abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55322291
quote:
Op zondag 16 december 2007 20:13 schreef KrnKje het volgende:

Frituur-succesje vandaag, met wederom lekkere frietjes en de paddestoelen-kroketten waren erg lekker , morgen een blogje schrijven
Benieuwd naar de kroketten!
pi_55322398
quote:
Op zondag 16 december 2007 20:51 schreef AKnynke het volgende:

Heel gaaf! Voor hoe lang gaan jullie? En ideeen waar je heen wilt gaan? Ben vier jaar geleden een maand in ozzie geweest, maar een maand is eigenlijk veel te kort!
Mijn zoon woont in Cairns dus vandaar de reis, en we koppelen daar natuurlijk een mooie rondreis aan vast
We werken allebei, dus kunnen niet zomaar maanden weg, en dit is mooi, fly/drive helemaal langs de kust.

@ SOL, ook dat is een prettige bijkomstigheid
pi_55322451
receptje voor een zeer snelle maar smakelijke courgettesoep op verzoek

Voor ongeveer een litertje of drie:

In een hoge soeppan 2 gesnipperde uien met twee teentjes gesnipperde knolfook aanfruiten en daar ongeveer 2 courgettes in kleine blokjes bij doen. Lekker even aanbakken en dan een flinke eetlepel bloem erover strooien en even meebakken.
Dan een liter of 2,5 bouillon er overheen, aan de kook brengen en pureren. Dan een twee kartonnetjes room erbij, op smaak brengen met peper en zout en opdienen met uitgebakken spekreepjes en verse peterseilie.
Voila.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55322463
Oe! Expeditie Robinson begint weer!
  zondag 16 december 2007 @ 22:24:03 #155
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_55323266
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mijn zoon woont in Cairns dus vandaar de reis, en we koppelen daar natuurlijk een mooie rondreis aan vast
We werken allebei, dus kunnen niet zomaar maanden weg, en dit is mooi, fly/drive helemaal langs de kust.

Ik heb toen in die maand het "stukje" Brisbane- Cairns via de kust, en Cairns-Brisbane door het binnenland gedaan. Ontzettend gaaf!

Dan zul je je zoon wel neit vaak zien? Dan zal dit nog "bijzonderder" worden!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_55323683
Stukje Idd hele afstanden...
Nee, ik heb hem nu ruim 2 jaar niet meer gezien.
Hoog tijd dus
pi_55324407
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef Tezz het volgende:
Oe! Expeditie Robinson begint weer!
Die Frans
  maandag 17 december 2007 @ 00:34:02 #158
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55326555
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

O Bluezz, wat heerlijk dat jullie hem gaan opzoeken!
Wat spannend en geweldig
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 17 december 2007 @ 00:35:57 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55326592
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:

O Bluezz, wat heerlijk dat jullie hem gaan opzoeken!
Wat spannend en geweldig
We moeten nog wel zien het geld bij elkaar te kunnen schrapen.
We hebben nu in ieder geval diverse offertes aangevraagd bij verschillende reisorganisaties.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 december 2007 @ 00:40:52 #160
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55326684
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:35 schreef golfer het volgende:

[..]

We moeten nog wel zien het geld bij elkaar te kunnen schrapen.
We hebben nu in ieder geval diverse offertes aangevraagd bij verschillende reisorganisaties.
Willen jullie een georganiseerde reis of alleen tickets en verder gaan per trein bijvoorbeeld?
De tickets zijn een grote kostenpost. Het is ook zo'n rot-end vliegen natuurlijk. Letterlijk naar de andere kant van de aardbol. Het leukste vond ik (metéén na aankomst uitgeprobeerd!) dat het water andersom het doucheputje in cirkelt
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 17 december 2007 @ 00:45:52 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55326784
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:

Willen jullie een georganiseerde reis of alleen tickets en verder gaan per trein bijvoorbeeld?
De tickets zijn een grote kostenpost. Het is ook zo'n rot-end vliegen natuurlijk. Letterlijk naar de andere kant van de aardbol. Het leukste vond ik (metéén na aankomst uitgeprobeerd!) dat het water andersom het doucheputje in cirkelt
We zijn de leeftijd van op de bonnefooi backpacken wel een beetje ontgroeid, dus zoeken naar een van te voren georganiseerde fly-drive met accommodaties.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 december 2007 @ 00:51:17 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55326879
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:45 schreef golfer het volgende:

[..]

We zijn de leeftijd van op de bonnefooi backpacken wel een beetje ontgroeid, dus zoeken naar een van te voren georganiseerde fly-drive met accommodaties.
Je kan ook zelf van te voren organiseren hè, dat bedoelde ik.

Maar als het lekker voor je gedaan wordt is dat ook wel zo fijn natuurlijk! Ik hoop dat er een mooie offerte tussen zit. Gaaf!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55327030
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:

How raarrrrr

Ik heb er zo'n zin in, we wilden eerst wachten tot 2009, maar ja dat duurt me te lang, en wat gebeurt er allemaal in de tussentijd met hem of met ons enzo, je weetzz, gewoon doen dus.
Spannend, gaaf, en alles tegelijk, die kust als je dat op foto's ziet en reisverhalen leest is het zo
  maandag 17 december 2007 @ 01:05:10 #164
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55327150
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

How raarrrrr

Ik heb er zo'n zin in, we wilden eerst wachten tot 2009, maar ja dat duurt me te lang, en wat gebeurt er allemaal in de tussentijd met hem of met ons enzo, je weetzz, gewoon doen dus.
Spannend, gaaf, en alles tegelijk, die kust als je dat op foto's ziet en reisverhalen leest is het zo
Gewoon doen inderdaad
Dat wordt een unieke reis: én je zoon na twee jaar omhelzen én een mooie reis maken.
Wat wil je nog meer. Go for it
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55327228
aug. 05 is ie (weer) vertrokken, dus dan is het 3 jaar dude
Het kind blijft platgeknuffeld en verdwaasd achter als zijn moeder weer huiswaarts gaat
pi_55327317
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Het kind blijft platgeknuffeld en verdwaasd achter als zijn moeder weer huiswaarts gaat
mag ik jou als mijn mama adopteren??

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2007 01:15:44 ]
  maandag 17 december 2007 @ 01:20:33 #167
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55327403
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:15 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

mag ik jou als mijn mama adopteren??
mag ik jóu als mijn mama adopteren??
Confidence through competence
  maandag 17 december 2007 @ 01:21:28 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55327419
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Drie jaar al weer. Mens, wat zul je hem platknuffelen inderdaad! Heerlijk!
Wordt een onvergetelijke reis, dat staat vast.

En mochten de offertes tegenvallen, overweeg dan echt desnoods zelf je reis vanuit hier te plannen. Je kan tegenwoordig nagenoeg alles zelf bespreken en regelen via internet! En Australië is een heel toegankelijk land. Ik bedoel: het is niet zo dat je maar moet afwachten waar je terecht komt, als je iets boekt van te voren. Alles is er heel goed geregeld.

Ik vind het echt een ontzettend gaaf plan!

* Duderinnetje zwaait even naar SOL en gooit er een kushandje achteraan
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55327495
*SOLis erg blij met het kushandje omdat ze Duderinnetje zo lief vindt

@ Steer: weet je wel dat als je het kleinkind zou zijn van Bloesje, het mij en Bluezz veuls te oud maakt
  maandag 17 december 2007 @ 01:33:28 #170
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55327560
Volgens mij is het hartstikke leuk om het kleinkind van Bloes te zijn en jou als moeder te hebben.
Confidence through competence
pi_55327619
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij is het hartstikke leuk om het kleinkind van Bloes te zijn en jou als moeder te hebben.

je bent en blijft een lieverd
pi_55328702
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef Tezz het volgende:
receptje voor een zeer snelle maar smakelijke courgettesoep op verzoek

Voor ongeveer een litertje of drie:

In een hoge soeppan 2 gesnipperde uien met twee teentjes gesnipperde knolfook aanfruiten en daar ongeveer 2 courgettes in kleine blokjes bij doen. Lekker even aanbakken en dan een flinke eetlepel bloem erover strooien en even meebakken.
Dan een liter of 2,5 bouillon er overheen, aan de kook brengen en pureren. Dan een twee kartonnetjes room erbij, op smaak brengen met peper en zout en opdienen met uitgebakken spekreepjes en verse peterseilie.
Voila.

Nog een voorkeur voor de bouillon?
pi_55328787
quote:
Op maandag 17 december 2007 07:04 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Nog een voorkeur voor de bouillon?
oh sorry ik maak het altijd met runderboullion. En ik maak het trouwens ook wel eens iets steverig, dan doe ik er wat gegrilde courgetteplakken door en en wat gekookte ham. Maar als tussengererecht volstaat ie zo wel.
pi_55328790
Oh! En goedemorgen natuurlijk!!! Nog 1 weekje werken en dan heb ik lekker vakantie
Vandaag een hele dag (pffff tot half zes maar liefst), da's wel lang.
pi_55328928
Tot half 6? Stakker

Ik ben vandaag vroeger begonnen dan normaal, en ga langer door. Joy
Zometeen college geven...
pi_55328947
quote:
Op maandag 17 december 2007 07:58 schreef ColdFeet het volgende:
Tot half 6? Stakker

Ik ben vandaag vroeger begonnen dan normaal, en ga langer door. Joy
Zometeen college geven...
oeiii snel voordat je gaat, wat is de verhoudingen van het deeg van de crumble zo ongeveer.

*SOL heeft stoofpeertjes in port gemaakt zaterdag en gaat straks met de lunch even de stoofpeertjes-crumble proeven met zusje
pi_55328977
quote:
Op maandag 17 december 2007 08:03 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

oeiii snel voordat je gaat, wat is de verhoudingen van het deeg van de crumble zo ongeveer.

*SOL heeft stoofpeertjes in port gemaakt zaterdag en gaat straks met de lunch even de stoofpeertjes-crumble proeven met zusje

Oe! Ik doe het altijd op gevoel en proef dan daarna! Begin voorzichtig met de boter, je kunt er altijd nog extra bij doen als het te droog is. Oh ja, en de suiker, ja, ook niet te veel, in de oven wordt het nog zoeter en stoofpeertjes zijn al zoet van zichzelf.

Overigens heb ik bedacht dat ik als toetje van mijn kerstdiner ook een crumble ga maken met appeltjes gedrenkt in amaretto en met amandelschaafsel. Een probeersel. Mar voglens mij is het best lekker!

En nu snel weg!
pi_55329034
quote:
Op maandag 17 december 2007 08:11 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oe! Ik doe het altijd op gevoel en proef dan daarna! Begin voorzichtig met de boter, je kunt er altijd nog extra bij doen als het te droog is. Oh ja, en de suiker, ja, ook niet te veel, in de oven wordt het nog zoeter en stoofpeertjes zijn al zoet van zichzelf.

Overigens heb ik bedacht dat ik als toetje van mijn kerstdiner ook een crumble ga maken met appeltjes gedrenkt in amaretto en met amandelschaafsel. Een probeersel. Mar voglens mij is het best lekker!

En nu snel weg!
Tnxx

Die van jou klinkt ook errug goed
pi_55329813
Oma meldt zich
Die stoofpeertjes crumble
pi_55329900
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:26 schreef Bluezz het volgende:
Oma meldt zich
Die stoofpeertjes crumble
Die stoofpeertjes ruiken ook werkelijk waar goddelijk als je ze in port hebt laten stoven
  maandag 17 december 2007 @ 09:32:13 #181
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_55329953
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Die stoofpeertjes ruiken ook werkelijk waar goddelijk als je ze in port hebt laten stoven
Die ruiken zowieso altijd lekker!

Heerlijk dat "ouderwetse" eten dat door het hele huis te ruiken is, stoofpeertjes, appeltaart, stoofpot, hachee, oma's groentesoep...
  maandag 17 december 2007 @ 09:34:07 #182
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_55330006
Mijn fiets is weer stuk
Donderdag band geplakt, vrijdag na de training knaller er even bijna alle spaken uit en is fietsen een avontuur geworden...
Maarja, vanmiddag laat pas college en deze week geen training... dus zo hard hoef ik niet te fietsen...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_55330114
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:32 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Die ruiken zowieso altijd lekker!

Heerlijk dat "ouderwetse" eten dat door het hele huis te ruiken is, stoofpeertjes, appeltaart, stoofpot, hachee, oma's groentesoep...
Tijdje terug had ik appeltaart gemaakt voor vriendlief thuis kwam van zijn werk, ging ik tussendoor steeds even wapperen met de ovendeur zodat er extra appeltaartlucht in de keuken kwam
pi_55330382
  maandag 17 december 2007 @ 09:59:27 #185
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_55330470
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Benieuwd naar de kroketten!
http://krnkje.blogspot.com/2007/12/zelfgemaakte-kroketten.html
Met fotootjes natuurlijk

Hmm tijd om te ontbijten
pi_55330587
Wheheheh er is inmiddels 48 euro voor die schommelstoel van het grof vuil geboden

Begin me af te vragen of het eigenlijk soms een heel bijzondere schommelstoel is, en dat ik de koper straks bij tussen kunst en kitsch zie en dat het ding eigenlijk duizend euro waard blijkt zijn
  maandag 17 december 2007 @ 10:35:16 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_55331084
Zo, maar eens even naar de uni om een tentamen te maken.

M'n een-na-laatste (hopelijk) van m'n studiecarriere in Nederland. *snif...
  maandag 17 december 2007 @ 10:39:55 #188
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_55331176
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:35 schreef AKnynke het volgende:
Zo, maar eens even naar de uni om een tentamen te maken.

M'n een-na-laatste (hopelijk) van m'n studiecarriere in Nederland. *snif...
Succes!

Heb voor de zoveelste keer m'n moeder voor surprise, moeilijk om iets te bedenken, zulke stomme acties heeft ze afgelopen jaar niet begaan... hmmmm
pi_55332434
Succes!!!!

Ik ben klaar met vergaderen voor vandaag. Nu ff wat dingen uitwerken. En voorbereiden op morgen voor het assessment op Nyenrode.
  maandag 17 december 2007 @ 11:54:21 #190
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55332718
Mogguh allemaal!

Ik ga maar es wat uitzending gemist kijken, try before you die, spuiten & slikken, 3 op reis, en er waren nog wat dingen die ik wou kijken

Ohja! Op de website van dat programma van Rudolph van Veen kun je alle afleveringen kijken, heb tot nu toe Las Vegas en Dubai gezien, best leuk eigenlijk
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55332868
en sommige mensen werken
  maandag 17 december 2007 @ 12:29:38 #192
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_55333458
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:54 schreef Euc- het volgende:
Mogguh allemaal!

Ik ga maar es wat uitzending gemist kijken, try before you die, spuiten & slikken, 3 op reis, en er waren nog wat dingen die ik wou kijken

Ohja! Op de website van dat programma van Rudolph van Veen kun je alle afleveringen kijken, heb tot nu toe Las Vegas en Dubai gezien, best leuk eigenlijk
een perfecte manier om m'n Studie Ontwijkende Aandoening te verblijden

Ben alleen nog op zoek naar de In Search of Perfections, nergens te vinden op youtube en de gemiddelde 'downloadspot'....
pi_55334855
zo, de lunch zit er weer op.
  maandag 17 december 2007 @ 13:31:52 #194
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_55334906
En ik ga zo lunchen, 2 bapao broodjes...mm

Tentamen zit er ook op, ging erg goed. Vond het zelfs leuk (Ja, ik ben een nerd)...Na de lunch weer aan de studie voor het tentamen van morgen. Dan nog een paper schrijven, en dan is het kerstvakantie!
pi_55334947
quote:
Op maandag 17 december 2007 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
zo, de lunch zit er weer op. in

@ SOL, zit er geen geld of juwelen verstopt in leuningen o.i.d
@ krnkje, ga ik vanavond thuis even doen... ik krijg vandaag wel heel veel sites niet op mijn scherm : toegang geweigerd, de gewogen woorden zijn teveel krijg ik dan
quote:
De Toegang is Geweigerd!
- (1)
Rode Kruis Ziekenhuis Toegang tot de Pagina:

Wachten op twee Britjes O+ O+

... De toegang is om de volgende reden geweigerd:

Gewogen woorden limiet overschreden.

U krijgt deze foutmelding omdat hetgeen u probeert te openen mogelijk een ongepaste of (virus)gevaarlijke inhoud bevat.

Indien pagina's of downloads onterecht geweigerd worden meld dit dan via uw leidingevende bij de 'Servicedesk'. Eventueel kan het filter worden aangepast.

Heeft u vraqen over deze melding, neem dan contact op met de afdeling Automatisering