ik dach ook aan kerstboom cakejes ofzoquote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
woensdag.
Kad al gedacht aan kerstboompjes van bladerdeeg... met groene hagelslagdinngetjes en van die zilvere balletjes ofzo....
er stond ook al croisantjes met een worstje op
het lijstje... Dat lijkt wel veel op "ingepakte coctailworstje" he?
* vamperotica gaat maar eens in het OUD traktatietopic kijken
Cakejes zit dan weer wat meer smaak aan als aan die bladerdeegdingessen he?!quote:Op maandag 17 december 2007 11:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dach ook aan kerstboom cakejes ofzo
En het geeft minder zooi met het eten.quote:Op maandag 17 december 2007 11:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Cakejes zit dan weer wat meer smaak aan als aan die bladerdeegdingessen he?!
Dat doen ze toch op school...quote:Op maandag 17 december 2007 11:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het geeft minder zooi met het eten.
Ja, dat voelt best okay. Dan zeg je dat: the only way is.... (sk)up. ha!!! Tegelijk, he!quote:
1....2......3....quote:Op maandag 17 december 2007 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat voelt best okay. Dan zeg je dat: the only way is.... (sk)up. ha!!! Tegelijk, he!
Goe plan!quote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef draculettetje het volgende:
yep en als je geen zin heb in cakejes bakken koop je een cake en een kerstboom vormpje en steek je gewoon kerst boompjes uit
Bladerdeeg dinges is sneller klaar, tochquote:Op maandag 17 december 2007 11:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat doen ze toch op school...
ha ha grapjas en nu ga ik echtquote:Op maandag 17 december 2007 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Zet een zilveren belletje naast je. En dan wel tingelen als je iets wil in je kamer. Komt wel goed met die houding
Zweep erover en als ze klaar is deze kant op sturen!quote:Op maandag 17 december 2007 13:05 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik mn bed in
mn huishoudelijke hulp is er en ik mag nie van d'r helpen en da kan ik nie dus ga ik maar slapen
vind het best wel spannend eigenlijk en weet me geen houding te geven help
En daarna deze kant opquote:Op maandag 17 december 2007 13:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zweep erover en als ze klaar is deze kant op sturen!
owkee komt ze......quote:Op maandag 17 december 2007 13:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zweep erover en als ze klaar is deze kant op sturen!
ik wenste juist van wel. maar dan zitten we met een probleem héquote:Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef nokwanda het volgende:
Klassieker. Hoop niet dat het jouw eigen behandelaar is
Die mensen weten in elk geval wél waar ze over praten.quote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef nokwanda het volgende:Precies
Maar hey, geloof me.... je moet wel haast zelf geschift zijn als je in die branche werkt. Ik zit er tegenwoordig ook in... nuff said
Dus weet waar je op valt
quote:Op maandag 17 december 2007 20:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die mensen weten in elk geval wél waar ze over praten.eigen ervaring zeg maar
quote:Op maandag 17 december 2007 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die klote ibiza ruikt het gewoon.
band lek, slot kapot, handrem begeeft het.
dat allemaal in de laatste 3 dagen dat ik hem heb!
morgen de 206 ophalen
mocht ik dus ooit de seat kwijt raken weet ik wat me te wachten staat.....quote:Op maandag 17 december 2007 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die klote ibiza ruikt het gewoon.
band lek, slot kapot, handrem begeeft het.
dat allemaal in de laatste 3 dagen dat ik hem heb!
morgen de 206 ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |