1e kerstdag bij vriendin eten en 2e kerstdag met mijn moeder en vriendin bij mijn zusje etenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:32 schreef Topspin het volgende:
Ga je bij je moeder kerst vieren Metro of komt je moeder na jou toe of ga je naar andere familie om te vieren?
Prettige kerst alvast
Laat het eten smaken.

Bij ouders en broer eten, drinken, tv en wie weet wat gamen alleenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
1e kerstdag bij vriendin eten en 2e kerstdag met mijn moeder en vriendin bij mijn zusje eten
Ga jij nog wat doen met kerst (of heb ik daar over heen gelezen? )

Iets meer dan een half jaar inmiddelsquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:59 schreef Topspin het volgende:
[..]
Bij ouders en broer eten, drinken, tv en wie weet wat gamen alleenGrootouders komen ook op bezoek overdag dus dan is het een familiedagje.
Vroeger ging ik altijd 2e kerstavond flink stappen maar die tijd is voorbij. Nieuwjaar vier ik ook met familie.
Vroeger moest ik er niet aan denken om nieuwjaar met familie te vieren maar nu is het zo dat ik liever lekker op de bank lig kijkend naar tv met bier en wijn. Kan niet altijd studentenleven zijn, hoewel ik misschien straks in de komende jaren er wel weer bij gaan zijn op het gebied van uitgaan.
Jij veel plezier alvast !!!!!!!!!!! Zal vast lukkenHoe lang heb je nu iets met je vriendin?

Whatsjoequote:Op vrijdag 21 december 2007 17:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb er ook al een vampje
alvast fijne feestdagen iedereen

Wat lijk ik aan te trekken? onheil en rampspoed ?quote:Op zondag 23 december 2007 11:11 schreef nokwanda het volgende:
Je lijkt het aan te trekken, Metro
Kijk The Secret eens

Ik ben nog niet genomineerdquote:Op zondag 23 december 2007 11:28 schreef senesta het volgende:
Heeft iedereen hier al gestemd?
In GC zijn de FOK!verkiezingen

Jij bent toch ook geen baggeraarquote:Op zondag 23 december 2007 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet genomineerd![]()
![]()
gelukkig ook niet als grootste bageraar op fok

nee maarja, je weet maar nooit he waar je voor aangezien wordtquote:

quote:Op zondag 23 december 2007 12:13 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie mijn TRU overzichtje al gezien?
Op naar 2008..

Mooie samenvattingquote:Op zondag 23 december 2007 12:13 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie mijn TRU overzichtje al gezien?
Op naar 2008..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |