nog even volhouden......quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weet je wat ie ook leuk vindt?
Kijken hoever ie zich uit kan strekken.... Met zn kont tegen mn ribben en ........![]()
![]()
zodat je af en toe bang bent dat ie alvast even komtzwaaien met een handjequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weet je wat ie ook leuk vindt?
Kijken hoever ie zich uit kan strekken.... Met zn kont tegen mn ribben en ........![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi fijn om zo'n lap text nogmaals voor mn neus te krijgen
Zoiets jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zodat je af en toe bang bent dat ie alvast even komtzwaaien met een handje
Assut goe is wel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog even volhouden......
zie ik je donderdag nog?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:19 schreef draculettetje het volgende:ik gaat richting bed
tot morgen ofzo
da's wel gelukt!quote:
Absoluut niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:13 schreef draculettetje het volgende:
bang voor de tandarts?
Wat voor een tandpasta gebruik je? Ik heb thuis elmex en paradontax. Vooral die paradontax is echt goed, alleen is ie vreselijk ranzig (erg zout!) maar er zitten heel veel kruiden en plantenextracten in die oa goed zijn voor het tandvlees, dus dat zou je eens kunnen proberen. Electrische tandenborstels vind ik persoonlijk waardeloos. Alsof je een drilboor op je gebit zetquote:Op woensdag 19 december 2007 09:12 schreef draculettetje het volgende:
ik ga eens per jaar da vind ik wel genoeg
nu door medicatie wat vervelend tandvlees hoop door mn nieuwe elektrische tandenborstel een hoop op te lossen
Ach, al is het alleen maar om wat tandsteen weg te halen.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:08 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ga al 12 jaar niet meer naar de tandartsBen er als de dood voor, al dat gefrunnik in mijn mond. Sowieso vind ik het onzin om elk half jaar oid te gaan als er niks aan de hand is. je gaat toch ook niet elk half jaar naar de dokter toe 'just in case'
Oh maar je wist toch wel uit het verhaal op te maken dat die vulling het recentelijk heeft begeven?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:59 schreef draculettetje het volgende:
owkee maar hoe dan tot 6 jaar wachten? dat hoor ik meestal als mensen bang voor de tandarts zijn
Precies!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:12 schreef draculettetje het volgende:
ik ga eens per jaar da vind ik wel genoeg
nu door medicatie wat vervelend tandvlees hoop door mn nieuwe elektrische tandenborstel een hoop op te lossen
ben dit jaar ook niet geweestquote:Op woensdag 19 december 2007 10:15 schreef vamperotica het volgende:Bedenk me net dat de latste keer dat ik bij de tandarts geweest ben was toen ik zwanger was van het Mickemonster
Moet je niet werkenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef sararaats het volgende:
hoi
ik kruip terug in bed want het was zo zalig warm
Ik ook. Ben even een uurtje gaan tukken om het wakker liggen van afgelopen nacht te compenserenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef draculettetje het volgende:
ik kom ook net weer uit mn bedje
ik had wat te hard gewerktquote:Op woensdag 19 december 2007 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook. Ben even een uurtje gaan tukken om het wakker liggen van afgelopen nacht te compenseren
Morgen weer heel vroeg op, dus hoop dat het slapen wel weer redelijk op tijd gaat lukken vanavond.
Neu, ook wat te hard "gewerkt".quote:Op woensdag 19 december 2007 19:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had wat te hard gewerkt
nu zo weer even op pad
wakker gelegen door de katten?
da's voor mij 1 van de redenen om niet zo zeer specifiek maatschappelijk werk te willen gaan doen......quote:Op woensdag 19 december 2007 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, ook wat te hard "gewerkt".
Ik trek me sommige dingen die met werk te maken hebben iets teveel persoonlijk aan. Dat is een goeie les voor me. Ik moet gewoon leren om daar dan niet wakker van te liggen.
en wat kennen we elkaar dan weer goed?!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Veel mensen kunnen er ook echt niks aan doen dat ze impact op me hebben. Dat ligt echt aan mij.
Gelukkig zijn mijn meiden inderdaad supercollega's en heb ik fijne vrienden.
idd zou ik durven stellen dat jij het om die reden niet zou moeten doen, zoals je zelf al zegt. Ik moet het juist om die reden wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |