Astronauten bestaan alleen in de ruimte, en daar is geen zuurstof.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
Waar kan je hem aansteken?
Deze is matig ja, ik kon geen betonstrijker vinden op googlequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
Ownee, niet weer
Vorig jaar hadden ze ook al zoiets, met strijkers, grondbloemen en nog wat andere zooi
Hoe brand de zon dan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:34 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Astronauten bestaan alleen in de ruimte, en daar is geen zuurstof.
In theorie is dat onmogelijk
de nieuwste strijkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
Ownee, niet weer
Vorig jaar hadden ze ook al zoiets, met strijkers, grondbloemen en nog wat andere zooi
Strijkers:quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:35 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Deze is matig ja, ik kon geen betonstrijker vinden op google
Opzich vind ik het wel humor. Altijd leuk op msn om te vragen of ze grondbloemen willen kopen en je met een bloemetje aan de deur komt
ooh mijn lemmingspreequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
Ownee, niet weer
Kan het me nog goed herinneren, ik kwam thuis van het werk en ging de gesloten topics even bekijken. Ik lag werkelijk in een deuk omdat ik echt vuurwerk dacht aan te treffen in de topicsquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh mijn lemmingspree_!
ik kreeg er een ban voor
remlof was er iets minder blij meequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan het me nog goed herinneren, ik kwam thuis van het werk en ging de gesloten topics even bekijken. Ik lag werkelijk in een deuk omdat ik echt vuurwerk dacht aan te treffen in de topics
jij deed zelf ook mee manquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Liever niet de hele topicreeks
Omg het is nog echt zo ookquote:
remlof noemne je zelf een kutuser zie ikquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omg het is nog echt zo ook![]()
Jij hebt liever een ratelband?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Liever niet de hele topicreeks
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
remlof noemne je zelf een kutuser zie ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |