abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55335317
quote:
Op maandag 17 december 2007 13:05 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik mn bed in

mn huishoudelijke hulp is er en ik mag nie van d'r helpen en da kan ik nie dus ga ik maar slapen
vind het best wel spannend eigenlijk en weet me geen houding te geven help
Zweep erover en als ze klaar is deze kant op sturen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55335576
quote:
Op maandag 17 december 2007 13:48 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En daarna deze kant op
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_55338845
quote:
Op maandag 17 december 2007 13:48 schreef vamperotica het volgende:

[..]

owkee komt ze......
huis ruikt lekker en schoon
pi_55339797
ik heb nu de hots voor een aantrekkelijke vrouwelijke psychiater
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_55343420
Klassieker. Hoop niet dat het jouw eigen behandelaar is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55343648
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef nokwanda het volgende:
Klassieker. Hoop niet dat het jouw eigen behandelaar is
ik wenste juist van wel. maar dan zitten we met een probleem hé

Sara
Werewolf
pi_55343753
Precies
Maar hey, geloof me.... je moet wel haast zelf geschift zijn als je in die branche werkt. Ik zit er tegenwoordig ook in... nuff said
Dus weet waar je op valt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55344874
ze heeft alleen het medisch onderzoek gevoerd.
Werewolf
pi_55345299
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef nokwanda het volgende:
Precies
Maar hey, geloof me.... je moet wel haast zelf geschift zijn als je in die branche werkt. Ik zit er tegenwoordig ook in... nuff said
Dus weet waar je op valt
Die mensen weten in elk geval wél waar ze over praten. eigen ervaring zeg maar
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_55346449
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Die mensen weten in elk geval wél waar ze over praten. eigen ervaring zeg maar
ja, vaak wel.
Maar de conclusies waar sommigen toe komen en op basis van wat vind ik, en velen met mij, vaak heeeeel eg vreemd en erg verstrekkend. Ik ben niet zo voor het verslachtofferen van een hele maatschappij.
Ik wist het al, maar ik word er nu steeds vaker mee geconfronteerd.
Het percentage misdiagnoses is, denk ik, stukken hoger dan je je kunt voorstellen.
Maar ja.... mensen hebben iets gestudeerd en dan IS het zo, he.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 17 december 2007 @ 22:13:06 #86
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_55347581
die klote ibiza ruikt het gewoon.
band lek, slot kapot, handrem begeeft het.
dat allemaal in de laatste 3 dagen dat ik hem heb!
morgen de 206 ophalen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_55348270
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
morgen de 206 ophalen
Zoete wraak
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55353507
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
morgen de 206 ophalen
mocht ik dus ooit de seat kwijt raken weet ik wat me te wachten staat.....

succes
pi_55358359
Goede middag
Genieten is toegestaan!!!
pi_55358538
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:34 schreef Topspin het volgende:
Goede middag
middag!
pi_55358690
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:42 schreef draculettetje het volgende:

[..]

middag!
Kopje koffie?

pi_55359042
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 12:50 schreef Topspin het volgende:

[..]

Kopje koffie?

mag thee ook?

en nog wat op het programma staan vandaag?

ik krijg een vriendinnetje op bezoek
pi_55359168
Hier is vanochtend een monteur gevlucht. was allergisch voor katten
Ik hoode hem voor de deur met de baas bellen:
Ja, nou, ik was 5 minuten binnen en ik werd al ziek, da doek mooi nie, anders zit ik de hele vakantie ziek thuis.
Ik heb me bijna dood gelachen. de beste man heeft geen kat gezien. Zijn collega vertelde hem bij het binnen komen dat ik katten had. Daarom draaide hij om en liep naar buiten. Niet eens een minuut. Grote aansteller. Liet ie mooi zijn collega alles alleen opknappen. Stomme lul.
Maar goed....voor mij was het prima. Zo'n zeiksnor mag hier best wegblijven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_55359198
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Hier is vanochtend een monteur gevlucht. was allergisch voor katten
Ik hoode hem voor de deur met de baas bellen:
Ja, nou, ik was 5 minuten binnen en ik werd al ziek, da doek mooi nie, anders zit ik de hele vakantie ziek thuis.
Ik heb me bijna dood gelachen. de beste man heeft geen kat gezien. Zijn collega vertelde hem bij het binnen komen dat ik katten had. Daarom draaide hij om en liep naar buiten. Niet eens een minuut. Grote aansteller. Liet ie mooi zijn collega alles alleen opknappen. Stomme lul.
Maar goed....voor mij was het prima. Zo'n zeiksnor mag hier best wegblijven.
wij houden niet van zeiksnorren
pi_55359295
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:06 schreef draculettetje het volgende:

[..]

mag thee ook?

en nog wat op het programma staan vandaag?

ik krijg een vriendinnetje op bezoek
Thee mag natuurlijk ook, ik hou het bij koffie om even wakker te worden

Programma vandaag bestaat uit op papier zetten van vragen over het onderzoek wat ik gehad heb een paar weken geleden en verder genieten van de vrije dag. Heb al een hele reeks vrije dagen achter de rug maar vaak niet echt kunnen genieten ervan. Uit het onderzoek is gebleken dat ik een stukje identiteit mis en dat is me niet helemaal duidelijk, ging over gedachtes en gevoelens die ik niet goed kan plaatsen maar goed, waar ligt dat aan? Lijkt me logisch dat warrige gedachtes en een onzekere stemming of gevoel leidt tot id-crisis waar ik nu dus even geen last van heb maar soms wel Werd me vermeld dat die warrige gedachtes en gevoelens bij me horen en dat ik moet accepteren dat het zo is maar wat dan als het leidt tot warrigheid? Vanzelf kom je verder van jezelf te staan dus mis je een stuk id

Wie weet straks even kerst en nieuwjaarswensen mailen naar vrienden en bekenden die ik lang niet gezien heb, heb alle mailadressen dus dat is geen probleem. Contact wat herstellen al is het in eerste instantie via mail.

Wie weet ook vista vervangen voor xp zometeen. I upgraded my pc from vista to xp

Over de huidige stemming kan ik dan vermelden dat het weer rustig is en clear, alsof er even helemaal niets gebeurt in mijn hoofd en dan is het makkelijker. Storm in het hoofd vaker. Nu even windstil Windstil en dan lijkt het in de omgeving buiten het hoofd ook windstil te zijn

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 18-12-2007 13:25:05 ]
pi_55359878
Over identiteits-crisis

Heb het idee dat iedere gedachte en ieder gevoel leidt tot meer afstand van mezelf dus vanzelf tot een stukje gemis aan identiteit, in het midden moet ik blijven en dan is het in mijn ogen vanzelf zo dat een piek en daling zorgt voor afstand van het midden, het midden waar ik sta voor mezelf. Als ik positief ben dan voel ik me niet helemaal mezelf en als ik negatief ben ook niet. Gisteren zei ik nog dat ik geen reden heb om depressief te zijn en geen reden heb om positief te zijn. Ik kan dan een reden verzinnen om depressief te worden of positief te worden maar dat doe ik even niet. Even verstand op nul en leven in het heden en proberen alsnog een beetje te genieten van wat er gebeurt allemaal.

Afgevlakter en neutraler, en stabieler. Iedere kleine piek in de vorm van vreugde zorgt voor een daling omdat vreugde toch niet altijd aanwezig blijft. Dan kan ik maar beter zorgen dat er geen pieken zijn en dat ik neutraal tevreden ben met een beetje genot. Genot en vreugde plus positiviteit die over een langere tijd aanwezig blijft.

Stemming heb ik gedeeltelijk zelf in de hand door op een bepaalde manier te kijken naar alles.

Saai of niet? Geen passie maar nuchter. En dan in nuchtere toestand alsnog proberen eens te genieten maar dan met mate. Ben nu dus ook blij dat ik in leven ben vanwege de rust, rust die niet te krijgen is bij overdaad van positiviteit of negativiteit. In het midden, in de kern of in het centrum. In stilstand
pi_55360228
dank voor de thee

en ik heb je tekst wel gelezen hoor maar het komt hier nog niet binnen
dus wie weet later weer een reactie van mij
pi_55360406
Koffie smaakt ook goed hier, straks frisdrank of water.

Maakt niet uit dat je niet reageerd, verwacht dat ook niet, was gewoon even aan het denken over dit en dat Waarschijnlijk snap ik er morgen ook niets van omdat het toch altijd veranderd. Dan wil ik wel controle uitoefenen op de stemming maar alsnog is er een gedeelte dat toch niet te controleren is. Niets zo veranderlijk als de mens op sommige opzichten. Hoewel het te hard van stapel lopen dan wel iets is wat ik zelf kan beinvloeden. Langzamer reageren op alles wat ik hoor en zie. Impulsiviteit temperen.

Zometeen even oude kleren wegbrengen naar de textiel-bak. Grote opruiming. Huis begint eindelijk leeg te raken, alle oude troep wordt weggegooid en dan is er ruimte voor zaken die wel nuttig zijn.

Nog een brainfart dat is dat ik wat afstand kan nemen van alles door niet meteen in te springen, buffer vergroten waarvan ze zeiden dat die hier wel eens kan onbreken. Meer afstand zodat alles minder snel verwerkt wordt. En dan vanzelf meer tijd en rust. Komt over alsof ik dan wat meer ruimte heb maar dat kan ik niet uitleggen, meer bewegingvrijheid bij niet snel reageren, de situatie komt meer van me af te liggen en dan is beter nadenken mogelijk. Alsof de hersens ook door blijven draaien bij steeds reageren, steeds verwerken en reageren en ondertussen blijft het doorgaan.

Op de een of andere manier valt er wel wat te regelen. Af en toe denk ik wel eens dat ik zelf moet uitvinden hoe ik in elkaar zit zodat het leven wat rustiger en leefbaarder is. Dat het dus niet puur en alleen de hersens zijn die parten spelen.

Nu genoeg, tijd om even troep te losen

Ps. Waarschijnlijk begrijp je deze post ook niet helemaal, maar goed, even geschreven en dan is het gedaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 18-12-2007 14:04:30 ]
pi_55360862
Stof voor op de weblog dus ik zal het topic niet meer vervuilen

Komt over alsof het een dagtaak is om op psychologisch gebied in orde te blijven maar het is niet alleen dat. Even bijsturen en gas terug en in het juiste vaarwater komen om vervolgens weer een tijd wat anders te doen. Zorgen dat opstaan gaat met enige zin om vervolgens te blijven opstaan met zin. En dan is het wel eens nodig om eens te kijken over hoe ik functioneer.

Nu echt weg

Wie weet straks verder met cursus of zomaar wat schrijven in word, ze hebben me gevraagd om eens een stuk te schrijven over afgelopen jaren en wie weet dat ik dat eens ga doen. Kijken of er nog een beetje inspiratie is.

Ik zeg prettige dag en tot ooit. Waarschijnlijk straks.
  Moderator dinsdag 18 december 2007 @ 14:19:48 #100
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55361010
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:14 schreef Topspin het volgende:
Stof voor op de weblog dus ik zal het topic niet meer vervuilen

Komt over alsof het een dagtaak is om op psychologisch gebied in orde te blijven maar het is niet alleen dat. Even bijsturen en gas terug en in het juiste vaarwater komen om vervolgens weer een tijd wat anders te doen. Zorgen dat opstaan gaat met enige zin om vervolgens te blijven opstaan met zin. En dan is het wel eens nodig om eens te kijken over hoe ik functioneer.

Nu echt weg

Wie weet straks verder met cursus of zomaar wat schrijven in word, ze hebben me gevraagd om eens een stuk te schrijven over afgelopen jaren en wie weet dat ik dat eens ga doen. Kijken of er nog een beetje inspiratie is.

Ik zeg prettige dag en tot ooit. Waarschijnlijk straks.
Ik vind het helemaal niet vervelend om te lezen hoor, ik vind ook niet dat je het topic vervuild
Schrijven is best prettig om de dingen soms eens op een rijtje te zetten
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')