Hoi !!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik verveel me, dus kom ik hier maar vervelen.
Hoi
Nog ff wachten op de HH piet!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow doe maar ff. husb smeert nog bammetjes
Mooi, thnx.quote:
Maandag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Mooi, thnx.
We hebben vorige week een kerstboom (met kluit) gehaald en ik vind dat zo'n ding altijd ff de tijd moet hebben om te acclimatiseren, tevens denk ik dat al dat getrek en geduw niet echt prettig is voor zo'n ding, dus normaal dan gaat het binnenhalen en optuigen in fase's.
Gelukkig had ik m al gehaald voor het zo gruwelijk koud was, dus we hebben m wel gelijk binnengezet.
Daarna hebben we m een paar dagen laten staan voor we de boom zouden optuigen... echter, daarbij verliep eea wat moeizamer dan verwacht (lampjes die op zolder niet gevonden werden omdat ze vrijwel bovenaan de zoldertrap stonden waar niemand ze verwachtbijvoorbeeld) dus tegen de tijd dat de kerstster hing, de vensterbank opgeleukt was en de lampjes in de boom zaten was het te laat om de ballen en andere meuk nog in de boom te doen...
En sindsdien is een van twee ('s avonds) afwezig... en we zouden de boom samen optuigen.
Probleem: Er staat een boom met alleen lampjes erin, de ballen en de piek staan al dagen te wachten om in gebruik te worden genomen....
Bijkomend probleem: Ik ben morgenmiddag aan t behangen bij een dinnetje, morgenavond elders op de koffie en de kid is morgen overdag werken en gaat morgenavond voor de rest van t weekend naar m'n ouders...
Wanneer moet ik die fucking boom verder optuigen??
quote:
Truste Buuf zonder Pimquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:en ik ga lekker pitten! zal ik m'n doosje rood hier achter laten?
doe er wel een tube pearldrops bij voor Lobas!
en doe dan je decoratieve iets ff pm-en Leandra! ben heel crea, al zeg ik het zelf
Zo leuk was de uitzending nou ook weer nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:03 schreef Lobasca het volgende:
Nog ff wachten op de HH piet!
Ga het ff verklappenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo leuk was de uitzending nou ook weer niet.
Denk dat de kid qua leeftijd ook de ballen zegtquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ow wacht! jij doet de helft nu, en the kid doet de rest morgen!
Leuk is relatiefquote:
Was met Jeroen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leuk is relatief. Gister vond ik 't fantastisch, maar de andere sekse vond er geen bal aan.
Nou... eerlijk gezegd is de kans vrij groot dat ie er dan gewoon nog staatquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:05 schreef Soury het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 december 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Zeven januari lijkt me wel een optie
Jaquote:
Ik had me voorgenomen om dit jaar geen boom te zetten, staat ik vanmiddag bij een ander een boom te versierenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... eerlijk gezegd is de kans vrij groot dat ie er dan gewoon nog staat![]()
quote:
Je eerste idee was beter... enne... de kid is er morgen helemaal niet, die is er sowieso tot zondagavond nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ow wacht! jij doet de helft nu, en the kid doet de rest morgen!
Hoi Pietje Puk!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |