hooitstquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:27 schreef Pony-Lover het volgende:
leuk voor je
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:27 schreef Morningwood het volgende:
Tsss kut gothic die naar spanje gaat. zo krijg je nooit een kleurtje kut hippie
Wat is de overeenkomst tussen een gothic en een hippie?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:27 schreef Morningwood het volgende:
Tsss kut gothic die naar spanje gaat. zo krijg je nooit een kleurtje kut hippie
ja want iedereen in spanje is op vakantiequote:Op vrijdag 14 december 2007 20:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een gothic en een hippie?
owjah: Op het internet als je op vakantie bent
Gaat toch wel ff te ver he.
Wat voer jij zoal samen met je ouders in Spanje uit vraag ik me dan af..quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want iedereen in spanje is op vakantie
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat voer jij zoal samen met je ouders in Spanje uit vraag ik me dan af..
Inderdaad een vakantie kan het niet zijn, want dat is dan wel een erg raar tijdstip van het jaar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat voer jij zoal samen met je ouders in Spanje uit vraag ik me dan af..
Ze wonen hier, dus ik "ik heb toch niets te doen met kerst" dus ga ik maar naar spanje..quote:
Daar ging het over; ik wil vanaaf uit, 2 maanden geleden al gemeld toen was alles goed en alles maar nu is Torrevieja te ver bla bla bla en de computer is langzaam want jij weet van alles van computers dus het is jouw schuld bla bla bla.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Meer uitgaan. Barcelona is gaaf.
ja goede reden welquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Daar ging het over; ik wil vanaaf uit, 2 maanden geleden al gemeld toen was alles goed en alles maar nu is Torrevieja te ver bla bla bla en de computer is langzaam want jij weet van alles van computers dus het is jouw schuld bla bla bla.
Ik krijg ook altijd de schuld als de computer niet goed werktquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Daar ging het over; ik wil vanaaf uit, 2 maanden geleden al gemeld toen was alles goed en alles maar nu is Torrevieja te ver bla bla bla en de computer is langzaam want jij weet van alles van computers dus het is jouw schuld bla bla bla.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |