Gezien! Eens!quote:Op zondag 23 december 2007 11:11 schreef nokwanda het volgende:
Je lijkt het aan te trekken, Metro
Kijk The Secret eens
Woon je niet in Nederland? Of zover buiten de bebouwde kom dat je twee dagen moet lopen voor je een andere levende ziel ziet?quote:Op maandag 24 december 2007 08:11 schreef maedel het volgende:
Het probleem is een beetje dat ik niet echt een stad bij de hand heb om die winkels af te lopen
Maar alvast bedankt voor je tip
Goeiemorgenquote:Op maandag 24 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
ow en goede morgen allemaal
bijna kerst
vanavond naar mn schoonouders (tis ook hun trouwdag)quote:Op maandag 24 december 2007 09:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Wat gaan jullie allemaal doen deze dagen?
Nok kan het vast beter uitleggenquote:Op maandag 24 december 2007 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ga straks eerst suiker halen! Dat is open ik zit nu koffie zonder suiker te lurken
![]()
Morgen ga ik bij mijn vriendin en haar ouders eten en overmorgen ga ik bij mijn zusje eten met mijn vriendin en mijn moeder en haar vriend.![]()
en Nok, waar gaat the secret over ?
Een soort neuro linguistisch programmeren dusquote:Op maandag 24 december 2007 10:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Nok kan het vast beter uitleggen
het gaat over dat je krijgt wat je zelf uitstraalt
als je handelt zonder verwachtingen hoef je dus ook niks te verwachten en andersom
kwee nie zo goed of je het kan vergelijken met de self forfilling prophecy
Lekker!quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:09 schreef Topspin het volgende:
Prettig kerstfeest allemaal![]()
Vandaag staat rosbief en kwartelletjes op het menu met witte wijn erbij.
En jij ook Nokwandaquote:
Ja, wij gaan straks naar een vriend die een klein gezelschap heeft uitgenodigd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:21 schreef senesta het volgende:
[..]
En jij ook Nokwanda![]()
Nog bijzondere plannen vandaag?
What are YOU up toquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:31 schreef nokwanda het volgende:
Mijn idee bleek te kloppen. Gewoon lekker relaxed.
Gewoon lekker een open te knopen broek dus
Goed etenquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:25 schreef Topspin het volgende:
Goede middag
Kerst is ideaal om uit het ritme te komenHad sowieso geen lekker ritme dus dan is het wellicht okey om uit het ritme te komen als het ritme sowieso geen echt ritme is. 10:00 wakker geworden en niet eens een rot gevoel, alsof het slechte ontregeld is een beetje. Ben weer wat aan het stuiteren en maak het weer wat meer mee lijkt het wel.
Dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |