abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:53:40 #251
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55706491
Wat zielig, die kleine Maud. Hopelijk bouwt ze dit jaar wat meer weerstand op
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 19:18:50 #252
1762 YPPY
Yppiaans
pi_55707077
Arme Maud,wat zielig dat ze zo ziek is. Voor jou ook zwaar chacama en je hebt al genoeg aan je hoofd. Hopelijk slaapt ze komende nacht iets meer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55707533
chacama heel veel beterschap voor Maud, ik hoop voor jullie dat ze snel beter word
mama van 3 kids!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:59:05 #254
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55710905
Beterschap voor Maud, jeetje, het komt wel tegelijk allemaal!

Simon heeft de mini-vakantie geweldig gevonden! Veel kindjes, veel aandacht en lekkere dingen! Hij deed het super en heeft eigenlijk helemaal geen last van zo'n ander ritme. Heerlijk, we hebben zelf ook kunnen genieten daarom. Vuurwerk was wel vreemd maar die gekleurde ballen in de lucht (voor zover zichtbaar door de mist in het Oosten) waren toch wel erg aantrekkelijk. "Dieee!! "
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:34:13 #255
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55717702
Wat lief, PM. Fijn dat het hem en jullie zo goed bevallen is!

Storm roept nu mama als hij wakker is. Dan ligt hij te murmelen in zijn bedje en vervolgens roept hij heel lief en met supervragende intonatie: "Mama? Màma? ma-ma maaama?" Dat klinkt zó lief. Ik twijfelde zelfs of het niet Maria was, maar nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 02-01-2008 12:22:08 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:20:28 #256
94046 PM-girl
pi_55719872
Wat leuk dat Storm dat doet Sugar!
*
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:27:58 #257
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55720055
Wat leuk dat Simon (en jullie ook) het zo fijn hebben gehad PM!
En Storm... Tja, als je op die manier om 5.30 geroepen wordt is het moeilijk werstand bieden he?
Chaca, veel beterschap voor Maud... Wat sneu zeg, zo veel gekwakkel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:29:49 #258
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55720102
Owwww Sugar wat is dat . Heerlijk als je die bevestiging krijgt zo 's ochtendsvroeg.

Jullie hebben niet hard genoeg geduimd . Nee, hoor ben niet boos. Alleen erg moe. Ze is om half 8 naar bed gegaan, werd om kwart over acht ontroostbaar wakker en is om half 9 in de auto gegaan met Fred. Heeft toen tot half 11 geslapen (in de auto) en werd toen weer wakker. Ik heb om 11 uur haar weer in de auto gezet en ben toen ook maar gaan rijden. Omdat ik een doel nodig had heb ik de oppas gebeld en die melde me dat ze nog wel wakker zou zijn, dus doorgereden naar huis. Maud heeft de hele weg geslapen en daar aangekomen heeft ze eerst weer gevochten tegen de jeuk, maar uiteindelijk is ze in de armen van de oppas in slaap gevallen en ik ben gaan slapen. Om half 7 werd ik wakker en vond ik Maud in een hele diepe slaap bij de oppas in de armen. Uiteindelijk om kwart voor negen werd ze door het gestommel wakker en toen ben ik voor de zekerheid nog naar mijn eigen huisarts gereden. Daar werd de oorontsteking bevestigd en heb ik voor de zekerheid een ander recept meegkregen, mocht ze op de huidige medicijnen reageren. Om half 10 zaten we weer in de auto en toen viel ze meteen weer in slaap en sliep ze tot aan Eindhoven. Nu weer thuis en was ze even gezellig, maar na het geven van de medicijnen is het weer huilen en staat ze weer te tollen op d'r benen. Zo maar weer een fles en kijken of ze ook in bed weer wil slapen.

Het is een fase.......ze wordt snel weer beter.......
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:44:44 #259
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55720447
Jeutje, wat een nachtelijke toestanden zeg...
Veel sterkte.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:12:45 #260
94046 PM-girl
pi_55721064
Och Chacama, wat een gedoe zo!! Beterschap!
*
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:19:33 #261
108648 cattie
lieve moeder
pi_55721257
Veel beterschap voor Maud! Wat vervelend, dat gekwakkel.

PM-girl, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.

Storm, wat een (b)engeltje, mama roepen op dat tijdstip.
  donderdag 3 januari 2008 @ 08:17:41 #262
144006 chacama
Ondernemend!
pi_55739176
* Komt op adem *

Maud is beter

Heeft de hele nacht in d'r eigen bed geslapen. Is om half acht gaan slapen, heeft om half 1 fles gehad en om 4 uur een kleine fles en is zojuist wakker geworden.

PM wat heerlijk om te lezen. Klinkt echt gezellig.
  donderdag 3 januari 2008 @ 08:21:26 #263
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55739188
Fijn, chacama! Dat werd tijd! Hopelijk gaat alles nu een hele tijd heel lekker.

Storm was weer om 4.45 wakker. Het ging namelijk 2 dagen wel goed, kwart over 6 met oud en nieuw en de dag erna half 6. Dat was al wat beter. Maar ja, vanochtend dus weer heel vroeg. Fles melk gegeven en teruggelegd, maar hij was gewoon weer klaarwakker. Ach jaaaaaaaaaaaa.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55739216
Maud is beter Wat heerlijk moet dat zijn chacama

Wat leuk dat Storm je echt roept Sugar, hij wil jou! Het blijft wel bezig met dat vroege wakker worden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 3 januari 2008 @ 08:28:59 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_55739227
PM, dat klinkt fijn

chaca, fijn dat Maud weer beter is

Sugar, wat naar toch he. ik ken het gevoel van Liam dan, maar het voelt hetzelfde. die was ook weer half 6 vanochtend, terwijl het al 2 dagen kwart voor 7 was en we weer hoop hadden. maar jaaaaaaaaaaa.
stormy waters...
sailin'
pi_55739240
Wat fijn om te lezen, Chacama
Pfffff.... wat een tijd, Sugar. ik ben meteen genezen van mijn gemopper omdat ik ik niet tot half negen kon blijven liggen

Zijn jullie dreumesjes ook van die dansers? Ronja danst de hele dag, met veel heupgewieg en gedraai van handjes.
pi_55739716
chacama wat fijn.

sugar wat erg zo vroeg, wel lief dat hij mama zegt.

owlet hier gaat het dansen de hele dag door. zo heerlijk om te zien he?
mama van 3 kids!
pi_55739925
Hier was het ook weer half 6 Mama? Maammaaa? MAMA KLAAR!! UIT!!!
Tja laat dat dan maar eens liggen.

Mikael is ook gek op dansen. Maar die gaat op zijn voetjes heen en weer. Dus van hak naar teen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55742916
quote:
Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Moonah het volgende:

Mijn hemel, klimmen. Ik houd mijn hart vast. Tot nu toe was het te overzien. Maar vandaag bij mijn moeder heb ik een hele barricade opgeworpen als alternatief hekje naar de keuken en guess what? Hij klom er gewoon door-/overheen. En dan lees ik hier jullie klimverhalen. Dat belooft wat...
Ohoh

Het stukje dat ie daarna van de tafel naar de bank probeer te springen kon ik niet filmen omdat ik in moest grijpen. DAt staat je dus te wachten

Ik geef Mikael net een beker warme melk. Hij neemt een slok. Trekt zo'n gezicht en zegt: Bah vieze mama!

Sta je dan met je goeie gedrag
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:10:51 #270
94046 PM-girl
pi_55749458
Jippie voor Maud!

Owlet, leuk he, dat dansen! Simon kan goed tapdansen En bij het bureau vandaag heeft hij goed laten zien dat hij aan assertiviteit geen gebrek heeft
Naja, hij moest wel, nadat mama de discussie aanging over de groeicurves, de opvolgmelk en vitamine D
*
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:19:50 #271
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55749651
Hé, ik lees nu pas dat Maud aan de beterende hand is! Wat heerlijk Chacama! Wanneer gaan jullie weg?

En die Mikael! Wat een klimkonijn zeg! Thies zat laatst ook ineens op de eettafel. Ik wist helemaal niet dat hij dat al kon!

PM, zijn jullie nu pas voor de 14 maanden naar het bureau geweest? Gij BV-maffiosa...

En Owlet, hier ook een dansertje hoor! Geweldig! Ook al kan hij nog niet los lopen, dat belet hem niet zijn dansmoves regelmatig te demonstereren. Hij reageert ook echt op muziek (al heel lang). Ik had een verzamelCD salsa op staan, komt er ineens een countryachtig ( ) nummer tussendoor, begint meneertje toch te swingen. Hij moet nog wel wat meer smaak ontwikkelen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:33:09 #272
94046 PM-girl
pi_55749930
Ja Moonah, nu voor de 14 maanden (en dus BMR en Men C). Ik wilde het niet voor de feestdagen ivm mogelijk ziek worden agv de prikken.

En op de eettafel, hoe doet Thies dat?? Simon komt wel de trap op, of de klep van de vaatwasser
*
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:34:21 #273
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_55751329
Gelukkig dat het beter gaat met Maud. Het lijkt me als ouder ook een lijdensweg, zeg...
Ben benieuwd wanneer Kendahl het gaat krijgen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_55754186
Myrthe hield altijd het meest van Duitse Schlagers, Moonah, misschien moet je dat eens proberen?

Fijn dat het beter gaat met Maud!

Juliette klimt ook altijd overal op. Tafel, eettafel, aanrecht, staand hobbelen op 't hobbelpaard.. hoe enger hoe beter.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:00:09 #275
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55754751
Wat heerlijk Chacama dat het beter gaat met Maud, Ik duim voor je dat het vannacht ook zo is!!!
Ik zat laatst te zappen met Jetske naast me, kwam ineens Marianne Weber voorbij, ze moest zo hard lachen Zomaar uit het niets... Dansen doet ze graag, op alles, zelfs als ik zing. En sinds deze week is ze begonnen met echt herkenbaar zingen (De teletubbies)
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')