quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
M'neer is de voorzitter van de ranke gymnasiummeisjeskunstrijschaatstersbond?
Je hebt ge-edit! Ik zag het wel!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:46 schreef Gellius het volgende:
Ha, een vers topic. Als ik het wel heb had Tokay deze mijnheer naar voren geschoven:
Ik?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:56 schreef Gellius het volgende:
Ik vraag me wel eens af of jij dit spelletje wel serieus genoeg neemt.
Inderdaad. Ik heb nog wel een belangwekkende suggestie gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
En waar is Tokay gebleven??
Weet Scrutinizer dit?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
* heeft het op de achtergrond aanstaan, Peaceman is toch niet thuis
Ik denk dat Wyccie teveel met haar neus in de boeken heeft gezeten....quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb nog wel een belangwekkende suggestie gedaan.
Weet jij wat er in wyccie gevaren is, Diaan?
Nopequote:
Inderdaad. Ik heb een studieboek hier voor me liggen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat Wyccie teveel met haar neus in de boeken heeft gezeten....
Welnee, daar kwikzilvert ze zo doorheen. Leer mij onze wyccie kennen. Die ligt met een filmpje op de bank. Of in bed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb een studieboek hier voor me liggen.
Moet ie wel snel zijn.... ik denk dat Peaceman over niet al te lange tijd weer thuis is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:02 schreef Gellius het volgende:
Ze schijnt al aardig op leeftijd te zijn, heb ik gehoord. Dus wie weet ligt ze er vroeg in. Er is nog hoop.
Nee hoor, ik ben de kerstkaarten aan het schrijven....quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
En waar is Tokay gebleven??
Ow die is natuurlijk schaatsen aan het kijken, dat is helemaal in de kerstsfeer en alle ritten worden gereden op kerstmuziek.
* heeft het op de achtergrond aanstaan, Peaceman is toch niet thuis
Die heeft maar een 4.9 op IMDB.quote:
Dat een zeer select groepje vaste IMDB'ers een cijfer heeft gegeven aan de serie dat uitkomt op een gemiddelde van 4,9.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:19 schreef Gellius het volgende:
En wat zegt dat precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |