Och Cattie.. dat is echt lastig.
Hier is het zo vaak andersom. En dat vind ik ook wel eens heel pijnlijk. Juist omdat ik ook zo graag dat ideale plaatje zou willen hebben voor ons allebei. Maar goed.. dat is maar tijdelijk, houd ik me dan voor.
En opa en oma zijn bij beider jongens hoog favoriet. Jonne heeft echt wel eens huilend afscheid genomen omdat hij gewoon niet weg wilde.

Dat niet duidelijk kunnen maken vind ik ook heel erg lastig. En ik vond het ook zo'n verademing toen Jonne steeds meer begon te praten.

Daarom vind ik dat van Michael ook zo lief. Dat veel kunnen praten.

En dan ook nog al bezig zijn met zindelijkheid. wow!

Romme loopt. Dat vond ik al een eerste verademing.

Maar ik wil zo graag dat hij me meer kan vertellen!!
Wat hij bijvoorbeeld nu al drie weken bedoelt wanneer hij wijst naar het plankje boven zijn commode
Ondertussen heb ik zowat alles al gegeven behalve het lampje van M@x

en laat ik nou toch denken dat hij perse die wil hebben. Maar ik kan het hem niet uitleggen en hij mij ook niet.
Maar goed.. met heel hard krijsen en wijzen kom je ook een heel eind toch

(en grommen en lachen en je boos achterover gooien en kastjes opentrekken en boven op krukjes klimmen en de computer van papa en mama uitdrukken en blokjes naar het hoofd van elke willekeurige voorbijganger werpen en en en...

)
Daarnaast heeft hij de laatste paar dagen de mode om gewoon gezellig zo tegen een uur of tien 's avonds lekker wakker in zijn bedje met een auto tegen z'n spijlen te slaan

Hij blijft gewoon in bed, maakt geen herrie (behalve dan met zijn duplo-auto

) en zit stralend rechop. I'm confused!
Had Icicle dat ook niet met een van haar kinderen? Of was het iemand anders die dat een tijdje terug vertelde. Er wordt in ieder geval momenteel een gat in de dag geslapen.