ik ook, ben druk in de keuken inmiddelsquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:44 schreef BrandX het volgende:
sooow, terug van boodschapjes doen.
ik niet, ik ben over een uurtje naar de boksschool we hebben boksgala in Rotterdam, twee van onze jiongens moeten boksen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook, ben druk in de keuken inmiddels
ooke lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik niet, ik ben over een uurtje naar de boksschool we hebben boksgala in Rotterdam, twee van onze jiongens moeten boksen.
Dus ik neem brood met kipfilet en schijfjes komkommer mee voor daar
klinkt bekendquote:maar ik heb wel (te veel) idee'tjes gekregen voor tijdens de kerstdagen om te maken, nu nog gaan kiezen (en ongetwijfeld ga ik voor die tijd nog tien keer andere ideëen krijgen)
je fotoboek is ook helemaal andersquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
alle teksten zijn bij mij in de war....
klopt....time to change....quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ooke lekker
veel plezier
[..]
klinkt bekend
je FOK! is in de warquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt....time to change......en nu lukt het me niet meer om foto's te uploaden...
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja precies dat ja........zelfs mjn muis knipperd...
wat ben jij voor lekkers aan het maken dan....???quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja...
ik heb kokos in mijn haar
en in mijn oog
op mijn trui
op mijn broek
o-ver-al
gefrituurd ijsquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat ben jij voor lekkers aan het maken dan....???
Jaja, kokos.... Je weet zeker dat MPG niet in de buurt is?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja...
ik heb kokos in mijn haar
en in mijn oog
op mijn trui
op mijn broek
o-ver-al
quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Jaja, kokos.... Je weet zeker dat MPG niet in de buurt is?
OMFG....quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Jaja, kokos.... Je weet zeker dat MPG niet in de buurt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |