abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55294247
Hehe Lotje ik sla ook over. Vandaag juist druk bezig geweest om laminaat te leggen op de trap en daar zijn we nog niet klaar mee. Plinten moeten hier overigens ook al een jaar of 2 gedaan worden en ik wil ze eigenlijk voor de bevalling wel hebben liggen....
Maar nu eerst even m'n haar in de verf
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55294388
Oh hier staat het bed overigens ook op klossen nu. Kan er heerlijk makkelijk onder stofzuigen en dweilen zonder plat op de grond te moeten gaan liggen En de meneer van de thuiszorgwinkel was zo lief om er uit zichzelf een ondersteek bij te doen
It's all up to you
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:57:42 #63
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55294540
ja je gelooft het niet ik kon via mijn pc niet online nu maar met die van Thijs.

Zal ik de korte versie vertellen ja de lange is er eigelijk niet.

Gister 9.00 gestript de hele dag wat krampen. Toen Thijs om 17.00 thuis kwam zette het meteen door. Geen zin in te koken dus een pizza besteld die staat nu in de koelkast.
Om 20.00 de kraamzorg voorbereid en om 20.45 toch de vk maar gebeld. Die kwam meteen om 21.15 had ik 3 cm ontsluiting. Juist deze avond ging Mara niet slapen dus die hebben we naar mijn ouders gebracht. De vk is bij me gebleven toen Thijs weg was dat was wel heel erg fijn. Om 21.30 ongeveer melde ze dat ze weg zou gaan en dat ze rond 23.15 terug zou komen want dan moest er vordering zijn. Omdat dat bij Mara 30 uu duurde voordat ik 3 cm ontsluiting had.

De weeen kwamen steeds sneller en werden zoooo pijnlijk dat ik om 22.30 riep dat thijs de vk moest bellen ik kon alleen nog maar mijn handden tussen mijn benen houden omdat ik bang was dat ze er uit zou komen.
De vak was er om 22.45 en 22.47 is Zoe Isa geboren de vk had nog net tijd om haar handschoentjes aan te doen en toen hing ze er al uit.....

de placenta deed er weer lang over maar geen overmatig bloedverlies.
Maar 3 mini hechtingen en een prachtig gekreukeld, bloederig meisje!

Mara is super trots maar was doodmoe en gespannen ligt nu lekker op bed.
En wij wij zijn nu de trotse ouders van 2 dochters.

De bevalling heeft in totaal 5 uur en 3 kwartier geduurd en dat tegen over de bevalling van Mara 40 uur.

Na de bevalling kon ik gewoon zelf naar boven, lekker douchen even Mara in bed gedaan en daarna heerlijk mijn eigen bedje in en kijken naar mijn meisje terwijl mijn rots in de branding heerlijk sliep mijn andere schaapje ook lekker sliep en Zoe en ik even alleen waren. Heerlijk ruiken en snuffelen. En bekijken en voelen.
Ze heeft hoofdpijn van de lancering en is misselijk en spuugt veel vruchtwater en slijm maar drinkt als een natuurtatlent aan de borst!

Liefs een trotse mama
pi_55294587
Hoeraaaaa Gefeliciteerd met Zoë Isa!
Saartje
pi_55294650
Lekker snel, en fijn dat strippen zo goed heeft geholpen. Gefeliciteerd!!!
pi_55294760
Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Zoe Isa!
It's all up to you
pi_55294810
Wauw wat snel ineens zeg! Gefeliciteerd Mooie naam ook, Zoë.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55295040
Klein Spookje, man en Mara van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Zoe. Dat ging behoorlijk snel zeg.

Ik ben vanmiddag maar met een nieuw boek op bed gaan liggen mokken. Had een pest humeur, wil nou ook wel eens bevallen en mijn man liep me te irriteren dus hij kon even het dak op van me. Rot humeur is nu wel weer beetje weg, de wens om te bevallen natuurlijk niet. Maar daar heeft mijn kind geen boodschap aan.
pi_55295129
Klein_Spookje gefeliciteerd! Mooie naam heeft ze!
Ik heet zelf Zoë dus..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:24:11 #70
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_55295131
Heel, heel, heel erg gefeliciteerd met Zoë Isa!!
Wat een supersnelle bevalling! En achteraf gewoon gaan douchen en je oudste in bed doen. Amaai, dat je dat kan! Super!
Geniet ervan!!
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:40:21 #71
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55295486
Jippie, Klein_spookje, man en Mara van harte gefeliciteerd met Zoë Isa.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator zaterdag 15 december 2007 @ 18:44:34 #72
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55295559
DeLiedje wat heb jij een beeldschoon meisje Wat een prachtig snoetje en die haartjes !

Spookje gefeliciteerd met Zoe, wat een turbobevalling vergeleken met je 1e Geniet maar lekker van Zoe en van je kraamtijd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:50:26 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_55295684
van harte gefeliciteerd met Zoe en wat fijn dat de bevalling dit keer zo soepel verliep!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:59:21 #74
108648 cattie
lieve moeder
pi_55295848
DeLiedje en Klein-spookje, allebei heel erg gefeliciteerd met jullie dochters!
pi_55296121
klein spookje gefeliciteerd met zoe
mama van 3 kids!
pi_55296739
Van harte met Zoë!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55296857
klein_spookje van harte met Zoë En de verloskundige die nog net op tijd haar handschoenen aan kon doen Wel lekker dat het zo vlot ging!

Wenneke jeetje wat een rotsituatie. Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee
pi_55296931
Klein_Spookje gefeliciflapstaart
pi_55296968
Wat ontzettend snel klein_spookje! Gefeliciteerd!

DeLiedje ook nog gefeliciteerd. Wat een leuke naam.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 15 december 2007 @ 19:54:59 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55297198
Gefeliciteerd Spookje! Wat een turbo zeg!

Geniet van jullie kleine meisje!
pi_55297612
Ha klein-spookje, ik had je al elders gefeliciteerd, maar hier ook nog even! Gefeliciteerd met Zoe!!
Variety is the spice of life
  zaterdag 15 december 2007 @ 20:11:54 #82
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55297769
babyregen!

Van harte klein spooklein!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55297900
Klein-spookje en hubby en grote zus, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. Mooi dat het zo netjes gegaan is en je je zo goed voelt.

Inmiddels is hier de rust al weer iets meer teruggekeerd. Hubby is zelf ook enorm geschrokken van een en ander en heeft zich vanmiddag ook eens goed uitgehuild. Maar we zijn er nog lang niet.
Tan jouw verhaal geeft me goede hoop dat het allemaal goed komt en dat we er uiteindelijk wel komen.
Ik heb nu wel iets meer rust dan vanmiddag en ben iets minder woest. ( Let wel iets er zit nog veel kwaadheid.)
pi_55298745
Spookje en man gefeliciteerd met Zoe! Wat heerlijk dat de bevalling zo vlot ging!
pi_55298922
Van harte met Zoë ! Heerlijk dat het zo goed is gegaan. Lekker genieten !
pi_55299072
Wat is Floortje mooi!

Wenneke sterkte ermee.

Klein spookje gefeliciteerd met Zoe!
  zaterdag 15 december 2007 @ 20:57:56 #87
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55299250
Klein_spookje, van harte gefeliciteerd, wat heerlijk dat het zo goed gegaan is allemaal
Nog niets van Droeke gehoord?
Lekker douchen!
pi_55299617
Klein_spookje, van harte gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55300169
Gefeliciteerd klein_spookje
  zaterdag 15 december 2007 @ 21:42:35 #90
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55300413
klein_spookje gefeliciteerd!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties