that's a sick story...quote:Op maandag 17 december 2007 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Door zijn serieuze attenties had hij zijn gordel niet om. Gevolg was dat hij met zijn lichaam langs de boom is gegaan. Als hij de gordel wel om had gehad, had zijn lichaam recht tegen/in de boom verdwenen. Dus eigenlijk heeft hij zijn leven te danken aan het niet houden aan veiligheidsvoorschriften
Dean!quote:Op maandag 17 december 2007 11:28 schreef Deansensitized het volgende:
Kunooooo!!![]()
![]()
Dat is wel ironisch Siebren...
mijn zwager draagt nooit z'n gordel omdat hij op die manier een keer levend uit een autowrak heeft kunnen klimmen.quote:Op maandag 17 december 2007 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Door zijn serieuze attenties had hij zijn gordel niet om. Gevolg was dat hij met zijn lichaam langs de boom is gegaan. Als hij de gordel wel om had gehad, had zijn lichaam recht tegen/in de boom verdwenen. Dus eigenlijk heeft hij zijn leven te danken aan het niet houden aan veiligheidsvoorschriften
En iedere keer een dikke boete...quote:Op maandag 17 december 2007 11:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn zwager draagt nooit z'n gordel omdat hij op die manier een keer levend uit een autowrak heeft kunnen klimmen.
8 januariquote:
Krijg jij er ook een, kom maar langsquote:Op maandag 17 december 2007 11:30 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik krijg ook spontaan pijn scheuten
weet ik eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 17 december 2007 11:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En iedere keer een dikke boete...
Ja zag het, maar je chickie komt zo naar Nederland toch??quote:
jep, 30 decemberquote:Op maandag 17 december 2007 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja zag het, maar je chickie komt zo naar Nederland toch??
quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef Loontjah het volgende:
Dan moet ik helmaal naar Friesland.
Als je nu hierheen komt, kun je ons tegelijk doen.
Dan mag jij mij doen..quote:Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef Loontjah het volgende:
Dan moet ik helmaal naar Friesland.
Als je nu hierheen komt, kun je ons tegelijk doen.
Wil jij ook??quote:
ik kom aan mijn trekkenquote:
Je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 17 december 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kom aan mijn trekkendus nee bedankt
nou is wel lang hoor... twee week...quote:Op maandag 17 december 2007 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
Heb maar een regionale weekkaart
Maar wel een aanlokkelijk aanbod!
En dan is het toch ook goed Kuno
quote:Op maandag 17 december 2007 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
je bent wel lekker bezig met de vrouwtjes zie ik dean!
frieze degelijkheid?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |