wat is de verhoudingen van het deeg van de crumble zo ongeveer.
*SOL heeft stoofpeertjes in port gemaakt zaterdag en gaat straks met de lunch even de stoofpeertjes-crumble proeven met zusje
Tnxxquote:Op maandag 17 december 2007 08:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Ik doe het altijd op gevoel en proef dan daarna! Begin voorzichtig met de boter, je kunt er altijd nog extra bij doen als het te droog is. Oh ja, en de suiker, ja, ook niet te veel, in de oven wordt het nog zoeter en stoofpeertjes zijn al zoet van zichzelf.
Overigens heb ik bedacht dat ik als toetje van mijn kerstdiner ook een crumble ga maken met appeltjes gedrenkt in amaretto en met amandelschaafsel. Een probeersel. Mar voglens mij is het best lekker!
En nu snel weg!![]()
Die stoofpeertjes ruiken ook werkelijk waar goddelijk als je ze in port hebt laten stovenquote:Op maandag 17 december 2007 09:26 schreef Bluezz het volgende:
Oma meldt zich
Die stoofpeertjes crumble
Die ruiken zowieso altijd lekker!quote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die stoofpeertjes ruiken ook werkelijk waar goddelijk als je ze in port hebt laten stoven
Tijdje terug had ik appeltaart gemaakt voor vriendlief thuis kwam van zijn werk, ging ik tussendoor steeds even wapperen met de ovendeur zodat er extra appeltaartlucht in de keuken kwamquote:Op maandag 17 december 2007 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die ruiken zowieso altijd lekker!
Heerlijk dat "ouderwetse" eten dat door het hele huis te ruiken is, stoofpeertjes, appeltaart, stoofpot, hachee, oma's groentesoep...
http://krnkje.blogspot.com/2007/12/zelfgemaakte-kroketten.htmlquote:
Succes!quote:Op maandag 17 december 2007 10:35 schreef AKnynke het volgende:
Zo, maar eens even naar de uni om een tentamen te maken.
M'n een-na-laatste (hopelijk) van m'n studiecarriere in Nederland. *snif...
quote:Op maandag 17 december 2007 11:54 schreef Euc- het volgende:
Mogguh allemaal!
Ik ga maar es wat uitzending gemist kijken, try before you die, spuiten & slikken, 3 op reis, en er waren nog wat dingen die ik wou kijken
Ohja! Op de website van dat programma van Rudolph van Veen kun je alle afleveringen kijken, heb tot nu toe Las Vegas en Dubai gezien, best leuk eigenlijk
quote:
quote:De Toegang is Geweigerd!
- (1)
Rode Kruis Ziekenhuis Toegang tot de Pagina:
Wachten op twee Britjes O+ O+
... De toegang is om de volgende reden geweigerd:
Gewogen woorden limiet overschreden.
U krijgt deze foutmelding omdat hetgeen u probeert te openen mogelijk een ongepaste of (virus)gevaarlijke inhoud bevat.
Indien pagina's of downloads onterecht geweigerd worden meld dit dan via uw leidingevende bij de 'Servicedesk'. Eventueel kan het filter worden aangepast.
Heeft u vraqen over deze melding, neem dan contact op met de afdeling Automatisering