Ze speelt ook in de serie alias, kan je 5 seizoenen genieten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:24 schreef Beach het volgende:
Jennifer Garner is wel een lekker wijf [ afbeelding ]
Stop eens met spammenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:46 schreef Groeneg2 het volgende:
Ik heb op mijn blog een artikel gewijd aan JUNO. Hier staan een aantal links, clips en reviews op omtrent Juno ..
Sommige zijn echte spoilers dus als je er nog heen wilt, niet alles klikken.![]()
En dat is erg?? Ik heb zoveel films gezien waar je wel redelijk kunt aanvoelen hoe het verder gaat, maar wat toch briljante films zijn. Ik krijg er een beetje jeuk van dat mensen het negatief vinden als je het verloop van een film kunt raden. Er zijn talloze waargebeurde verhalen verfilmd, zoals Ghandi, Malcolm X, Titanic, Lenny, World trade centre enz enz.... Daarvan weet je ook hoe het afloopt. Is het daarom minder goed?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:18 schreef Roi het volgende:
Ik heb de trailer gezien (in de bios) en mij lijkt de film me eigenlijk niet zo, het is niet zo moeilijk om te voorspellen wat er allemaal gaat gebeuren in deze film.
OMG... Ze gaat met een klasgenoot naar bed en is een tienerhoertje. Welkom op FOK en welkom in het oh zo ruimdenkende Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Waarom speelt Ellen Page altijd een underager tienerhoertje?
Ik heb die film niet eens gezien, maar dankzij de promofoto's hierboven kreeg ik meteen gevoel dat ze weer eens een tiener moet spelen. Je zal maar 21 zijn en altijd maar op die manier getypecast wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
OMG... Ze gaat met een klasgenoot naar bed en is een tienerhoertje. Welkom op FOK en welkom in het oh zo ruimdenkende Nederland.![]()
Ze is nog geen 21, maar wel bijna inderdaad. Maar Ellen Page kan heel makkelijk doorgaan voor een 16 jarige tiener.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:19 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik heb die film niet eens gezien, maar dankzij de promofoto's hierboven kreeg ik meteen gevoel dat ze weer eens een tiener moet spelen. Je zal maar 21 zijn en altijd maar op die manier getypecast worden.
Ik voelde me schuldig toen ik haar halfnaakte lichaampje bekeek in Hard Candy, ik wist niet dat ze al volwassen wasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is nog geen 21, maar wel bijna inderdaad. Maar Ellen Page kan heel makkelijk doorgaan voor een 16 jarige tiener.
Tja, niks mis met Lindsay Lohan volgens mij, maar daarover verschillen we dan ook van mening.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:22 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik voelde me schuldig toen ik haar halfnaakte lichaampje bekeek in Hard Candy, ik wist niet dat ze al volwassen was
In ieder geval moet die meid eens gauw serieuze rollen gaan nemen, anders wordt het al snel een tweede Lindsay Lohan o.i.d.
Serieuze?? Wat is hier niet serieus aan dan??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:22 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik voelde me schuldig toen ik haar halfnaakte lichaampje bekeek in Hard Candy, ik wist niet dat ze al volwassen was
In ieder geval moet die meid eens gauw serieuze rollen gaan nemen, anders wordt het al snel een tweede Lindsay Lohan o.i.d.
Ach, I know who killed me is toch ook niet een easy teenage movie. Het is geen beste film, okee, maar ook geen easy teenage movie.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:48 schreef jmac het volgende:
Hard Candy was ook serieus. Ze kiest juist niet voor de easy teenage movies zoals miss lohan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |