retorische vraag zekerquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Je bent toch niet zo'n triest puberaal rijkeluis-kindje dat op zijn 23e nog wel met paps en mams op vakantie gaat maar ondertussen flink kinderachtig punkerig en links gaat doen om zijn oudjes boos te maken he?
werkt altijd goed he?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:23 schreef RickoKun het volgende:ik ga altijd extreem rechts doen en als we samen met mijn oma eten SIEG HEIL schreeuwen terwijl ik de soeplepel pak en op haar richt en zeg: GEGER DIE MAUER, DU SCHLAMPIGE SCHWANTZSAUGER
waarom moest ik lachenquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:23 schreef RickoKun het volgende:ik ga altijd extreem rechts doen en als we samen met mijn oma eten SIEG HEIL schreeuwen terwijl ik de soeplepel pak en op haar richt en zeg: GEGER DIE MAUER, DU SCHLAMPIGE SCHWANTZSAUGER
doe ff normaal jijquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:39 schreef HankMoody het volgende:
ik zou dit doen als ik jou was:
Brits meisje (11) hangt zichzelf op
WHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAAHHAHAHAquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:39 schreef HankMoody het volgende:
ik zou dit doen als ik jou was:
Brits meisje (11) hangt zichzelf op
omgL, ze bestaan nogquote:Op zondag 16 december 2007 00:02 schreef Morningwood het volgende:
Meneer is een vuige nazi met zijn muzieksmaak
Torrevieja is 20 minuten rijden met de auto, ik heb geen rijbewijs en drink bier alsof het water is als ik uit ga.quote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef swollywood het volgende:
Je bent 23 en moet toestemming aan je ouders vragen om uit te gaan?
Mensen die bier drinken om stoer te doen, maar het eigenlijk niet lustenquote:Op zondag 16 december 2007 14:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Torrevieja is 20 minuten rijden met de auto, ik heb geen rijbewijs en drink bier alsof het water is als ik uit ga.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:23 schreef RickoKun het volgende:ik ga altijd extreem rechts doen en als we samen met mijn oma eten SIEG HEIL schreeuwen terwijl ik de soeplepel pak en op haar richt en zeg: GEGER DIE MAUER, DU SCHLAMPIGE SCHWANTZSAUGER
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |