Nou wil ik ik gewoon zelf een legging aanvragenquote:Op zondag 23 december 2007 12:13 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie mijn TRU overzichtje al gezien?
http://forum.fok.
nl/topic/1108110/1/50#0
Kan toch?quote:Op zondag 23 december 2007 13:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou wil ik ik gewoon zelf een legging aanvragen
Dan gaat gij gewoon naar het leggingen topic en vraag je erom. dan is er vast wel iemand die dat voor je wil doen.quote:Op zondag 23 december 2007 13:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou wil ik ik gewoon zelf een legging aanvragen
Het was bij mij eerst ook donderder, alleen had ik per ongeluk verkeerde verf gepakt toen, gewone zijdeglans verfquote:Op zondag 23 december 2007 13:35 schreef senesta het volgende:
Ha ha, dat is wel rood ja![]()
Ik heb ook rood in huis maar een stuk donkerder
Ik heb ROODST! van vtwonenquote:Op zondag 23 december 2007 13:54 schreef senesta het volgende:
Dat neigt inderdaad ook een beetje naar wat ik heb, ik heb "kus" van vtwonen.
Even zoeken want er staat ergens een foto van iemand die dezelfde kleur in huis heeft.
Maar het ziet er al een stuk beter uit dan in je topic in KW![]()
Word volgens mij heel mooi
Misschien word het wel super gezelligquote:Op zondag 23 december 2007 17:41 schreef sararaats het volgende:
Kerstmis wordt met de goeie kant van de familie gevierd (ben ik effe blij !)
ik heb echt een schijthekel aan Nieuwjaar en heb totaal geen zin om naar de studieprestaties te luisteren.
ik denk dat ik daarom nu al zo neerslachtig ben alhoewel ik me al een halve week zo idioot voel.
Sara
Gezien! Eens!quote:Op zondag 23 december 2007 11:11 schreef nokwanda het volgende:
Je lijkt het aan te trekken, Metro
Kijk The Secret eens
Woon je niet in Nederland? Of zover buiten de bebouwde kom dat je twee dagen moet lopen voor je een andere levende ziel ziet?quote:Op maandag 24 december 2007 08:11 schreef maedel het volgende:
Het probleem is een beetje dat ik niet echt een stad bij de hand heb om die winkels af te lopen
Maar alvast bedankt voor je tip
Goeiemorgenquote:Op maandag 24 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
ow en goede morgen allemaal
bijna kerst
vanavond naar mn schoonouders (tis ook hun trouwdag)quote:Op maandag 24 december 2007 09:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Wat gaan jullie allemaal doen deze dagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |